Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken bok läste du senast?


  • Missing Avatar
  • Gixy
Citerar moviefreak:
Den kom ut på svenska och i snyggt omslag häromdan, skall köpas så småningom.


En olidlig besvikelse. Håll dig borta och låtsas som att det regnar.
  • 0
Citerar Gixy:
En olidlig besvikelse. Håll dig borta och låtsas som att det regnar.


Skall läsas ändå. ; ) Skitsamma, så länge jag har alla 7 böcker med svenska omslag, är jag nöjd.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Vad är en bok??

Menar du dataspel?
Jag kan sova som få.
  • 0
Den Siste Tempelriddaren av Raymond Khoury, jävligt bra bok, ett tips; läs den om du gillade Da Vinci-koden.

Läste Harry Potter på engelska i somras, den var väl okej, men inget mästerverk. Ungefär som de andra böckerna. Betyg enligt mig på hela Harry Potter-serien är 6/10.
  • 0
A Darkness At Sethanon, sista delen i Magician-trilogin, som förövrigt är bland det bästa jag läst.
  • 0
In Dubious Battle av mista' John Steinbeck. Typ som hans andra bok Of Mice and Men fast sämre.
Do you have any good old ham?
  • 0
Håller på med Mass Effect - Revelations och Hitman - Enemy Within
  • 0
Citerar Rheingold:
Håller på med Mass Effect - Revelations och Hitman - Enemy Within



Nörd varning. Själv läser man A nightmare before christmas.
  • 0
Citerar Heroif:
Nörd varning.


  • 0
Citerar Rheingold:


Du läser böcker som har grunden av spel? Men själv sarkasmen kom när jag berättade att jag läser en bok baserad på en film. Och nu sprack hela skämtet för att du inte kunde klura ut det själv.
  • 0
Sagan om Belgarion, bok tre - Besvärjarnas Kamp
To Dare is To Do
  • 0
Den sista Männiksan, Mary Shelley

Bra men aldeles för lång och långsam
A nuclear war could ruin your whole day!
  • 0
Hannibal - Upptakten, Thomas Harris

Besvikelse. Första femtio sidorna var väl okej, men resteradne tvåhundra sidor var en grym besvikelse. Hettade till lite sista tjugo men annars var den alldeles för seg. Mil ifrån När lammen tystnar.

Nu läser jag En annan tid, ett annat liv av Leif GW Persson. Läst en hundrafemtio sidor och vilken grym underhållning. Kan nog ärligt säga att jag inte har läst en bättre svensk kriminalroman.
Till now I always got by on my own, I never really cared until I met you. But now it chills me to the bone, how can I get you alone?
  • 0
Lord of the flies. Riktigt skön bok. Håller nu på att läsa high fidelity
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Berts Dagbok.

Bra bok med mycket humor i.
  • 0
Liftarens guide till galaxen sjukt kul bok som jag rekomenderar varmt
Why does a football game have to be made into a bloodbath? Save our beautiful game in Europe.
  • 0
Läste klart Fahrenheit 451 och njöt av Rays sagolika dystopi från 50-talet, med delar så sanna i dagsläget att det skrämmer lite.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Doris Lessings Rufus. En mycket personlig och trevlig bok om en katt vid namn Rufus.
  • 0
Eeeehm

Harry Potter and the deathly hallows i somras.
  • 0
Senaste bok jag läste ut var "Vägen till Klockrike" av Harry Martinson. Mycket bra bok!

Är nu inne på "Frukost på en Främmande Planet" av Ulf Lundell, håller måttet hittills. Lundell är alltid Lundell.
  • 0
Harry Potter and the goblet of fire.
  • 0
Harry Potter and t he deathly Hallows
  • 0
"Djurfarmen" av George Orwell. Ännu en läsvärd bok utav Georgis.
Gud är en blomma.
  • 0
Visst är det jul igen! av Richard Fuchs.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Yukio Mishima - Sun and Steel
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!