Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Styrketräning

Just det ja, chins med vikt. Det kanske jag skulle köra idag. Tior kommer inte på fråga. 

Tyngsta jag kört i dips är drygt 120 kg. Men då är kroppsvikten runt 80. 

Vill också få bort lite fläsk nu ändå. Eller om jag skulle bli tokstark först. Kanske kan bli bägge. 

• 0

Tior i dips med 120 kg? Eller färre reps?

Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0

Näe det var lågreps där jag hängt på 40 kg på kroppen. Antog att du också räknade med kroppsvikt i dina vikter?

Jäkla tungt helkroppspass igår. Böj, bänk, chins och triceps. Körde hårt i alla och var trött redan innan. 

• 0

In reply to: @Ribcage

Antog att du också räknade med kroppsvikt i dina vikter?

Ja, självklart. Haha 10:a på 120 kg extra vikt är ju nog något slags världsrekord.

• 0

Tränade bänkpress, pendlay-rodd och benpress igår. Gjorde en 10:a på 107.5 kg i bänkpress, en 10:a på 111 kg i pendlay-rodd och några 10:or på 265-245 kg i benpressen.

Bra pass men fick tyvärr lite känningar i ländryggen efter pendlay-rodden. Ska vila lite i några dagar för känns inte så bra just nu. 

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!