DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Ribcage 2023-09-07 01:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Härligt! Jag har också börjat med armhävningar. Tänkte köra programmet 100 push ups och se vad som händer. Jag persade på 15 km igår och idag unnade jag mig ett par nya skor. Nya pb på väg! Like Comment Share 0Ribcage 2023-09-10 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pb med barnvagn ✔️✔️ på både 5 och 10 km Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-11 11:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice! Körde själv vanlig bänkpress för första gången på länge. Gjorde en 10:a på 105 kg. Gjorde även några set pull ups utan vikt. Igår tränade jag slagsäck 30 minuter."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 Krysslåda 2023-09-18 00:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, skivstångsrodd och benpress ikväll. Gjorde en bra 10:a på 110 kg i bänkpress, i Pendlay-rodd en 10:a på 120 kg och benpress en 10:a på 275 kg som bäst. Hoppade rep 30 minuter igår och imorgon tänkte jag ge mig ut och jogga en sväng runt löparspåret som finns här i området. Har köpt nya joggingskor på rabatt https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.html som ska vara bra skor enligt Runners Worlds stora skotest. Fick 450 kr rabatt på redan nedsatt pris."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-21 14:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hantelpress, hantelrodd och rumänska marklyft igårkväll. Gjorde en 10:a på 52 kg i hantelpress, en 10:a på 70 kg i hantelrodd och en 10:a på 125 kg i RDL. Bra tryck! Idag ska jag ut och jogga 4-5 km."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-23 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 5 km idag också. Mina nya skor funkar bra och är sköna!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-26 00:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev 5 km idag också. Gick förvånansvärt bra. Har även köpt en ny löpardress som jag tänkte inviga nästa gång dvs förmodligen imorgon. Tränade rumänska marklyft och pullover igår. Gjorde en 10:a på 120 kg i RDL och en 10:a på 56 kg i pullover med hantel, som bäst."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 00:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 5 km avklarat idag också! Imorgon ska jag biffa bänkpress, skivstångsrodd och benpress."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress idag på nytt gym. Gjorde en 9:a på 115 kg i bänkpress, en 10:a på 115 kg i latsdrag och en 10:a på 125 kg i kabelrodd samt några 10:or på 140-160 kg i benpress (men en annan typ av benpress än den jag brukar träna på i vanliga fall.) Bra tryck!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-30 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang ca 5 km igår och ska hoppa rep och slå på slagsäck ikväll. Imorgon blir det bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Ribcage 2023-09-10 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pb med barnvagn ✔️✔️ på både 5 och 10 km Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-11 11:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice! Körde själv vanlig bänkpress för första gången på länge. Gjorde en 10:a på 105 kg. Gjorde även några set pull ups utan vikt. Igår tränade jag slagsäck 30 minuter."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 Krysslåda 2023-09-18 00:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, skivstångsrodd och benpress ikväll. Gjorde en bra 10:a på 110 kg i bänkpress, i Pendlay-rodd en 10:a på 120 kg och benpress en 10:a på 275 kg som bäst. Hoppade rep 30 minuter igår och imorgon tänkte jag ge mig ut och jogga en sväng runt löparspåret som finns här i området. Har köpt nya joggingskor på rabatt https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.html som ska vara bra skor enligt Runners Worlds stora skotest. Fick 450 kr rabatt på redan nedsatt pris."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-21 14:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hantelpress, hantelrodd och rumänska marklyft igårkväll. Gjorde en 10:a på 52 kg i hantelpress, en 10:a på 70 kg i hantelrodd och en 10:a på 125 kg i RDL. Bra tryck! Idag ska jag ut och jogga 4-5 km."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-23 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 5 km idag också. Mina nya skor funkar bra och är sköna!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-26 00:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev 5 km idag också. Gick förvånansvärt bra. Har även köpt en ny löpardress som jag tänkte inviga nästa gång dvs förmodligen imorgon. Tränade rumänska marklyft och pullover igår. Gjorde en 10:a på 120 kg i RDL och en 10:a på 56 kg i pullover med hantel, som bäst."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 00:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 5 km avklarat idag också! Imorgon ska jag biffa bänkpress, skivstångsrodd och benpress."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress idag på nytt gym. Gjorde en 9:a på 115 kg i bänkpress, en 10:a på 115 kg i latsdrag och en 10:a på 125 kg i kabelrodd samt några 10:or på 140-160 kg i benpress (men en annan typ av benpress än den jag brukar träna på i vanliga fall.) Bra tryck!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-30 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang ca 5 km igår och ska hoppa rep och slå på slagsäck ikväll. Imorgon blir det bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-09-11 11:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nice! Körde själv vanlig bänkpress för första gången på länge. Gjorde en 10:a på 105 kg. Gjorde även några set pull ups utan vikt. Igår tränade jag slagsäck 30 minuter."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 Krysslåda 2023-09-18 00:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, skivstångsrodd och benpress ikväll. Gjorde en bra 10:a på 110 kg i bänkpress, i Pendlay-rodd en 10:a på 120 kg och benpress en 10:a på 275 kg som bäst. Hoppade rep 30 minuter igår och imorgon tänkte jag ge mig ut och jogga en sväng runt löparspåret som finns här i området. Har köpt nya joggingskor på rabatt https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.html som ska vara bra skor enligt Runners Worlds stora skotest. Fick 450 kr rabatt på redan nedsatt pris."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-21 14:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hantelpress, hantelrodd och rumänska marklyft igårkväll. Gjorde en 10:a på 52 kg i hantelpress, en 10:a på 70 kg i hantelrodd och en 10:a på 125 kg i RDL. Bra tryck! Idag ska jag ut och jogga 4-5 km."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-23 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 5 km idag också. Mina nya skor funkar bra och är sköna!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-26 00:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev 5 km idag också. Gick förvånansvärt bra. Har även köpt en ny löpardress som jag tänkte inviga nästa gång dvs förmodligen imorgon. Tränade rumänska marklyft och pullover igår. Gjorde en 10:a på 120 kg i RDL och en 10:a på 56 kg i pullover med hantel, som bäst."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 00:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 5 km avklarat idag också! Imorgon ska jag biffa bänkpress, skivstångsrodd och benpress."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress idag på nytt gym. Gjorde en 9:a på 115 kg i bänkpress, en 10:a på 115 kg i latsdrag och en 10:a på 125 kg i kabelrodd samt några 10:or på 140-160 kg i benpress (men en annan typ av benpress än den jag brukar träna på i vanliga fall.) Bra tryck!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-30 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang ca 5 km igår och ska hoppa rep och slå på slagsäck ikväll. Imorgon blir det bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-09-18 00:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, skivstångsrodd och benpress ikväll. Gjorde en bra 10:a på 110 kg i bänkpress, i Pendlay-rodd en 10:a på 120 kg och benpress en 10:a på 275 kg som bäst. Hoppade rep 30 minuter igår och imorgon tänkte jag ge mig ut och jogga en sväng runt löparspåret som finns här i området. Har köpt nya joggingskor på rabatt https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.html som ska vara bra skor enligt Runners Worlds stora skotest. Fick 450 kr rabatt på redan nedsatt pris."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-21 14:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hantelpress, hantelrodd och rumänska marklyft igårkväll. Gjorde en 10:a på 52 kg i hantelpress, en 10:a på 70 kg i hantelrodd och en 10:a på 125 kg i RDL. Bra tryck! Idag ska jag ut och jogga 4-5 km."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-23 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 5 km idag också. Mina nya skor funkar bra och är sköna!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-26 00:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev 5 km idag också. Gick förvånansvärt bra. Har även köpt en ny löpardress som jag tänkte inviga nästa gång dvs förmodligen imorgon. Tränade rumänska marklyft och pullover igår. Gjorde en 10:a på 120 kg i RDL och en 10:a på 56 kg i pullover med hantel, som bäst."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 00:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 5 km avklarat idag också! Imorgon ska jag biffa bänkpress, skivstångsrodd och benpress."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress idag på nytt gym. Gjorde en 9:a på 115 kg i bänkpress, en 10:a på 115 kg i latsdrag och en 10:a på 125 kg i kabelrodd samt några 10:or på 140-160 kg i benpress (men en annan typ av benpress än den jag brukar träna på i vanliga fall.) Bra tryck!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-30 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang ca 5 km igår och ska hoppa rep och slå på slagsäck ikväll. Imorgon blir det bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-09-21 14:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hantelpress, hantelrodd och rumänska marklyft igårkväll. Gjorde en 10:a på 52 kg i hantelpress, en 10:a på 70 kg i hantelrodd och en 10:a på 125 kg i RDL. Bra tryck! Idag ska jag ut och jogga 4-5 km."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-23 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 5 km idag också. Mina nya skor funkar bra och är sköna!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-26 00:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev 5 km idag också. Gick förvånansvärt bra. Har även köpt en ny löpardress som jag tänkte inviga nästa gång dvs förmodligen imorgon. Tränade rumänska marklyft och pullover igår. Gjorde en 10:a på 120 kg i RDL och en 10:a på 56 kg i pullover med hantel, som bäst."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 00:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 5 km avklarat idag också! Imorgon ska jag biffa bänkpress, skivstångsrodd och benpress."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress idag på nytt gym. Gjorde en 9:a på 115 kg i bänkpress, en 10:a på 115 kg i latsdrag och en 10:a på 125 kg i kabelrodd samt några 10:or på 140-160 kg i benpress (men en annan typ av benpress än den jag brukar träna på i vanliga fall.) Bra tryck!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-30 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang ca 5 km igår och ska hoppa rep och slå på slagsäck ikväll. Imorgon blir det bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-09-23 18:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 5 km idag också. Mina nya skor funkar bra och är sköna!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-26 00:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev 5 km idag också. Gick förvånansvärt bra. Har även köpt en ny löpardress som jag tänkte inviga nästa gång dvs förmodligen imorgon. Tränade rumänska marklyft och pullover igår. Gjorde en 10:a på 120 kg i RDL och en 10:a på 56 kg i pullover med hantel, som bäst."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 00:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 5 km avklarat idag också! Imorgon ska jag biffa bänkpress, skivstångsrodd och benpress."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress idag på nytt gym. Gjorde en 9:a på 115 kg i bänkpress, en 10:a på 115 kg i latsdrag och en 10:a på 125 kg i kabelrodd samt några 10:or på 140-160 kg i benpress (men en annan typ av benpress än den jag brukar träna på i vanliga fall.) Bra tryck!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-30 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang ca 5 km igår och ska hoppa rep och slå på slagsäck ikväll. Imorgon blir det bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-09-26 00:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blev 5 km idag också. Gick förvånansvärt bra. Har även köpt en ny löpardress som jag tänkte inviga nästa gång dvs förmodligen imorgon. Tränade rumänska marklyft och pullover igår. Gjorde en 10:a på 120 kg i RDL och en 10:a på 56 kg i pullover med hantel, som bäst."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 00:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 5 km avklarat idag också! Imorgon ska jag biffa bänkpress, skivstångsrodd och benpress."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress idag på nytt gym. Gjorde en 9:a på 115 kg i bänkpress, en 10:a på 115 kg i latsdrag och en 10:a på 125 kg i kabelrodd samt några 10:or på 140-160 kg i benpress (men en annan typ av benpress än den jag brukar träna på i vanliga fall.) Bra tryck!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-30 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang ca 5 km igår och ska hoppa rep och slå på slagsäck ikväll. Imorgon blir det bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-09-27 00:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 5 km avklarat idag också! Imorgon ska jag biffa bänkpress, skivstångsrodd och benpress."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-27 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress idag på nytt gym. Gjorde en 9:a på 115 kg i bänkpress, en 10:a på 115 kg i latsdrag och en 10:a på 125 kg i kabelrodd samt några 10:or på 140-160 kg i benpress (men en annan typ av benpress än den jag brukar träna på i vanliga fall.) Bra tryck!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-30 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang ca 5 km igår och ska hoppa rep och slå på slagsäck ikväll. Imorgon blir det bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-09-27 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress idag på nytt gym. Gjorde en 9:a på 115 kg i bänkpress, en 10:a på 115 kg i latsdrag och en 10:a på 125 kg i kabelrodd samt några 10:or på 140-160 kg i benpress (men en annan typ av benpress än den jag brukar träna på i vanliga fall.) Bra tryck!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-09-30 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang ca 5 km igår och ska hoppa rep och slå på slagsäck ikväll. Imorgon blir det bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-09-30 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang ca 5 km igår och ska hoppa rep och slå på slagsäck ikväll. Imorgon blir det bänkpress, latsdrag, kabelrodd och benpress!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Ribcage 2023-10-02 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nu har jag nått 1000 km och sänkt mitt personbästa på milen ännu en bit. Jag är nästan smärtfri. Har lite ont i höger vrist. Men annars känner jag mig oförskämt hel. Bänkar ett par gånger i veckan halvhjärtat. Kör lite chins och annat. Tillagt 2023-10-02 10:18: In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-elite-2-mens-running-shoes/4065452647049.htm Snygga! Är säkert bra. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-10-02 23:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra löpt! Sprang 5 km igår istället. Sprang även idag 5 km och imorgon ska jag också springa. Onsdag blir det bänkpress, kabelrodd, latsdrag och benpress. In reply to: @Ribcage Snygga! Är säkert bra. Ja, det är dom. Köpte ett par till skor, samma märke men modellen under. https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Ribcage 2023-10-03 13:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda https://eu.puma.com/se/en/pd/deviate-nitro-2-mens-running-shoes/376807.html Tänkte varva mellan dem. Ojoj, du går all in i löpning nu. Härligt att se 🙂 Jag har kört lite mer vänk, mark och chins. Idag blir det lugn 60 min jogg. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-10-03 18:56 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag har ju joggat en hel del förrut, men det är fem år sedan sist. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla vikten på men nu när jag vägt en bit över 100 kg (104-105 kg) så har jag inte haft samma lust att springa. Men väger ju numer ca 100-101 kg så då blir det iaf lite roligare. Satsar inte på att klara några tider pga. detta utan tänker bara kuta någonstans mellan 5-8 km 4-5 ggr i veckan. Men fixar iaf 5 km på strax under 24 minuter på löpband dagsläget, så kanske försöker få ner min tid på 5 km lite. Springer sällan längre än 8 km men har några fåtal gånger kutat strax över en mil (13 km är nog det längsta jag sprungit.)"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-10-04 01:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang 6.2 km ikväll. Imorgon blir det styrketräning på nya gymmet!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Ribcage 2023-10-04 10:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag sprang ute i 6 grader. Har nya vinterlöparkläder som jag testade så det var rätt varmt trots långsam jogg i 60 minuter. Lite sugen på mer bänk och mark för övrig träning. Det känns som att jag täcker in hela kroppen med bänk, mark och löpning. Jag kör lite annat med. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-10-04 19:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tränade kabelrodd, bänkpress och benpress idag. Gjorde en 10:a på 125 kg i kabelrodd, en 10:a på 115 kg i bänkpress och några 10:or på 160 kg i benpress (det är en sådan där man pressar kroppsvikten plus vikt). Imorgon ska jag jogga 7 km tänkte jag. 🏃🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Ribcage 2023-10-06 00:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sprang backintervaller, himla skoj. Blev fjärde bäst nånsin på ett segment här. Nån gång ska jag ta segmentet, tio sekunder ifrån. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-10-06 17:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible OK, bra jobbat! Sprang själv två varv runt elljusspåret, 3.1 km per varv så 6.2 km totalt. Idag ska jag springa 1.25 km elljusspår gånger tre eller fyra varv plus 1.6 km till spåret och tillbaka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-10-10 14:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Biffade militärpress och skivstångsrodd i lördags. Gjorde en 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 120 kg i skivstångsrodd (Pendlay). I söndags sprang jag 6.2 km och igår blev det 5,5 km löpning. Idag kanske det blir spinning 30 minuter!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-10-12 00:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Militärpress och pullover ikväll. 10:a på 65 kg i militärpress och en 10:a på 55 kg i pullover som bäst. Imorgon springer jag 5-6 km igen!"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Ribcage 2023-10-12 22:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bänkade för en gångs skull. Tia på 90 gick bra. Gjorde ett gäng chins också. Sen 15 km på löpband. Tråkigt värre. Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Ribcage 2023-10-15 08:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Omvänd ordning. Bakis sprang jag 12 km i regnet. Sedan körde jag ett pass överkropp. 11 reps på 90. Like Comment Share 0Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Krysslåda 2023-10-16 01:33 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobb! Jag sprang själv 6 km ikväll och igår körde jag chins och dips viktade, fast bara i chins för hade sådan faslig träningsvärk i triceps långa huvud efter pullover i onsdags. Gjorde en 10:a på 102 kg kv och 25 kg extra i chins och lite högreps i dips."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
Ribcage 2023-10-16 13:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag landade på 54 km totalt varav 15 km var löpband, resten terräng och stigar. Ska sikta på längre sträckor i veckans tre pass. 18+18+15 kanske. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...11361137113811391140...1153