DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Ribcage 2025-03-31 07:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Vad väger du nu? Måste vara en skön känsla att springa när man väger 75-80 kg! Jag väger där omkring. Lite högre bmi än riktiga löpare ändå. Like Comment Share 0Ribcage 2025-03-31 13:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Borde dock koppla på dieten nu de sista åtta veckorna. Det finns ingen bättre eller viktigare tid för det. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-03-31 15:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag tänkte köra igång i maj och framtill semestern. Så min bantning ligger minst en månad bort."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0 Ribcage 2025-03-31 19:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har anmält mig till ett tredje lopp. 7 km trail i slutet av maj. Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-03 21:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade Latsdrag igen för att se om det bara var flyt sist. En åtta på 90. Höjer till 100 nästa gång, se vad axeln håller för. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-05 17:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobbat! Starkt! 💪🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-06 10:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade göra chins ute på gården. Funkade försiktigt, men känner lite i axeln idag. Avvaktar! Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-07 01:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-07 12:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc Intressant video. Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp. Så lite mer lats möjligtvis och för mig känns det skonsammare med axelbrett grepp pga axlarna. Att bröst kan vara inblandat mer med neutralt grepp ger mig nog en fördel. Testar på torsdag igen. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-09 01:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ribcage Intressant video. Det där är Micha Schulz som är tyske mästaren i 80 kg-klassen i weighted calesthenics. Jag har "tävlat" mot honom genom åren. Han gör ca 160 kg i viktade chins och 210 kg i viktade dips. Jag gör en tia på 130 kg i viktade chins vilket motsvarar ca 172.5 kg och en 10:a på 147.5-150 kg i viktade dips vilket motsvarar ca 200 kg. Så vi går jämt..om man tänker att 10RM är samma som 1RM. Men jag väger dock 100 kg i tävlingsform och inte 80... Tillagt 2025-04-09 02:07: In reply to: @Ribcage Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp Jag kör samma. Axelbrett ungefär."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Ribcage 2025-03-31 13:48 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Borde dock koppla på dieten nu de sista åtta veckorna. Det finns ingen bättre eller viktigare tid för det. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-03-31 15:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag tänkte köra igång i maj och framtill semestern. Så min bantning ligger minst en månad bort."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0 Ribcage 2025-03-31 19:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har anmält mig till ett tredje lopp. 7 km trail i slutet av maj. Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-03 21:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade Latsdrag igen för att se om det bara var flyt sist. En åtta på 90. Höjer till 100 nästa gång, se vad axeln håller för. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-05 17:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobbat! Starkt! 💪🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-06 10:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade göra chins ute på gården. Funkade försiktigt, men känner lite i axeln idag. Avvaktar! Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-07 01:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-07 12:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc Intressant video. Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp. Så lite mer lats möjligtvis och för mig känns det skonsammare med axelbrett grepp pga axlarna. Att bröst kan vara inblandat mer med neutralt grepp ger mig nog en fördel. Testar på torsdag igen. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-09 01:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ribcage Intressant video. Det där är Micha Schulz som är tyske mästaren i 80 kg-klassen i weighted calesthenics. Jag har "tävlat" mot honom genom åren. Han gör ca 160 kg i viktade chins och 210 kg i viktade dips. Jag gör en tia på 130 kg i viktade chins vilket motsvarar ca 172.5 kg och en 10:a på 147.5-150 kg i viktade dips vilket motsvarar ca 200 kg. Så vi går jämt..om man tänker att 10RM är samma som 1RM. Men jag väger dock 100 kg i tävlingsform och inte 80... Tillagt 2025-04-09 02:07: In reply to: @Ribcage Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp Jag kör samma. Axelbrett ungefär."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Krysslåda 2025-03-31 15:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag tänkte köra igång i maj och framtill semestern. Så min bantning ligger minst en månad bort."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0 Ribcage 2025-03-31 19:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har anmält mig till ett tredje lopp. 7 km trail i slutet av maj. Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-03 21:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade Latsdrag igen för att se om det bara var flyt sist. En åtta på 90. Höjer till 100 nästa gång, se vad axeln håller för. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-05 17:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobbat! Starkt! 💪🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-06 10:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade göra chins ute på gården. Funkade försiktigt, men känner lite i axeln idag. Avvaktar! Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-07 01:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-07 12:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc Intressant video. Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp. Så lite mer lats möjligtvis och för mig känns det skonsammare med axelbrett grepp pga axlarna. Att bröst kan vara inblandat mer med neutralt grepp ger mig nog en fördel. Testar på torsdag igen. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-09 01:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ribcage Intressant video. Det där är Micha Schulz som är tyske mästaren i 80 kg-klassen i weighted calesthenics. Jag har "tävlat" mot honom genom åren. Han gör ca 160 kg i viktade chins och 210 kg i viktade dips. Jag gör en tia på 130 kg i viktade chins vilket motsvarar ca 172.5 kg och en 10:a på 147.5-150 kg i viktade dips vilket motsvarar ca 200 kg. Så vi går jämt..om man tänker att 10RM är samma som 1RM. Men jag väger dock 100 kg i tävlingsform och inte 80... Tillagt 2025-04-09 02:07: In reply to: @Ribcage Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp Jag kör samma. Axelbrett ungefär."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Ribcage 2025-03-31 19:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har anmält mig till ett tredje lopp. 7 km trail i slutet av maj. Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-03 21:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade Latsdrag igen för att se om det bara var flyt sist. En åtta på 90. Höjer till 100 nästa gång, se vad axeln håller för. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-05 17:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobbat! Starkt! 💪🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-06 10:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade göra chins ute på gården. Funkade försiktigt, men känner lite i axeln idag. Avvaktar! Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-07 01:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-07 12:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc Intressant video. Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp. Så lite mer lats möjligtvis och för mig känns det skonsammare med axelbrett grepp pga axlarna. Att bröst kan vara inblandat mer med neutralt grepp ger mig nog en fördel. Testar på torsdag igen. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-09 01:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ribcage Intressant video. Det där är Micha Schulz som är tyske mästaren i 80 kg-klassen i weighted calesthenics. Jag har "tävlat" mot honom genom åren. Han gör ca 160 kg i viktade chins och 210 kg i viktade dips. Jag gör en tia på 130 kg i viktade chins vilket motsvarar ca 172.5 kg och en 10:a på 147.5-150 kg i viktade dips vilket motsvarar ca 200 kg. Så vi går jämt..om man tänker att 10RM är samma som 1RM. Men jag väger dock 100 kg i tävlingsform och inte 80... Tillagt 2025-04-09 02:07: In reply to: @Ribcage Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp Jag kör samma. Axelbrett ungefär."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Ribcage 2025-04-03 21:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade Latsdrag igen för att se om det bara var flyt sist. En åtta på 90. Höjer till 100 nästa gång, se vad axeln håller för. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-05 17:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobbat! Starkt! 💪🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-06 10:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade göra chins ute på gården. Funkade försiktigt, men känner lite i axeln idag. Avvaktar! Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-07 01:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-07 12:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc Intressant video. Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp. Så lite mer lats möjligtvis och för mig känns det skonsammare med axelbrett grepp pga axlarna. Att bröst kan vara inblandat mer med neutralt grepp ger mig nog en fördel. Testar på torsdag igen. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-09 01:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ribcage Intressant video. Det där är Micha Schulz som är tyske mästaren i 80 kg-klassen i weighted calesthenics. Jag har "tävlat" mot honom genom åren. Han gör ca 160 kg i viktade chins och 210 kg i viktade dips. Jag gör en tia på 130 kg i viktade chins vilket motsvarar ca 172.5 kg och en 10:a på 147.5-150 kg i viktade dips vilket motsvarar ca 200 kg. Så vi går jämt..om man tänker att 10RM är samma som 1RM. Men jag väger dock 100 kg i tävlingsform och inte 80... Tillagt 2025-04-09 02:07: In reply to: @Ribcage Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp Jag kör samma. Axelbrett ungefär."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Krysslåda 2025-04-05 17:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bra jobbat! Starkt! 💪🏻 "A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-06 10:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade göra chins ute på gården. Funkade försiktigt, men känner lite i axeln idag. Avvaktar! Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-07 01:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-07 12:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc Intressant video. Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp. Så lite mer lats möjligtvis och för mig känns det skonsammare med axelbrett grepp pga axlarna. Att bröst kan vara inblandat mer med neutralt grepp ger mig nog en fördel. Testar på torsdag igen. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-09 01:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ribcage Intressant video. Det där är Micha Schulz som är tyske mästaren i 80 kg-klassen i weighted calesthenics. Jag har "tävlat" mot honom genom åren. Han gör ca 160 kg i viktade chins och 210 kg i viktade dips. Jag gör en tia på 130 kg i viktade chins vilket motsvarar ca 172.5 kg och en 10:a på 147.5-150 kg i viktade dips vilket motsvarar ca 200 kg. Så vi går jämt..om man tänker att 10RM är samma som 1RM. Men jag väger dock 100 kg i tävlingsform och inte 80... Tillagt 2025-04-09 02:07: In reply to: @Ribcage Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp Jag kör samma. Axelbrett ungefär."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Ribcage 2025-04-06 10:53 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Testade göra chins ute på gården. Funkade försiktigt, men känner lite i axeln idag. Avvaktar! Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-07 01:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-07 12:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc Intressant video. Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp. Så lite mer lats möjligtvis och för mig känns det skonsammare med axelbrett grepp pga axlarna. Att bröst kan vara inblandat mer med neutralt grepp ger mig nog en fördel. Testar på torsdag igen. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-09 01:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ribcage Intressant video. Det där är Micha Schulz som är tyske mästaren i 80 kg-klassen i weighted calesthenics. Jag har "tävlat" mot honom genom åren. Han gör ca 160 kg i viktade chins och 210 kg i viktade dips. Jag gör en tia på 130 kg i viktade chins vilket motsvarar ca 172.5 kg och en 10:a på 147.5-150 kg i viktade dips vilket motsvarar ca 200 kg. Så vi går jämt..om man tänker att 10RM är samma som 1RM. Men jag väger dock 100 kg i tävlingsform och inte 80... Tillagt 2025-04-09 02:07: In reply to: @Ribcage Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp Jag kör samma. Axelbrett ungefär."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Krysslåda 2025-04-07 01:39 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc"A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-07 12:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc Intressant video. Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp. Så lite mer lats möjligtvis och för mig känns det skonsammare med axelbrett grepp pga axlarna. Att bröst kan vara inblandat mer med neutralt grepp ger mig nog en fördel. Testar på torsdag igen. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-09 01:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ribcage Intressant video. Det där är Micha Schulz som är tyske mästaren i 80 kg-klassen i weighted calesthenics. Jag har "tävlat" mot honom genom åren. Han gör ca 160 kg i viktade chins och 210 kg i viktade dips. Jag gör en tia på 130 kg i viktade chins vilket motsvarar ca 172.5 kg och en 10:a på 147.5-150 kg i viktade dips vilket motsvarar ca 200 kg. Så vi går jämt..om man tänker att 10RM är samma som 1RM. Men jag väger dock 100 kg i tävlingsform och inte 80... Tillagt 2025-04-09 02:07: In reply to: @Ribcage Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp Jag kör samma. Axelbrett ungefär."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Ribcage 2025-04-07 12:42 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Krysslåda Kör nästan alltid med neutralt grepp i chins. Jag är lika stark i pronerat grepp som sagt men behagligare för axlarna att använda neutralt grepp. Så pronerat känns skadligare spontant men har man inget annat grepp så får man ju köra pronerat...eller supinerat. http://youtu.be/jkwKgrKOLGc Intressant video. Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp. Så lite mer lats möjligtvis och för mig känns det skonsammare med axelbrett grepp pga axlarna. Att bröst kan vara inblandat mer med neutralt grepp ger mig nog en fördel. Testar på torsdag igen. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-09 01:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ribcage Intressant video. Det där är Micha Schulz som är tyske mästaren i 80 kg-klassen i weighted calesthenics. Jag har "tävlat" mot honom genom åren. Han gör ca 160 kg i viktade chins och 210 kg i viktade dips. Jag gör en tia på 130 kg i viktade chins vilket motsvarar ca 172.5 kg och en 10:a på 147.5-150 kg i viktade dips vilket motsvarar ca 200 kg. Så vi går jämt..om man tänker att 10RM är samma som 1RM. Men jag väger dock 100 kg i tävlingsform och inte 80... Tillagt 2025-04-09 02:07: In reply to: @Ribcage Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp Jag kör samma. Axelbrett ungefär."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Krysslåda 2025-04-09 01:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @Ribcage Intressant video. Det där är Micha Schulz som är tyske mästaren i 80 kg-klassen i weighted calesthenics. Jag har "tävlat" mot honom genom åren. Han gör ca 160 kg i viktade chins och 210 kg i viktade dips. Jag gör en tia på 130 kg i viktade chins vilket motsvarar ca 172.5 kg och en 10:a på 147.5-150 kg i viktade dips vilket motsvarar ca 200 kg. Så vi går jämt..om man tänker att 10RM är samma som 1RM. Men jag väger dock 100 kg i tävlingsform och inte 80... Tillagt 2025-04-09 02:07: In reply to: @Ribcage Jag däremot kör neutralt men mellanbrett grepp Jag kör samma. Axelbrett ungefär."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Ribcage 2025-04-10 23:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag testade igen. Ful trea på 100 kg och 1,5 reps på 110. Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Krysslåda 2025-04-12 00:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har kört en del assault bike i veckan. Känns motiverande. Vilar från slagsäck nu i några veckor så en av knogarna hinner läka."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 0Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Ribcage 2025-04-21 13:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gått upp i vikt under påsken. Känner mig inte optimalt snabb. Ödmjuk inför loppen i år Like Comment Share 0Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153
Krysslåda 2025-04-21 15:09 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag hoppar rep och kör trappmaskin. Håller vikten men sätter igång med diet slutet av maj tänkte jag."A man has got to know his limitations." - Clint Eastwood Like Comment Share 1 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...115111521153