DanskNorskSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Th3 End 2008-01-02 21:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar 348:Citerar Th3 End: Citerar 348: Du behöver extra vikt för att musklerna ska växa. Är inte kroppstyngden tillräckligt? Märkliga situps du gör om du använder hela kroppstyngden. Vad var sit-ups nu igen? Jag går på Kung Fu och brukar simma varje helg för övrigt. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-02 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Vad var sit-ups nu igen? http://en.wikipedia.org/wiki/Sit-up_(exercise)"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok,jag syftade i så fall på push-ups, men strunt i det. Like Comment Share 0 Ribcage 2008-01-02 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Ok,jag syftade i så fall på push-ups, men strunt i det. Armhärvningar kan vi kalla dem här. De kan du ju göra med en ryggsäck på dig. Vikter på ryggen eller i ryggsäck på ryggen är ju också bra."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-02 22:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex. Helt rätt. Like Comment Share 0Heroif 2008-01-02 23:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Okej, men det känns inte som en särskilt givande övning(för att musklerna ska växa) ifall det tar mer än minuten att det ska ta något. Då hade jag inte fortsatt med övningen utan att på något sätt tillföra mer vikt. Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Like Comment Share 0_Snake_ 2008-01-02 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar 348:Citerar The Frostexx: Citerar 348 ch apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Jovisst, men du kan köra hur många situps om dagen (alla med rätt rörelseutförande), det kommer inte att ge nämnvärda resultat. Du behöver extra vikt för att musklerna ska växa. Citerar _Snake_: Citerar The Frostexx:Citerar 348: Och apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Helt rätt. Nej. Endast delvis. Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig."What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people. Like Comment Share 0348 2008-01-03 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _Snake_:Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig. Jag skrev fel. Det han skrev är helt rätt, dock så är det inte tillräckligt. En korrekt utförd rörelse ger inte mycket jämfört med en korrekt utförd rörelse med extra vikt. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Ribcage 2008-01-02 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Vad var sit-ups nu igen? http://en.wikipedia.org/wiki/Sit-up_(exercise)"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok,jag syftade i så fall på push-ups, men strunt i det. Like Comment Share 0 Ribcage 2008-01-02 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Ok,jag syftade i så fall på push-ups, men strunt i det. Armhärvningar kan vi kalla dem här. De kan du ju göra med en ryggsäck på dig. Vikter på ryggen eller i ryggsäck på ryggen är ju också bra."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-02 22:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex. Helt rätt. Like Comment Share 0Heroif 2008-01-02 23:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Okej, men det känns inte som en särskilt givande övning(för att musklerna ska växa) ifall det tar mer än minuten att det ska ta något. Då hade jag inte fortsatt med övningen utan att på något sätt tillföra mer vikt. Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Like Comment Share 0_Snake_ 2008-01-02 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar 348:Citerar The Frostexx: Citerar 348 ch apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Jovisst, men du kan köra hur många situps om dagen (alla med rätt rörelseutförande), det kommer inte att ge nämnvärda resultat. Du behöver extra vikt för att musklerna ska växa. Citerar _Snake_: Citerar The Frostexx:Citerar 348: Och apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Helt rätt. Nej. Endast delvis. Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig."What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people. Like Comment Share 0348 2008-01-03 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _Snake_:Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig. Jag skrev fel. Det han skrev är helt rätt, dock så är det inte tillräckligt. En korrekt utförd rörelse ger inte mycket jämfört med en korrekt utförd rörelse med extra vikt. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Th3 End 2008-01-02 22:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok,jag syftade i så fall på push-ups, men strunt i det. Like Comment Share 0 Ribcage 2008-01-02 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Ok,jag syftade i så fall på push-ups, men strunt i det. Armhärvningar kan vi kalla dem här. De kan du ju göra med en ryggsäck på dig. Vikter på ryggen eller i ryggsäck på ryggen är ju också bra."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-02 22:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex. Helt rätt. Like Comment Share 0Heroif 2008-01-02 23:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Okej, men det känns inte som en särskilt givande övning(för att musklerna ska växa) ifall det tar mer än minuten att det ska ta något. Då hade jag inte fortsatt med övningen utan att på något sätt tillföra mer vikt. Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Like Comment Share 0_Snake_ 2008-01-02 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar 348:Citerar The Frostexx: Citerar 348 ch apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Jovisst, men du kan köra hur många situps om dagen (alla med rätt rörelseutförande), det kommer inte att ge nämnvärda resultat. Du behöver extra vikt för att musklerna ska växa. Citerar _Snake_: Citerar The Frostexx:Citerar 348: Och apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Helt rätt. Nej. Endast delvis. Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig."What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people. Like Comment Share 0348 2008-01-03 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _Snake_:Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig. Jag skrev fel. Det han skrev är helt rätt, dock så är det inte tillräckligt. En korrekt utförd rörelse ger inte mycket jämfört med en korrekt utförd rörelse med extra vikt. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Ribcage 2008-01-02 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Ok,jag syftade i så fall på push-ups, men strunt i det. Armhärvningar kan vi kalla dem här. De kan du ju göra med en ryggsäck på dig. Vikter på ryggen eller i ryggsäck på ryggen är ju också bra."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-02 22:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex. Helt rätt. Like Comment Share 0Heroif 2008-01-02 23:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Okej, men det känns inte som en särskilt givande övning(för att musklerna ska växa) ifall det tar mer än minuten att det ska ta något. Då hade jag inte fortsatt med övningen utan att på något sätt tillföra mer vikt. Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Like Comment Share 0_Snake_ 2008-01-02 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar 348:Citerar The Frostexx: Citerar 348 ch apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Jovisst, men du kan köra hur många situps om dagen (alla med rätt rörelseutförande), det kommer inte att ge nämnvärda resultat. Du behöver extra vikt för att musklerna ska växa. Citerar _Snake_: Citerar The Frostexx:Citerar 348: Och apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Helt rätt. Nej. Endast delvis. Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig."What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people. Like Comment Share 0348 2008-01-03 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _Snake_:Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig. Jag skrev fel. Det han skrev är helt rätt, dock så är det inte tillräckligt. En korrekt utförd rörelse ger inte mycket jämfört med en korrekt utförd rörelse med extra vikt. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Th3 End 2008-01-02 22:04 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-02 22:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex. Helt rätt. Like Comment Share 0Heroif 2008-01-02 23:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Okej, men det känns inte som en särskilt givande övning(för att musklerna ska växa) ifall det tar mer än minuten att det ska ta något. Då hade jag inte fortsatt med övningen utan att på något sätt tillföra mer vikt. Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Like Comment Share 0_Snake_ 2008-01-02 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar 348:Citerar The Frostexx: Citerar 348 ch apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Jovisst, men du kan köra hur många situps om dagen (alla med rätt rörelseutförande), det kommer inte att ge nämnvärda resultat. Du behöver extra vikt för att musklerna ska växa. Citerar _Snake_: Citerar The Frostexx:Citerar 348: Och apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Helt rätt. Nej. Endast delvis. Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig."What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people. Like Comment Share 0348 2008-01-03 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _Snake_:Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig. Jag skrev fel. Det han skrev är helt rätt, dock så är det inte tillräckligt. En korrekt utförd rörelse ger inte mycket jämfört med en korrekt utförd rörelse med extra vikt. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Ribcage 2008-01-02 22:07 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-02 22:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex. Helt rätt. Like Comment Share 0Heroif 2008-01-02 23:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Okej, men det känns inte som en särskilt givande övning(för att musklerna ska växa) ifall det tar mer än minuten att det ska ta något. Då hade jag inte fortsatt med övningen utan att på något sätt tillföra mer vikt. Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Like Comment Share 0_Snake_ 2008-01-02 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar 348:Citerar The Frostexx: Citerar 348 ch apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Jovisst, men du kan köra hur många situps om dagen (alla med rätt rörelseutförande), det kommer inte att ge nämnvärda resultat. Du behöver extra vikt för att musklerna ska växa. Citerar _Snake_: Citerar The Frostexx:Citerar 348: Och apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Helt rätt. Nej. Endast delvis. Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig."What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people. Like Comment Share 0348 2008-01-03 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _Snake_:Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig. Jag skrev fel. Det han skrev är helt rätt, dock så är det inte tillräckligt. En korrekt utförd rörelse ger inte mycket jämfört med en korrekt utförd rörelse med extra vikt. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Th3 End 2008-01-02 22:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Jag letar inte efter tips, bara kunskap. Tack ändå. Varför kan dessa två inte vara samma sak? Kunskap om vad som ger mest t.ex. Helt rätt. Like Comment Share 0Heroif 2008-01-02 23:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Okej, men det känns inte som en särskilt givande övning(för att musklerna ska växa) ifall det tar mer än minuten att det ska ta något. Då hade jag inte fortsatt med övningen utan att på något sätt tillföra mer vikt. Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Like Comment Share 0_Snake_ 2008-01-02 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar 348:Citerar The Frostexx: Citerar 348 ch apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Jovisst, men du kan köra hur många situps om dagen (alla med rätt rörelseutförande), det kommer inte att ge nämnvärda resultat. Du behöver extra vikt för att musklerna ska växa. Citerar _Snake_: Citerar The Frostexx:Citerar 348: Och apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Helt rätt. Nej. Endast delvis. Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig."What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people. Like Comment Share 0348 2008-01-03 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _Snake_:Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig. Jag skrev fel. Det han skrev är helt rätt, dock så är det inte tillräckligt. En korrekt utförd rörelse ger inte mycket jämfört med en korrekt utförd rörelse med extra vikt. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Heroif 2008-01-02 23:41 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Okej, men det känns inte som en särskilt givande övning(för att musklerna ska växa) ifall det tar mer än minuten att det ska ta något. Då hade jag inte fortsatt med övningen utan att på något sätt tillföra mer vikt. Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Like Comment Share 0_Snake_ 2008-01-02 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar 348:Citerar The Frostexx: Citerar 348 ch apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Jovisst, men du kan köra hur många situps om dagen (alla med rätt rörelseutförande), det kommer inte att ge nämnvärda resultat. Du behöver extra vikt för att musklerna ska växa. Citerar _Snake_: Citerar The Frostexx:Citerar 348: Och apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Helt rätt. Nej. Endast delvis. Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig."What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people. Like Comment Share 0348 2008-01-03 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _Snake_:Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig. Jag skrev fel. Det han skrev är helt rätt, dock så är det inte tillräckligt. En korrekt utförd rörelse ger inte mycket jämfört med en korrekt utförd rörelse med extra vikt. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
_Snake_ 2008-01-02 23:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar 348:Citerar The Frostexx: Citerar 348 ch apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Jovisst, men du kan köra hur många situps om dagen (alla med rätt rörelseutförande), det kommer inte att ge nämnvärda resultat. Du behöver extra vikt för att musklerna ska växa. Citerar _Snake_: Citerar The Frostexx:Citerar 348: Och apropå situps, kör med vikter annars ger det i princip inget. Absolut fel, det är rörelsen i sig som gör det mesta. Helt rätt. Nej. Endast delvis. Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig."What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people. Like Comment Share 0348 2008-01-03 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _Snake_:Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig. Jag skrev fel. Det han skrev är helt rätt, dock så är det inte tillräckligt. En korrekt utförd rörelse ger inte mycket jämfört med en korrekt utförd rörelse med extra vikt. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
348 2008-01-03 00:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _Snake_:Nej. Inte endast delvis. Det Frostexx sa är rätt. Förklara dig. Jag skrev fel. Det han skrev är helt rätt, dock så är det inte tillräckligt. En korrekt utförd rörelse ger inte mycket jämfört med en korrekt utförd rörelse med extra vikt. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Läderlusen 2008-01-03 01:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Th3 End 2008-01-03 01:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Ribcage 2008-01-03 01:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Heroif:Du kan ju ha vikt på ryggen om du så gärna vill, men desto längre du står där desto mer arbetar musklerna, efter ett tag orkar man knappt resa på sig, vilket situps crouches aldrig har gjort för mig. Aa, med vikt på lär det bli bra ja. Visst kan något vara tungt och sådär men om vi tänker på rent muskelbyggande och inte uthållighet så är det alltid bättre med vikter. Citerar Th3 End:Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Men nu är ju inte det här tråden för bodybuilding utan tråden för styrketräning och styrkan kan vi ju träna på så olika sätt. Tillagt 2008-01-03 01:38: Citerar Läderlusen:Jag undrar ifall någon kan tipsa något bra sätt att träna sina bröstmuskler på??? Och sina lårmuskler (ja, jag vet att det finns maskiner på gym, men jag har inte orkat bli medlem på något) Sned och rak bänkpress(bästa övningen för överkroppen), hantelpress, flies och så armhävningar med tyngd är ju en bra början "Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Th3 End 2008-01-03 01:40 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Lårmuskler kan du ju träna via en joggingrunda. Bröstmuskler kan du ju bl.a. träna via simmning eller armhävning. Aa, fast då får du uthålliga muskler och de syns inte lika mycket. Jag ser hellre ut som de som springer 100m än de som springer 4000m om man säger så. Fjärlisim gör susen. Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Ribcage 2008-01-03 01:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det). Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Beror ju på om han vill ha stora starka muskler eller små uthålliga."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Th3 End 2008-01-03 01:45 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Men då är tunga armhävningar i olika vinklar med ryggsäck på det absolut bästa skulle jag tro. Den metoden lät ganska smart. Har aldrig gjort det förr, kanske värt ett försök. Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Like Comment Share 0Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Läderlusen 2008-01-03 01:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Th3 End:Fjärlisim gör susen. Haha, yes Jag missade för övrigt att han sa att han var rädd för gym(som jag tolkade det) Tackar Tackar! Ska nog börja på gym snart, tänkte bara förbereda mig lite Danger could be my middlename, but it is Eric Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Ribcage 2008-01-03 02:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Th3 End:Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig?"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Penn 2008-01-03 04:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Detta är sjukt... har hållit på med (nästan) daglig workout i snart ett år nu, och har trappat upp tempot rejält det senaste halvåret. Med workout så menar jag nu inte att gymma, utan armhävningar, övningar med hantlar och dylikt. Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Like Comment Share 0RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
RobbaSBK 2008-01-03 04:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Håll armarna längre isär från varandra så fokuserar det mer på bröstmusklerna och inte triceps.With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. Like Comment Share 0Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Th3 End 2008-01-03 04:43 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Citerar Th3 End: Försöker alltid hålla mig stark och flexibel snarare än stark och seg. Fast stretchar man så är man ju inte seg. Explosiva muskler gör en snabb och stark i musklerna. Om du inte menar seg som i uthållig? Vissa verkar inte göra det. Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
rankko 2008-01-03 05:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FAAlla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Ribcage 2008-01-03 05:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Penn:Någon med ett tips för att öka på omfånget på bröstmusklerna? Det känns som om det mesta går in i biceps och triceps istället. Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Tillagt 2008-01-03 05:12: Citerar rankko:Någon som vet en bra övning för att kunna sparka högt? Sådana här sparkar då: http://www.youtube.com/watch?v=kQJYHFql-FA Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Tillagt 2008-01-03 05:13: Citerar Th3 End:Min kamrat exempelvis, är rätt biffig, men när vi kör sparring så verkar han ha otroligt svårt att kontrollera sina rörelsemönster, instället står han bara där och sparkar. =P Det verkar som att han har dålig teknik då."Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin Like Comment Share 0rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
rankko 2008-01-03 05:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Det är ju bara att du stretchar varje dag. Särskilt efter att du har varma ben och så. Kom ihåg att stretcha när de är lite kalla med så håller det längre. Sen är det bara att sparka loss hemma. Men har du något tips på någon bra stretchnings övning? Att sparka loss hemma går inte, har ingenting att sparka på och det känns bara fel.Alla forummedlemmar skapar glädje, vissa när de loggar in andra när de loggar ut Like Comment Share 0Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
Penn 2008-01-03 05:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Ribcage:Om du inte vill gå på gymmet så vet jag inte. Sätt benen på en bänk eller något och ha en ryggsäck med vikter i. Sen som Robba säger så kan du hålla bredare. Ska testa tipsen. Får väl se om de ger någon utdelning. Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...891011121314151617181920...1153