Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Om 11 september...


Jag testade det där med Wingdings.

Det är aldrig för sent att bättra sig det vet jag... därför jag väntar ett tag till.
  • 0
Japp idag är det 7 år sedan, jag kommer ihåg den dagen mycket väl. Håller en tyst minut för alla offren.
  • 0
Jag känner en kille som flyger till Japan idag.
  • 0
Citerar Sepultura:
det bästa hade ju vart att bomba sönder hela afganistan och alla andra länder i närheten så hade det nog blivit bättre. Många terrorister kommer att dö plus många civili tyvärr men det är sånt man får ta när det e krig

Det kallas utrotning och inte krig.

Min egen mor flyger för övrigt idag.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Jag orkar inte vara vidskeplig. Inget har hänt idag, hände dock en del igår. Skar mig på en skridskoskena och blödde riktigt jävla mycket, vred nästan armbågen ur led och har idag ett stort blåmärke på röven sedan hockeyträningen. Inga större händelser.
  • 0
Citerar Sepultura:
det bästa hade ju vart att bomba sönder hela afganistan och alla andra länder i närheten så hade det nog blivit bättre. Många terrorister kommer att dö plus många civili tyvärr men det är sånt man får ta när det e krig


Wow, det där var nog ett av de dummaste inläggen jag läst i mitt liv. Tycker du verkligen man ska utrota en hel nation på dess invånare bara för att det finns en farlig terroriströrelse som gömmer sig någonstans i landet?
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
Citerar Sepultura:
det bästa hade ju vart att bomba sönder hela afganistan och alla andra länder i närheten så hade det nog blivit bättre. Många terrorister kommer att dö plus många civili tyvärr men det är sånt man får ta när det e krig


"Killing innocent people is wrong...and we'll keep bombing muslims until they learn this"
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Holmfrid:
Citerar Sepultura:
det bästa hade ju vart att bomba sönder hela afganistan och alla andra länder i närheten så hade det nog blivit bättre. Många terrorister kommer att dö plus många civili tyvärr men det är sånt man får ta när det e krig


"Killing innocent people is wrong...and we'll keep bombing muslims until they learn this"


USA i ett nötskal
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
Varför ska vi kriga för?
I was cured, all right!
  • 0
Det sista var läskigt! O_O
"Jag tror att dom flesta helt enkelt blir rädda för kommunism/kommunister för att dom inte vet vad det handlar om." - Leafleaps
  • 0
Citerar Holmfrid:
"Killing innocent people is wrong...and we'll keep bombing muslims until they learn this"


Haha snacka om dubbelmoral

Tillagt 2008-09-11 18:17:
Citerar Sepultura:
det bästa hade ju vart att bomba sönder hela afganistan och alla andra länder i närheten så hade det nog blivit bättre. Många terrorister kommer att dö plus många civili tyvärr men det är sånt man får ta när det e krig


Vi spränger hela Sverige så världen slipper all surströmming
  • 0
Citerar godzilla-kid:
Varför ska vi kriga för?



Så länge folk vill bli rika så.
Jag är Gud - En rock'n'roll-profet
  • 0
Citerar Purity:
Vi spränger hela Sverige så världen slipper all surströmming


Låter som en bra idé, några förslag på hur vi ska få tag i några ton sprängmedel?
Fuck yeah!
  • 0
Jag hörde att det var en kille i Norge som högg ner tre kvinnor med ett svärd, är det dags att vi bombar de där jävlarna tillbaka till stenåldern?
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Twisp:
Citerar Purity:
Vi spränger hela Sverige så världen slipper all surströmming


Låter som en bra idé, några förslag på hur vi ska få tag i några ton sprängmedel?


Vet inte.. Men det lär nog behövas en hel del
  • 0
Citerar Sepultura:
det bästa hade ju vart att bomba sönder hela afganistan och alla andra länder i närheten så hade det nog blivit bättre. Många terrorister kommer att dö plus många civili tyvärr men det är sånt man får ta när det e krig


Har du något problem eller? O_O
"Jag tror att dom flesta helt enkelt blir rädda för kommunism/kommunister för att dom inte vet vad det handlar om." - Leafleaps
  • 0
Citerar Sepultura:
det bästa hade ju vart att bomba sönder hela afganistan och alla andra länder i närheten så hade det nog blivit bättre. Många terrorister kommer att dö plus många civili tyvärr men det är sånt man får ta när det e krig


Så att döda några hundra miljoner pers varav den stora majoriteten är civila för att möjligen någon gång i framtiden rädda några tusen i en hypotetisk situation och att dessutom få hela världen att hata dig och vilja bomba dig vilket skulle leda till en ännu större konflikt med ännu fler döda varav de flesta civila låter som en bra ide?

Du måste vara månadens geni.

11:e september är för övrigt en bra dag. Min lillebror fyller år, nämligen.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Dr. Strangelove-vibbar på det citatet.

Mr. President, I'm not saying we wouldn't get our hair mussed. But I do say no more than ten to twenty million killed, tops. Uh, depending on the breaks.

(till filmcitatet dvs..)
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar The_gunners:
Dom tog flyglektioner långt innan, någon gång på 90-talet.


Äh...

Citerar Holmfrid:
"Killing innocent people is wrong...and we'll keep bombing muslims until they learn this"




Citerar Holmfrid:
Jag hörde att det var en kille i Norge som högg ner tre kvinnor med ett svärd, är det dags att vi bombar de där jävlarna tillbaka till stenåldern?


Dem är kvar där. Knullebil, guleböj!
  • 0
Citerar RaZorwire:
11:e september är för övrigt en bra dag. Min lillebror fyller år, nämligen.


Säg grattis från mej
  • 0
Terrorister slåss för sin tro. Dessutom bör man notera att U.S.A faktiskt "Hjälpte" både Usama och Saddam Hussein för typ runt 90-Talet då Sovjet var ett större problem.

Debatten om kampen mellan terrorismen och vi människor i väst är stor. Hur ska världen leva? Vad slåss vi för egentligen? Konflikter sker hela tiden och drömmen om att göra en perfekt värld på båda sidorna verkar helt omöjlig.

För övrigt så tycker jag att 9/11-Debatten är underhållande.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Citerar Saffransbulle:
Terrorister slåss för sin tro.


Sin tro, en tro som baseras på att döda oskyldiga personer? En sådan tro vill jag inte veta av.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Citerar Saffransbulle:Terrorister slåss för sin tro.

Sin tro, en tro som baseras på att döda oskyldiga personer? En sådan tro vill jag inte veta av.


Ja. En tro som enligt dem själva inte dödar oskyldiga, utan folk som smutskastar deras Gud. Deras tro anser att man får ta till vapen om Islam är hotad. Men nu så har varken amrikanska soldater attackerat Kuba-stenen i Mekka eller något liknande. Amerikas syfte att vara i öst var knappast religiös.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Citerar Saffransbulle:
För övrigt så tycker jag att 9/11-Debatten är underhållande


ITS ALL A CONSPIRACY!!!
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Saffransbulle:
En tro som enligt dem själva inte dödar oskyldiga, utan folk som smutskastar deras Gud.


Folk som gör dessa saker är ju fundemalister, inte the average muslim så att säga.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!