Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Mad Men


Att Don Spoiler:fortfarande är otrogen trots att han är i en ny relation visar ju bara att han har stora problem med sig själv och hur komplex hans karaktär är. Plus Spoiler:sa han ju i slutet av första avsnittet av säsong sex att han vill förändras. Jag kan fatta att man inte tycker det är den bästa karaktärsutvecklingen efter sex säsonger, eller att det bara är samma händelser igen, men om man tog bort otroheten vem är då Don Draper? Då skulle han ju vara lycklig och det är ju inte intressant.
Skjut mig
  • 0
Citerar Astro nut:
Plus Spoiler:


Jag tyckte förra säsongen var den bästa hittills.
  • 0
Tycker faktiskt att denna säsong har varit riktigt bra. Inga mästerliga avsnitt förvisso, men alla har hållit en hög kvalitet.
  • 0
Citerar Aaandy:
Jag tyckte förra säsongen var den bästa hittills.


Menar du att han var helt lycklig i den säsongen?
Skjut mig
  • 0
Citerar Astro nut:
Menar du att han var helt lycklig i den säsongen?


Nej, verkligen inte. Spoiler:Men han var inte heller otrogen.
  • 0
Aha. Jag menar bara att jag tycker det är bra att han Spoiler:får ett återfall av otrohet, trots att det är repetitivt. Han blir mer intressant då.
Skjut mig
  • 0
Fan vad det här avsnittet var bra. Bäst i säsongen hittills.
  • 0
Citerar Lurkman:
Fan vad det här avsnittet var bra. Bäst i säsongen hittills.


Känns nästan som att de har idébrist (alla på kontoret får röka på, yey), och Dons barndom är inte lika intressant längre. Men bortsett från detta var det ett grymt avsnitt.
  • 0
Vad fan tog de för något? Amfetamin?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!