Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Skateboard

wwe3300
wwe3300
Citerar Elak Kyckling:
Nån som vet vars man beställa ljust träfärgade blanks någonstans?

Måste den vara just träfärgad? Kör Minilogo annars, hittade en helsvart på Stadium för 350 riksdaler, i stort sätt samma trä som allt annat ändå, kanonskön. (har provat det mesta)

Gör om, gör rätt.
Zn1keR
Zn1keR
Hur går det med åkandet annars? Dags att tända nytt liv i denna tråd?

CIA - Computernerds In Action
Board On Wheels
Board On Wheels
Nu är sommaren här! Äntligen är det dags att ställa sig på brädan igen

Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat.
Sansiz
Sansiz
Citerar Zn1keR:
Hur går det med åkandet annars? Dags att tända nytt liv i denna tråd?

Finfint, hur gåre själv då?

Coughin like you got a cold or something, tryna OD on THC.
thepoka
thepoka
har varit ute solo i malmö nu i några dagar och letat/hittat/skejtat spots som inte är stapelbäddsparken...good times

Sansiz
Sansiz
Jag kan göra bakåtvolt

Coughin like you got a cold or something, tryna OD on THC.
Moose
Moose
Jag måste fanimej bara doppa tån i det här.

När jag var typ 13 var skateboard verkligen allt. Tony Hawk-spelen var ju en stöttepelare i varenda spelhylla hos alla jag kände typ. MTV rullade Viva La Bam och Jackass som ju mer är tonårsfylla i 20 minuters-format men det var ändå en hel del profiler och en frän kickflip då och då. Element-merch och brädor fanns liksom i överflöd på butiker som Stadium och Inter Sport. De rutiga Vans-dojorna var ju the absolute shit att ha och hade man ett par DC-skor var man redan hemma liksom. Det skedde någon slags konstig mix-match med emokulturen där ett tag också vilket fick en skjuts av Bam och HIM och allt vad det var.

Är det fortfarande socialt accepterat att skejta idag? Sitter kids och glor på Element-videor på Youtube? Är det fortfarande ballt att skejta? Har man sina favoritskejtare och så eller? Låter som att man snackar om tiden när det fanns hockeykort men det var ju det närmaste jag har kommit i min livstid.

For centuries long past for no more than your bread, have bled for your countries and counted your dead.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!