Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Fotbollstråden


Citerar Brute:
1. Serie A
3. La Liga
4. Premier League


Hehe, min skulle varit helt tvärtom
"Har du kommit för att hämta mig?"
  • 0
Milan, Juventus och Inter bjuder alltid på underhållning, sedan är det trevligt med någon Real eller Barca match (4-2 -.-) lite då och då. Men Arsenal/Man U/Chelsea får det bli när kompisarna vill ha lite kul.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
"Jag vet inte om det varit uppe men Abidal har gått ut och erkänt att han är skyldig till det röda kortet. Han säger att han trampande medvetet på Anelkas häl och tycker det röda kortet är förtjänt."

Sitter och söker frenetiskt efter en länk, vill därtill se situationen igen. Om det stämmer är Anelka förlåten, med råge.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Citerar ToScA-:
"Jag vet inte om det varit uppe men Abidal har gått ut och erkänt att han är skyldig till det röda kortet. Han säger att han trampande medvetet på Anelkas häl och tycker det röda kortet är förtjänt."


Det vill jag se först.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Brute:
1. Serie A
2. La Liga
3. Premier League


Exakt så.

FORZA ROMA!
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
"DIF jagar BoIS-talang

På torsdagskvällen spelade Christoffer Carlsson, 20, fram till Landskronas båda mål, samtidigt som Ivo Pekalski, 19, ägde mittfältet. Den sistnämndes framgångar har tidigare varit påtagliga och enligt Helsingborgs Dagblad är allsvenska Djurgården riktigt intresserat och redo att lägga ett bud på innermittfältaren.
"
  • 0
Citerar The_gunners:
Arsenal - Chelsea i helgen


Epic

Tillagt 2009-05-08 17:34:
Citerar Brute:
Så här ser det ut för mig, fast jag är inte värsta fotbollsfreaket.

1. Serie A
2. La Liga
3. Premier League


Villket är favoritlaget i Serie A?

Mina favoritligor är:
1. Premier league
2. Bundesliga
3. La liga
4. Serie A
5. Ligue 1
  • 0
Citerar The_gunners:
Arsenal - Chelsea i helgen


Vet du vilken tid? , på canal + sport väl.
  • 0
Jag vill ha Niva i nästa Euro Talk
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar TheWii:
Citerar Brute:1. Serie A
2. La Liga
3. Premier League

Exakt så.

FORZA ROMA!


Ja och vi ser ju hur bra de går för Roma...
  • 0
Vi får se nästa säsong då.


http://www.dailymotion.com/video/x23vwg

Titta på Ménez dribblinar vid 20 sek ungefär, .
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar Brute:
Juventus - Milan, matchernas match!

För 6 år sedan...ja. 2009...nej

Citerar The_gunners:
Jag vill ha Niva i nästa Euro Talk

Uppehåll som sagt :/
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar Brute:
Så här ser det ut för mig, fast jag är inte värsta fotbollsfreaket.

1. Serie A
2. La Liga
3. Premier League


Min lista.

1. Premier League
2. Premier League
3. Seria/La Liga
  • 0
Citerar Arcade:
Min lista.

01 Allsvenskan
02
03

Eller egentligen endast Djurgårdens IF..
  • 0
Ska du till Malmö på söndag Durden? Håller med om din lista hursomhelst.
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Powergrace:
Ska du till Malmö på söndag Durden? Håller med om din lista hursomhelst.

Tyvärr inte. Ska flytta under sommaren, så kommer behöva varje slant. Då spenderar jag hellre tusingen det skulle kostat mig att ta mig ner till Malmö och hem igen på fem matcher med Djurgården på Stadion istället.

Citerar Arcade:
De låter lika högt som ett flygplan!

Något att ta med ett par skopor salt...
  • 0
På måndags kmr UEFA med besked om Fletchers utvisning ska hävas eller ej.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar Brute:
Söndag: Juventus - Milan, matchernas match!

Sedan blir det kul om Milan går en match mot Inter.


Kommer självklart att ses. Som milanista så hoppas jag självklart på Milan, och jag tror faktiskt att vi har en bra chans att ta hem den här matchen (med tanke på vår fina form på sistone)
Let's hug it out, bitch.
  • 0
http://i474.photobucket.com/albums/rr106/coolestcule/1.gif

Hoppla, hoppla. Reducerat i straffsituationer. Den är det ingen som har sagt ett ord om, minnsan.

Citerar RobbaSBK:
På måndags kmr UEFA med besked om Fletchers utvisning ska hävas eller ej.


Dras det tillbaka och inte Abidals så är det skandal.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Denari:
http://i474.photobucket.com/albums/rr106/coolestcule/1.gif

Sicken bollteknik. Fot, hand, knä, hand, fot. Den gules dans var även det något i hästväg.
  • 0
Citerar Durden:
Sicken bollteknik. Fot, hand, knä, hand, fot. Den gules dans var även det något i hästväg.


Heh.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Alrom:
Atlético de Madrid


So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Citerar Denari:
Dras det tillbaka och inte Abidals så är det skandal.

Har Barca ens lämnat in ngn rapport till UEFA om att den borde hävas?

Tillagt 2009-05-09 11:14:
Vinner vi imorn mot Shitty så är har vi nästan alla fingrar på PL-bucklan =)
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!