Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Sämsta filmen


Retrograde.

Första och enda gången jag velat kasta ut min TV genom fönstret. (Bor i källaren, skulle blivit problem.)
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar joelipoika:
Citerar Denari:
Citerar joelipoika:Monthy Python and the Holy Grail


Den är ju helt brutalt kul!


Jag gillade den inte alls. Alla mina vänner gillar den. Men jag skrattade inte en ända gång. Jag försökte skratta, jag försöker njuta. Men det var bara inte kul.


Skämtar du med mig? Den är ju fan bland de bästa komedierna nånsin!!
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Plughead Rewired: Circuitry Man 2.

DEN sämsta filmen jag någonsin sett. Jag tyckte att jag hörde DVD spelaren ropa på hjälp några gånger under filmens gång...
Vi och hela vår kommunitet inser att kvinnors ondska är större än all annan ondska i världen och att det inte finns någon vrede som kvinnors
  • 0
Citerar Lombardi:
Jag tyckte att jag hörde DVD spelaren ropa på hjälp några gånger under filmens gång...


haha

Såg en riktigt dålig film för inte så länge sen... den blev så himla dålig för att den totalt mejade ner mina ganska höga förväntingar( vilka var befogade då Samuel L Jacksson var med..) ...Den var....sämst, helt enkelt. Låg budget film... att Samuel lät sig sjunka till den nivån.
  • 0
Bara jag som tycker att Silent Hill var katostrofalt dålig?
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Citerar joelipoika:
War


Humor på hög nivå!

So they are terrorists and communists? That's explains why they dont shot so good!
  • 0
Tecknade Sagan om ringen!
  • 0
Citerar joelipoika:
Monthy Python and the Holy Grail


Du borde kölhalas!
  • 0
Jag köpte en film som hette "King Kong Lives" (kostade väl ca 20 kr). Den var så fruktansvärt,överdrivet dålig så att alla filmer man ser nuförtiden verkar bra!
  • 0
Scary Movie...
  • 0
I döda poeters sällskap.
Jag hålls gisslan hos 3 kissar.
  • 0
Aeon Flux är nog det sämsta jag har sett. Tyvärr passerade den aldrig gränsen där den är så dålig att den blir skrattretande, och därmed rolig att titta på. Den ville verkligen vara bra, men allt var verkligen botten med den. Storyn var fånig (och allt annat än originell), slagsmålsscenerna tråkiga och skådespelet pinsamt. Charlize Theron var bland det sämsta jag sett. Dock så var hon rätt snygg, vilket var det enda som tillförde något till den här soppan.

Och sen så kändes liksom designen på allt framtidstjafs så dålig och...ful. Till och med Star Wars känns på rak arm som en mer trovärdig framtid.

Instängd är en annan film som jag avskyr och verkar vara den enda som gör också. Förstår inte vad folk ser i den.
  • 0
  • kano
  • kano
En av dom sämsta filmerna jag sett är Ichi the killer, det är ju nästan som Mortal Kombat spelen, när typ alla i filmen blir skurna i halsen så sprutar det blod som fan. Precis som Mortal Kombat spelen. Är det någon som håller med mig?
"Utan pengar hade vi alla varit rika"
  • 0
Citerar Logos:
Instängd är en annan film som jag avskyr och verkar vara den enda som gör också. Förstår inte vad folk ser i den.


Tycker den är bra enda tills slutet då det kryllade av en massa monster. Det hade räckt med 1! Blev lite B-Monsterfilm varning.


Jag vet inte riktigt vilken den sämsta filmen jag någonsin har sett är, men Napoleon Dynamite tyckte jag inte alls om. Förstår att folk kan tycka den är rolig, men jag har nog inte den typen av humor.
Jag är fan bäst.
  • 0
Citerar lingon hannes:
Citerar joelipoika:
War


Humor på hög nivå!

So they are terrorists and communists? That's explains why they dont shot so good!


War var grymm faktisgt (MEn lol det rimmade), om det är samma film vi tänker på? han från Transporter?

Annars förvånas jag av eran smak? alltså varför inte ens nämna SilverSurfer? Och fantastic 4? eller varför inte sky catain and the world of tomorrow (eller hur det stavas? ) eller varför inte the leuge (stava)?
Islam+frihet=lol
  • 0
Här är en massa dåliga filmer:
http://youtube.com/watch?v=5j3DQsbeXjI
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Det finns så många dåliga filmer så jag kan intew välja, kan inte kommapå en top 10 eller top 100. Den senast dåligaste film jag sett är AVP. Så jävla dålig!
Knowlage is Power!
  • 0
Citerar Mnstr449:
Nämn vilken film som är skitdåligt. Ta till exempel Sjätte Sinnet, Bruce Willis var alltså hela tiden död ( jaha, han var död, okej )


Ursäkta, men Sjätte sinnet ägde
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Exity_:
Cube. Värre skit får man leta efter.


Cube tycker jag är en bra film. Uppföljarna däremot...


Sjätte sinnet är också en bra film.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Fauve:
Citerar Exity_:
Cube. Värre skit får man leta efter.


Cube tycker jag är en bra film. Uppföljarna däremot...


Sjätte sinnet är också en bra film.


sjätte sinnet är inte så bra som alla tror jag menar den har typp nästan ingen handling typp han är ett spöke men vet inte om det lol.
If you mess whit the best you die like the rest!
  • 0
Citerar Cheesy:
sjätte sinnet är inte så bra som alla tror jag menar den har typp nästan ingen handling typp han är ett spöke men vet inte om det lol.

Det är väl det som är handlingen?
Luke, mah boi!
  • 0
Dirty Dancing 2
  • 0
Sämsta filmen enligt mig är "Contact". Fyfan säger jag bara.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Såg en god kandidat för ett par dagar sedan:

Epic movie.

Den är verkligen inte bra någonstans. Borat inläggen var väl det roligaste.

Slash och Halloween 20 år senare är goda kandidater också.

Citerar RiddickClone:
Folk har nämnt superba Amelie, Vargarnas Pakt, The Straight Story, X-Men 1 och 2... har forumet fått någon sorts kollektiv härdsmälta?


Fruktansvärt.

Amelie från Montmartre och The stright Story är några av mina favorit filmer.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Mörkret faller. (Efter Dean Koontz ganska bra bok). En massa sjösjukeåkande i psykedeliska färger - farsan somnade!

Doom är ett riktigt bottennapp också - föredrar vilken Alienfilm som helst före Doom.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!