Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Steam sidan är skitdålig!


Asså är verkligen www.steampowered.com den riktiga steam sidan? Den är ju hur dålig som helst! För de första kan man inte logga in på sidan.. sen så står de ju "hittar du inte infon du söker så tryck på Ask a question tabben".. kan inte hitta någon sån knapp, inte nån av mina kompisar heller.
Anledningen till att jag skriver är att mitt steam acc har cepat upp sig.. det står att ja har fel lösen eller acc.. Ja har tryckt på "forgot your password?" men inget brev me info kommer till min epost.. Nu undrar jag om detta har hänt för ngn annan eller är de bara för mig? Sen skulle de vara snällt om någon kan ge mig en länk till "ask a question" sidan. Det var allt, tack!
  • 0
Fråga på Steams officiella forum om ditt problem. Och ja, seampowered är den "riktiga" sidan.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Angav du rätt E-mail när du skapade ditt konto?
Remember, even the greatest gamers have once been n00bs. "I'm a gameoholic!"
  • 0
Kan hända att det kommer i skräpposten också, men jag antar att du kollat där?
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Lyckas inte logga in på sidan, så ja kan inte fråga på de officiella forumen..
Ja angav rätt e-mail ja och japp ja har kollat skräpposten me

Tillagt 2006-10-25 16:58:
Finns de inte någon som hittar "Ask a question" knappen.. hittar inte skiten men behöver skriva te dom
  • 0
Sänd ett mail med bifogad bild på din CD key till Steam supporten (och nej jag orkar inte leta fram nån knapp jag inte är säker på att den finns)
Remember, even the greatest gamers have once been n00bs. "I'm a gameoholic!"
  • 0
hehe, finns ingen knapp... fan.. vill ha mitt acc tebax
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!