Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Varför har du det användarnamnet du har?


  • TDK
  • TDK
Försökte komma på ett bra användarnamn, det mesta var upptaget såg en CD-skiva hemma där det stod TDK så det blev det ;)
  • 0
Jag ÄLSKAR socker.
  • 0
En gång berättade en vän för mig om en dröm han haft, där jag "utövade älskog" med vargar. Sen är jag en kapten, eller något. Jag vet inte.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Supreme betyder enligt den engelska ordboken:
"su·preme [suh-preem, soo-]
adjective

- Highest in rank or authority; paramount; sovereign; chief."


Tyckte det var ett rätt passande namn.
It is better to have a lion at the head of an army of sheep, than a sheep at the head of an army of lions.
  • 0
Tror att jag ville vara med i en tävling eller något, och därför bara valde ett dumt och tråkigt namn i farten. När jag sedan skulle starta en ny account med ett bättre namn (då jag fastnad för GR) upptäckte jag att jag hade fått två stjärnor och insåg att jag faktiskt hade skrivit en hel del, så jag struntade i det.

Tack och lov att man ska kunna byta namn i GR 3.0!
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
En fiffig(?) combo mellan FF figurerna Zack fair och cloud strife.
Normal is overrated
  • 0
Because x's and z's.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Jag älskade Metallica förut. Men det gör jag inte numera
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Jag var ung och impulsiv.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
För att mitt förra användarnamn Balzary blev borttaget av nån anledning
Smile from the streets you hold
  • 0
För när MOBA-spelet DotA blev populärt ville ett par av mina högstadie polare att jag skulle börja spela. (Jag var 13 år)

När jag satt vid datorn och skulle skapa ett användarnamn till Battle.net kom jag och tänka på spelet Abe's Oddysee som jag tyckte/tycker är ett riktigt häftigt spel och jag tyckte Oddysee lät fränt.

Dock så trodde jag när jag skapade användaren att Oddysee igentligen stavades Oddesey.

Sen dess har jag använt Oddesey som användarnamn i de flesta onlinespel och internetsidor.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Tyckte det såg snyggt ut.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Tyckte det såg snyggt ut.


I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
För att det är ett anagram av mitt riktiga namn och anagram är jättecoola...
  • 0
Är mitt gamertag på xbox live, hette egentligen Shadow77 först fast när jag skaffa live fick jag inte ha det kvar då nån annan hade det, StoneFawn var de första som kom upp som namnförslag av xboxen
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!