Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Spöken, gastar och andra läskiga ting.


Citerar Revival:
Måste säga att du reagerade väldigt konstigt för att just ha pratat med ett spöke


Vad menar du?
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar conny:
Du kanske kan bli kompis med spöken ju
Citerar Swedssman:
" Sluta att leka med duschen, för helvete. "

Ja, med det första intrycket så..
  • 0
Citerar Swedssman:
Läskigt inte sant.


OMG
"We're gonna go down these hills in these carts and get hurt...it's ghetto carts, baby!" - Brandon DiCamillo
  • 0
Jag har inga klara minnen av sådana här företeelser, vilket jag är jävligt glad av. Jag är lite nyfiken bara. Om ni befinner er på en mörk plats, där ljuset liksom kastar skuggor, och tydliga linjer runt sig - vilken syn i detta mörker, skulle få er ryggrad att frysa till is?
  • 0
En skepnad av en man som egentligen inte är där..tänker man på spöken och sånt mycket känns det som man börjar se syner,det känns som om någon gå förbi men det är ingen där osv..
The rise of evil
  • 0
Citerar Swedssman:
Min farsa bor i ett spökhus. Jag vet det. Jag har själv haft nära kontakt med spöket/spökena. Låter lite dramatiskt, jag vet, men det är sant. En gång när jag satt uppe sent på natten, runt tre, Såg jag någonting flyga förbi fönstret. Såg ut som en nazgul, men mer genomskinlig. Den var även mindre och man såg att den svävade
En annan gång när jag såg på TV, också runt tre, Började ljudratten dras ner så att ljudet försvann. TV,n är kopplad till en stereo vars fjärkontroll var sönder och batterina uttagna, så jag var tvungen att gå fram och vrida tillbacka ljudet. Men innan jag hann sätta mig i soffan vreds ljudet ner igen. Då tröttnade jag och sa " Ge fan i att leka med ljudet. Jag tittar på det här". Då stängdes Tv,n av. En tredje gång jag tittade på Tv,n så började brasan brinna av sig själv. Trors att det var mitt i sommarn och vi inte hade eldat på två månader. Senaste gången jag märkte av spöket var när jag gick in i garderoben som vi nyligen byggt om till badrum. Då stod duchen på och sprutade med full kraft. Alla kranar var redan åtdragna så det gick inte att stänga av duchen. Så då testade jag att prata och sa " Sluta att leka med duschen, för helvete. " Och det sluta. Läskigt inte sant.


Jo,det var lite läskigt
Evil Is Back
  • 0
Jag hade skrikigt rätt ut och flytt huset DIREKT,ärligt jag hade inte gått in där igen aldrig...jag hade låtit någon annan hämta mina saker

Ganska svåra mardrömmar man borde få efteråt,och när man ska sova i mörkret att alltid tänka på att det kan vara någon i rummet som egentligen inte ens existerar ....
The rise of evil
  • 0
Swedssman: Jäklar, skulle aldrig klarat av att bo i ett sådant hus, skulle sprungit ut av bara fan därifrån.O.o
OMFG! Look behind ya!O.o
  • 0
Citerar Chainsawboy:
Citerar conny:Jag hade skrikigt rätt ut och flytt huset DIREKT,ärligt jag hade inte gått in där igen aldrig...jag hade låtit någon annan hämta mina saker

Ganska svåra mardrömmar man borde få efteråt,och när man ska sova i mörkret att alltid tänka på att det kan vara någon i rummet som egentligen inte ens existerar ....

Vems hus syfta du på?


Chainsaws inlägg
The rise of evil
  • 0
Jag tror ibland att jag hör nånting som låter bakom mig, som om nån rör någonting, eller en svag röst.
Jag har ett fönster framför mitt skrivbord, så ibland så ser jag reflektioner av en flicka, men såklart:
Ingen där när jag vänder mig om.

Fast jag blir inte rädd, liksom.
Mer nyfiken...
*gråter och skär mig i armhålorna med en träslev*
  • 0
Sån vild fantasi ni har, vad sjutton går ni på för nått?!
  • 0
Citerar rullstolskalas:
Sån vild fantasi ni har, vad sjutton går ni på för nått?!


Trötthet och GR-flummighet, är som LSD blandat med kogödsel.
*gråter och skär mig i armhålorna med en träslev*
  • 0
Citerar rullstolskalas:
Sån vild fantasi ni har, vad sjutton går ni på för nått?!


Det handlar inte om fantasi utan vad man ser eller hör som man inte kan förklara.
The rise of evil
  • 0
Nu har jag upplevt den värsta spökupplevelsen i mitt liv. Jag var ute och orienterade nånstans.
Jag vet inte riktigt var, men det tog 20 minuter på motorvägen att komma dit. I vilket fall så låg en av kontrollerna vid gränsen av ett träsk.
När jag kom dit regnade det lätt och jag svor över att mina skor blev blöta. Plötsligt såg jag någonting helt svart, ugnefär som en skugga, mitt ute i träsket.
Jag trodde först det var ett djur, men sen märkte jag att det hade konturena av en människa.
Plötsligt halkade jag i leran och gled ner i träskvattnet.
När jag slog i vattnet hörde jag ett högt avgrunds vråll mitt ifrån träsket.
Fy fan, jag trodde jag skulle dö av hjärtattack på plats.
Gissa hur jag sprang alltså. Jag stannade inte förän efter 5 minuter konstant gallspringande då jag såg några andra. Alldrig att jag återvänder dit.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar Swedssman:
Nu har jag upplevt den värsta spökupplevelsen i mitt liv. Jag var ute och orienterade nånstans.
Jag vet inte riktigt var, men det tog 20 minuter på motorvägen att komma dit. I vilket fall så låg en av kontrollerna vid gränsen av ett träsk.
När jag kom dit regnade det lätt och jag svor över att mina skor blev blöta. Plötsligt såg jag någonting helt svart, ugnefär som en skugga, mitt ute i träsket.
Jag trodde först det var ett djur, men sen märkte jag att det hade konturena av en människa.
Plötsligt halkade jag i leran och gled ner i träskvattnet.
När jag slog i vattnet hörde jag ett högt avgrunds vråll mitt ifrån träsket.
Fy fan, jag trodde jag skulle dö av hjärtattack på plats.
Gissa hur jag sprang alltså. Jag stannade inte förän efter 5 minuter konstant gallspringande då jag såg några andra. Alldrig att jag återvänder dit.


Låter som en historia men jävlar alltså
The rise of evil
  • 0
Citerar conny:
Citerar Swedssman:
Nu har jag upplevt den värsta spökupplevelsen i mitt liv. Jag var ute och orienterade nånstans.
Jag vet inte riktigt var, men det tog 20 minuter på motorvägen att komma dit. I vilket fall så låg en av kontrollerna vid gränsen av ett träsk.
När jag kom dit regnade det lätt och jag svor över att mina skor blev blöta. Plötsligt såg jag någonting helt svart, ugnefär som en skugga, mitt ute i träsket.
Jag trodde först det var ett djur, men sen märkte jag att det hade konturena av en människa.
Plötsligt halkade jag i leran och gled ner i träskvattnet.
När jag slog i vattnet hörde jag ett högt avgrunds vråll mitt ifrån träsket.
Fy fan, jag trodde jag skulle dö av hjärtattack på plats.
Gissa hur jag sprang alltså. Jag stannade inte förän efter 5 minuter konstant gallspringande då jag såg några andra. Alldrig att jag återvänder dit.


Låter som en historia men jävlar alltså


Det är sant, jag lovar. Jag är fortfarande skakis och det kommer nog dröja innan jag går in i en skog ensam igen.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar Swedssman:
Citerar conny:Citerar Swedssman:
Nu har jag upplevt den värsta spökupplevelsen i mitt liv. Jag var ute och orienterade nånstans.
Jag vet inte riktigt var, men det tog 20 minuter på motorvägen att komma dit. I vilket fall så låg en av kontrollerna vid gränsen av ett träsk.
När jag kom dit regnade det lätt och jag svor över att mina skor blev blöta. Plötsligt såg jag någonting helt svart, ugnefär som en skugga, mitt ute i träsket.
Jag trodde först det var ett djur, men sen märkte jag att det hade konturena av en människa.
Plötsligt halkade jag i leran och gled ner i träskvattnet.
När jag slog i vattnet hörde jag ett högt avgrunds vråll mitt ifrån träsket.
Fy fan, jag trodde jag skulle dö av hjärtattack på plats.
Gissa hur jag sprang alltså. Jag stannade inte förän efter 5 minuter konstant gallspringande då jag såg några andra. Alldrig att jag återvänder dit.


Låter som en historia men jävlar alltså

Det är sant, jag lovar. Jag är fortfarande skakis och det kommer nog dröja innan jag går in i en skog ensam igen.


Hade det hänt mig hade jag inte kunnat sluta tänka på det.

Jag hade varit för nyfiken också,jag skulle typ åkt dit och tältat en natt ....not
The rise of evil
  • 0
Citerar Chainsawboy:
Citerar Swedssman:
Nu har jag upplevt den värsta spökupplevelsen i mitt liv. Jag var ute och orienterade nånstans.
Jag vet inte riktigt var, men det tog 20 minuter på motorvägen att komma dit. I vilket fall så låg en av kontrollerna vid gränsen av ett träsk.
När jag kom dit regnade det lätt och jag svor över att mina skor blev blöta. Plötsligt såg jag någonting helt svart, ugnefär som en skugga, mitt ute i träsket.
Jag trodde först det var ett djur, men sen märkte jag att det hade konturena av en människa.
Plötsligt halkade jag i leran och gled ner i träskvattnet.
När jag slog i vattnet hörde jag ett högt avgrunds vråll mitt ifrån träsket.
Fy fan, jag trodde jag skulle dö av hjärtattack på plats.
Gissa hur jag sprang alltså. Jag stannade inte förän efter 5 minuter konstant gallspringande då jag såg några andra. Alldrig att jag återvänder dit.


Haha, vilken fegis. Skulle lätt kollat vad det var, om det nu var något över huvud taget. Jag tror att det var ett djur. Skuggor kan få vilken form som helst. Vad för typ av skog var det? Var den stor eller liten? Det kanske var ett vildsvin, om det nu finns sånna där du bor. Kanske en älg.


Visst. 200 meter träskmark med vatten och lera upp till knäna är ju skitlätt att gå igenom. Desutom, hur förklarar du avgrundsvrållet? För det var det som skrämde mig, inte skuggan.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Idag satt jag och kollade på MTV, jag var hemma på rasten. Datorn som jag lämnat på stängdes plötsligt av, min serieromans samling ramla drastiskt ner från min hylla och sen lät det som det kröp nånting i taket. Fan, den enda gången i hela mitt liv jag verkligen sprungit till skolan.
"Prohibition has made nothing but trouble"
  • 0
Att tro på spöken är precis lika illa som att tro på en gud. "Jag kan inte förklara en händelse så jag hittar på mina egna svar".
En hink med tomtar - Jag har TVÅhundra Dori-poäng - Fishy10 har inte 1000 äkta Hinken-poäng. Han är en usel lögnare. - Nej, jag vill inte vara din vän.
  • 0
Har kollat igenom tråden lite och är det ingen som har ett trevligt spöke där hemma ?
Du ångrar aldrig dom chanser du tog.
  • 0
Citerar Hinken:
Att tro på spöken är precis lika illa som att tro på en gud. "Jag kan inte förklara en händelse så jag hittar på mina egna svar".
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Jag är ganska fascinerad av övernaturliga ting och jag skulle bli skitglad om jag själv skulle bli vittne till något sådant. Jag och ett par kompisar har spökjagat och sovit över i "hemsökta hus" men har alldrig hittat något
join the dark side... we got coockies
  • 0
Spöken, gastar och andra läskiga ting existerar inte.
  • 0
Existerar inte läskiga ting???
join the dark side... we got coockies
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!