Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

• kraz
  • kraz
Citerar Räv:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Qv
WziE0o8dw

Hah, klockren.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Mr Clint:
Transfomer? Wut?

Haha, logiskt ändå. Från danglande kissverktyg till stenhårt kärleksinstrument.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Vad lesbiska har koll på:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Qv
WziE0o8dw

Haha!
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Räv:
http://3.bp.blogspot.com/_TsLCLDRh1kY/TU1mK3JXpxI/AAAAAAAA
BI0/T5lACRcHuFA/s400/transformers_penis.gif

Haha, alltså... Detta är väl inte på riktigt?
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar The Vision:
Haha, alltså... Detta är väl inte på riktigt?

Jag har faktiskt ingen aning! Hoppas att det är det, dock. :')
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Jag har faktiskt ingen aning! Hoppas att det är det, dock. :')

Om man har dåligt internet och animationen hackar fram ser det dessvärre ut som om man flyttat mynningen, den ska nog sitta på bröstet.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Om man har dåligt internet och animationen hackar fram ser det dessvärre ut som om man flyttat mynningen, den ska nog sitta på bröstet.

Jo, nu syns det.
  • 0
Hmm, badaaaaa.... :9
real human bean ( ͡°ω ͡°)
  • 0
Citerar Mr Clint:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lppassRxk31r1o73xo1_400.gif

Citerar Räv:
http://3.bp.blogspot.com/_TsLCLDRh1kY/TU1mK3JXpxI/AAAAAAAA
BI0/T5lACRcHuFA/s400/transformers_penis.gif

Hahaha!
The fuzz is here!
  • 0
Godnatt.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Snoken:

And then Snoken was a partypooper
  • 0
Värst vad alla ska sova.
  • 0
SKA ja. Det går ännu sämre när man måste gå upp och betala räkningar.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Usch, jag hatar när folk har vit tunga och så har jag det själv. ÄCKLIGT
  • 0
USCH
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Watchagoat:
Usch, jag hatar när folk har vit tunga och så har jag det själv. ÄCKLIGT
INTE FRÄSCHT.
Eller jag bryr mig inte. Men det finns fina tungskrapor för ändamålet. Ser jätteroliga ut.

Alltså att dygna för att vrida dygnet rätt... Det är säkert bra. Men just nu har jag så tråkigt att jag mest bara vill gå och lägga mig för att slippa komma på nåt att göra...
  • 0
Citerar Minilena:
Men just nu har jag så tråkigt att jag mest bara vill gå och lägga mig för att slippa komma på nåt att göra...

Varje gång jag försöker dygna slutar det med att jag somnar på morgonen och sover igenom hela dagen. Sabbar dygnsrytmen ännu mer.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Varje gång jag försöker dygna slutar det med att jag somnar på morgonen och sover igenom hela dagen. Sabbar dygnsrytmen ännu mer.

Kaffe, snus och att hålla sig från att skita, då går det inte somna.

Helt omöjligt att somna skitnödig
A very well-tailored person suit.
  • 0
Citerar Mr Smiley:

Jag har bättre självdisciplin än så 22-23:e december förra året höll jag mig vaken groteskt länge för att dels få i ordning saker innan tåget mot släkten gick och sen faktiskt umgås med dem. Sov sött natten mot julafton, så sött...

Citerar f0mpy:
Kaffe, snus och att hålla sig från att skita, då går det inte somna.

Tappar matlusten av kaffelukt (skojar inte!) och tänker således inte smaka. Snus och rökning och sånt får andra pyssla med. Har inga större problem att hålla mig från toalettbesök under en hel dag (I know, it's crazy) så jag tror det inte heller funkar.

Det blev att läsa igenom en miljon helt jävla irrelevanta saker istället. Jag älskar att läsa, speciellt konstiga saker på internet...
  • 0
Godkväll
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00
Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy