Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Dö projektarbete. Bara dö.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Runkpinne
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Runkpinne


Den bästa av pinnar
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Spion:
Jag hoppas att du skapar en låt, spelar in den och gör en tillhörande musikvideo till låten. Annars får du aldrig MVG.


Autotune? Det var det värsta. Det värsta.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Runkpinne


Är det som en såndär talpinne, att när man håller den så får man runka?
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Kapten Varg:
Är det som en såndär talpinne, att när man håller den så får man runka?


När man håller i pinnen brukar man väl runka, eller va
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
När man håller i pinnen brukar man väl runka, eller va


Du är ju fan mer göteborgare än vad jag är
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Kapten Varg:
Den måste ju uppfylla alla kriterier. Ingen popdänga utan autotune, som man säger.


Förstås!
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Spion:
Jag hoppas att du skapar en låt, spelar in den och gör en tillhörande musikvideo till låten. Annars får du aldrig MVG.

http://www.youtube.com/watch?v=FuXVXk9r6aY

Lolnajs video. Keff sång dock. Vem var du? Trummisen?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Spion:
Jag hoppas att du skapar en låt, spelar in den och gör en tillhörande musikvideo till låten. Annars får du aldrig MVG.


Tur att processen är en del av projektarbetet och inte endast resultatet. För er del alltså.
  • 0
  • mamz
  • mamz
Citerar Spion:
Jag hoppas att du skapar en låt, spelar in den och gör en tillhörande musikvideo till låten. Annars får du aldrig MVG.

http://www.youtube.com/watch?v=FuXVXk9r6aY


Dat Autotune

10/10 would listen again.
  • 0
Jag var den enda som fick MVG i min grupp på projektarbetet. :3 bawsin
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Jag var den enda som fick MVG i min grupp på projektarbetet. :3 bawsin


Tryhard..

Nedå Grattis, vad gjorde du?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar Modi20:
http://distilleryimage4.s3.amazonaws.com/f171cd66a6bf11e2a0bf2
2000aa80261_7.jpg

la upp på insta idag. bra eller dåligt lol

snö lol
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
snö lol


a vet la upp en till förut oxå för att det var svårt att välja filter.
Starve The Ego, Feed The Soul
  • 0
Citerar JooJJe:
Tryhard..

Nedå Grattis, vad gjorde du?

Haha nä. Vet faktiskt inte varför just jag fick MVG medan de andra i min grupp fick VG. Det enda jag gjorde extra var två reklamaffischer, som i mitt försvar var svinsnygga. Gjorde en varuautomat. Selectas död.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Jag byggde en radiostyrd båt, byggde till och med radiostyrningen själv. MVG som fan.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Jag fick också MVG. Kan jag också få lite bekräftelse nu?
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Jag fick IG.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Kapten Varg:
Jag fick också MVG. Kan jag också få lite bekräftelse nu?


Käft
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Kan jag också få lite bekräftelse nu?


Jag då? Fick också MVG.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Jag fick också MVG. Kan jag också få lite bekräftelse nu?

Fast vi alla vet vad du fick göra för att få MVG.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Spion:
Bara om du har byggt en radiostyrd båt eller har en video med ditt arbete/resultat. Annars får det va'.


Jag har tre låtar på en skiva. Räknas det?

Tillagt 2013-04-17 00:14:
Citerar The Vision:
Fast vi alla vet vad du fick göra för att få MVG.


MVG som MVG. Det har alltid varit mitt motto.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!