Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Lurkman:
fuck livet min vattentillbringare rip

Har en vattenflaska i kylen, dricker en slurk då och då, fyller på den när jag kommer ihåg. Går inte sönder lika lätt.

Finns här om du vill ventilera frånfallet <3
  • 0
Citerar zwqase:
https://twitter.com/Jessica_Chobot/status/463068292941238272/ph
oto/1

What the hell, sen när finns det Call of Duty-leksaker!?


Haha! Räcker det inte att spela spelen?

Dock såg ZOMBIES TRANZIT FARM ganska rå ut.
  • 0
Citerar Humanisten:
Alltså det tredje jävla gymmet i Pokémon Silver/Gold är fucking bullshit. Fan ta Miltank!

Stenpokémon med fighting-attack (läs: Geodude) borde göra susen.
  • 0
Citerar Aaandy:
För intellektuellt skämt för mig.


För dumt, snarare.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Minilena:
Förstår inte. Har iofs - fortfarande - inte sett Star Wars. Ska. Nån gång. När jag är stabil. Eh.


Ett måste!

Men jag tror även icke-Star Wars-fans förstår skämtet eftersom det är allmänt känt hur Yoda pratar. Tänk dessutom mer på uttalet av eight så kanske det klarnar.

Tillagt 2014-05-04 23:35:
Citerar Humanisten:
Nu förstår jag... -.-


Haha, det tog ett tag för mig också.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Minilena:
Har en vattenflaska i kylen, dricker en slurk då och då, fyller på den när jag kommer ihåg. Går inte sönder lika lätt.


barbar. min kosta 59 kr. det var så jävla långsökt hur den gick sönder också. hade nycklar med ett långt band hängande ur byxfickorna. bandet fastnade vid ett plaströr (tror jag) som låg på bordet och drog ner min vattentillbringare orkar inte förklara usch blä nej gu
  • 0
Citerar Mr Smiley:
För dumt, snarare.


Så det är jag som är för intellektuell?
  • 0
Citerar Minilena:
Stenpokémon med fighting-attack (läs: Geodude) borde göra susen.


Jag har Onyx med Rock Smash men Miltank bara säger "BAH, Bitch please!!" och slår ihjäl allihopa. Miltanks jävla defense rating måste vara insane...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Följer du Chobot på Twitter?


Yes, hon twittrar lagom nördigt för min smak, inte sällan med utvecklare heller vilket kan vara kul att läsa.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Ett måste!

Men jag tror även icke-Star Wars-fans förstår skämtet eftersom det är allmänt känt hur Yoda pratar. Tänk dessutom mer på uttalet av eight så kanske det klarnar.

Tror jag förstår vad som ska vara roligt men inte det roliga, derp.

Är jättejättedålig på att se film. Har Star Wars högst upp på backlogen. Hade det inte varit för Nostalgia Critic hade jag inte förstått någon filmreferens alls. Nu förstår jag några, typ "I did not! Oh hi Mark"
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Mr Smiley:För dumt, snarare.

Så det är jag som är för intellektuell?

Du är ju moderator, brukar ni inte få the wisdom of Mäki?
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Citerar Aaandy:
Så det är jag som är för intellektuell?


Precis. Inte lika dum och cool som vi som förstår skämtet.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar zwqase:
Yes, hon twittrar lagom nördigt för min smak, inte sällan med utvecklare heller vilket kan vara kul att läsa.


Jag tyckte inte om henne i Mass Effect 3.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag har Onyx med Rock Smash men Miltank bara säger "BAH, Bitch please!!" och slår ihjäl allihopa. Miltanks jävla defense rating måste vara insane...

Low kick går på vikten av motståndaren, rekommenderas varmt. Kanske bara är Machop som har den? Rock smash suger
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag tyckte inte om henne i Mass Effect 3.


Så därför bör man inte följa henne på twitter? :3
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar El Luchador:
Du är ju moderator, brukar ni inte få the wisdom of Mäki?


Det är bara redaktionsmedlemmar!

Citerar Mr Smiley:
Precis. Inte lika dum och cool som vi som förstår skämtet.


Men, jag vill vara cool.
  • 0
Citerar El Luchador:
, brukar ni inte få the wisdom of Mäki?


There is no such thing.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Minilena:
Tror jag förstår vad som ska vara roligt men inte det roliga, derp.

Är jättejättedålig på att se film. Har Star Wars högst upp på backlogen. Hade det inte varit för Nostalgia Critic hade jag inte förstått någon filmreferens alls. Nu förstår jag några, typ "I did not! Oh hi Mark"


Äsch, det är ju skillnad på film och film. The Room kan vara kul att se, men Star Wars är ju något av ett måste. Fast jag vet fler som inte sett Star Wars, eller bara sett några minuter och tackat nej till resten. Tråkigt nog kan de aldrig svara på vilken film de såg, vilket kan göra stor skillnad.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar El Luchador:, brukar ni inte få the wisdom of Mäki?

There is no such thing.

Dont let the lords of FZ foul you. The wisdom of Mäki exist!
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Citerar zwqase:
Tråkigt nog kan de aldrig svara på vilken film de såg, vilket kan göra stor skillnad.

Vet i vilken ordning de bör ses och har ju lite koll överlag (som att jag har koll på många spel jag aldrig spelat), men har ett rastlöst sinne som har svårt att se på film, speciellt ny film. Får massa ångest av att se ny film :/
  • 0
Citerar zwqase:
Så därför bör man inte följa henne på twitter? :3


I just don't like her

Citerar Minilena:
Low kick går på vikten av motståndaren, rekommenderas varmt. Kanske bara är Machop som har den? Rock smash suger


har ingen machop. Men det finns en i staden som vill byta en om jag ger honom en Abra eller vad det var.

Har alltid hatat det jävla gymmet i alla fall. ända sedan jag var liten och spelade Game Boy-spelen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Constantine var en ganska nra film ändå
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Citerar Humanisten:
Har alltid hatat det jävla gymmet i alla fall. ända sedan jag var liten och spelade Game Boy-spelen.

Hatade det när jag var liten, spöade det direkt i Heart Gold för nåt år sen. Hade lite mer strategi i HG bör väl tilläggas...
  • 0
Citerar El Luchador:
Dont let the lords of FZ foul you. The wisdom of Mäki exist!


Nej. Vem fan bryr sig om FZ?
Men nope. There is no such thing. At all.

Tillagt 2014-05-04 23:50:
Citerar Minilena:
Hatade det när jag var liten, spöade det direkt i Heart Gold för nåt år sen. Hade lite mer strategi i HG bör väl tilläggas...


Jag hade planerat att göra som jag brukar göra i nyare spel. Helt enkelt levla lite mer. Men jag kom inte ihåg hur långsamt Silver var när jag skaffade Soul Silver till skillnad från andra spel. Det är sjukt hur mycket snabbare senare spel har blivit.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jävla cougars i RDR.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00