Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Jag försöker se på en von Trier om dagen. Inte sett så mycket av honom tidigare.
  • 0
Citerar Lurkman:
jag började titta på Dancer in the dark ÄR DEN BRA? den verkar bra. borde fortsätta se. ja.


Inte sett! Men den är väl allmänt omtyckt, tror jag.

Citerar zwqase:
De hade sett Amélie i alla fall.


Hehe ja. Supertråkig lista, hur som helst.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Lurkman:
Jag försöker se på en von Trier om dagen. Inte sett så mycket av honom tidigare.


Har sett Antichrist, den var väl inte så himla bra direkt. Lite väl grotesk måste jag säga.
  • 0
Citerar Lurkman:
Hej smiley

jag började titta på Dancer in the dark ÄR DEN BRA? den verkar bra. borde fortsätta se. ja.


Nu är jag inte Smiley, men ja, Den är bra. Se klart!
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
3 minuter kvar!
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
Nu är jag inte Smiley, men ja, Den är bra. Se klart!


HAHA vad i hela friden

jaha jag kanske inte citerade fel

är på så vansinnigt bra humör att jag inte kan tänka

men jag ska se klart den!
  • 0
Yo dawgs. Vad görs?

Jag kom ett steg närmre att klara Ocarina of Time idag : 3
Vattentemplet bebeh
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Oh boy, hade glömt bort hur mycket reklam Nick faktiskt består av...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
  • over
  • over
Damn va mycket gamla trådar som har dragits up av de där 2 spammarna.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Har någon här spelat Contrast?

Tillagt 2014-06-28 01:24:
Citerar over:
Damn va mycket gamla trådar som har dragits up av de där 2 spammarna.


Är någon igång igen? D:
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
  • over
  • over
Citerar zwqase:
Har någon här spelat Contrast?

Tillagt 2014-06-28 01:24:
Citerar over amn va mycket gamla trådar som har dragits up av de där 2 spammarna.

Är någon igång igen? D:


dennisL har hålt på halva dagen .. o nu har noiseman draig up lite trådar från 2008
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Jadå, andra säsongen av Korra blev rätt bra grejer mot slutet.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar over:
dennisL har hålt på halva dagen .. o nu har noiseman draig up lite trådar från 2008


Äsch, nu var ju inte så farligt. Så länge man vill skapa diskussioner och kan komma med något vettigt är man fullt välkommen att posta i halvdöda trådar.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Har någon här spelat Contrast?


Spelade lite av det. Why do you ask?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • over
  • over
Citerar zwqase:
Äsch, nu var ju inte så farligt. Så länge man vill skapa diskussioner och kan komma med något vettigt är man fullt välkommen att posta i halvdöda trådar.


ofc.. han skulle lätt gjort det samma om det inte fanns en most active tävlig.. ;) tycker det var trevligt denna veckan innan han börja då ingen spamma sönder ö forsökte vinna .
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar Humanisten:
Spelade lite av det. Why do you ask?


Hur är det? Ser att det är 50% på steam, men funderar på om jag borde skaffa det till konsol istället då det spontant känns som något man hellre spelar på stor skärm med kontroll.

Tillagt 2014-06-28 01:37:
Citerar over:
ofc.. han skulle lätt gjort det samma om det inte fanns en most active tävlig.. ;) tycker det var trevligt denna veckan innan han börja då ingen spamma sönder ö forsökte vinna .


Haha, antagligen inte, men så länge man sköter sig får folk gärna skruva upp aktiviteten på sidan med tanke på hur dött det är just nu.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
  • over
  • over
Citerar zwqase:
Haha, antagligen inte, men så länge man sköter sig får folk gärna skruva upp aktiviteten på sidan med tanke på hur dött det är just nu.


haha e nog bara jag som e lite små sur för att folk fuskar sig till vinst så fort inte nån försöker o vinna genom att spamma "nice" osv på varje tråd så vinner jag o jag gillar o vinna ^^
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Citerar zwqase:Har någon här spelat Contrast?

Tillagt 2014-06-28 01:24:
Citerar over amn va mycket gamla trådar som har dragits up av de där 2 spammarna.

Är någon igång igen? D:

dennisL har hålt på halva dagen .. o nu har noiseman draig up lite trådar från 2008


Började du gråta av frustration lite där eller?
  • 0
Här var man visst inte särskilt populär, jag kanske skulle lämna det här forumet ändå.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
http://www.gamereactor.se/blog/noiseman/?page=1#735134




Tillagt 2014-06-28 01:43:
Citerar noiseman:
Här var man visst inte särskilt populär, jag kanske skulle lämna det här forumet ändå.


Äsch, over är bara lite sur för att han inte orkar skriva lika många inlägg som du, inget att oroa sig över.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Hur är det? Ser att det är 50% på steam, men funderar på om jag borde skaffa det till konsol istället då det spontant känns som något man hellre spelar på stor skärm med kontroll.


Jag tyckte inte om det. Det kändes lite trist, simpelt, berättandet var lite sådär och spelet missade lite potential.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!