Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

over
over
Citerar Ridley:
Det låter också ganska trevligt! Jag vill spela Alien Isolation, men det går inte om man har Wii U. ;P

Näh det kan vara lite svårt, kanske dags o skaffa sig en ps4 ?, du kan nog få en hyffsat billigt på rean.

The time you enjoy wasting is not wasted time.
Ridley
Ridley
Citerar over:
Näh det kan vara lite svårt, kanske dags o skaffa sig en ps4 ?, du kan nog få en hyffsat billigt på rean.

Är inte intresserad av tillräckligt många spel till den, tyvärr, även om konsolen i sig verkar fantastisk. Köper nog Alien till PC senare.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Siegfried
Siegfried
Då har man köpt alien isolation för 238kr och Sunset overdrive för 299kr. Funderar på att köpa Forza horizon 2 också för 299kr eller Far Cry 4 för 399kr.

Tillagt 2014-11-28 01:16:
Citerar Ridley:
Citerar Mr Smiley:Man måste ju ha en Wii U för det.Citerar over:Nope har inte ens ett wiiU
Tsk, vad är ni för noobs? Nåja, jag har inte heller Smash Bros. ):

Imorgon har jag troligen smash till Wii U, och GC adaptern. Så då ska man sälja 3DS versionen. Då den är helt meningslös nu. Samma med Mario kart 7 när 8an finns.

Tillagt 2014-11-28 01:18:
Citerar Ridley:
Citerar over:Näh det kan vara lite svårt, kanske dags o skaffa sig en ps4 ?, du kan nog få en hyffsat billigt på rean.
Är inte intresserad av tillräckligt många spel till den, tyvärr, även om konsolen i sig verkar fantastisk. Köper nog Alien till PC senare.

Går ju bara på 200kr nu.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
over
over
Citerar Ridley:

Ok, nästa år lär det nog ändras

Andre Lamartine
Andre Lamartine
Citerar Siegfried:
Då har man köpt alien isolation för 238kr

Var hittade du det för detta pris?

Godkväll, btw.

André Lamartine / Gamereactor
Mr Smiley
Mr Smiley
Telltales Game of Thrones-spel nästa vecka. Trevligt.

Indecent exposure is fun.
Andre Lamartine
Andre Lamartine
Citerar Mr Smiley:

Får catcha upp med serien om jag ska skaffa det...

Lirat Tales of Borderlands, förresten?

over
over
Citerar Mr Smiley:

Skall bli skoj o spela, men köper nog inte förns den e klar.

Mr Smiley
Mr Smiley
Citerar moviefreak:
Lirat Tales of Borderlands, förresten?

Får vänta tills nästa vecka med det också. På PS3/4 i alla fall.

Indecent exposure is fun.
Andre Lamartine
Andre Lamartine
Åh, Alien Isolation för 250 spänn. Värt väntan!

Tillagt 2014-11-28 02:27:
Citerar Mr Smiley:
Får vänta tills nästa vecka med det också. På PS3/4 i alla fall.

Alltid på PC, för min del. Var bara konstigt att spela Walking Dead till konsol...

Rådiggade annars TftB. Verkligen smockfylld med trevligheter. Och nu får man vänta till januari på nästa del, tack vare Game of Thrones...

over
over
Är evil within värt 350 spänn även om jag inte kommer ha tid o spela förns i januari ? finns det en chans att det e billigare än då ?

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Black Friday.. oh the horror...

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
over
over
Citerar Humanisten:
Black Friday.. oh the horror...

Mycket o göra ?

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar over:
Mycket o göra ?

En miljon människor som alla likt hyenor kastar sig över en... alla som vill ha iPads... och MacBooks... och Fifa 15... alla vill att jag ska kolla men jag har inget login än så jag kan inte kolla lagerstatusen och vi hade fått in en jätteleverans så lagret var helt kaos så jag försökte dirigera folk till säljare och samtidigt göra i ordning olika datorer och... och... mina fötter gör ont

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
over
over
Citerar Humanisten:
En miljon människor som alla likt hyenor kastar sig över en... alla som vill ha iPads... och MacBooks... och Fifa 15... alla vill att jag ska kolla men jag har inget login än så jag kan inte kolla lagerstatusen och vi hade fått in en jätteleverans så lagret var helt kaos så jag försökte dirigera folk till säljare och samtidigt göra i ordning olika datorer och... och... mina fötter gör ont

naaaw, stackars lilla humanisten ;) vänta bara till mellandags rean

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar over:
naaaw, stackars lilla humanisten ;) vänta bara till mellandags rean

Tror jag ska börja skära mig själv...

Tillagt 2014-11-28 23:17:
Ska försöka köpa en Macbook Air när jag har råd också.

Självmordsblond
Självmordsblond
Köpte Endless Legend på steamrean och helvete alltså. Nu kommer jag aldrig behöva Civ igen någonsin.

lär dig uppskatta tidelag
over
over
Citerar Humanisten:
Tror jag ska börja skära mig själv...

Hahaha.
Citerar Humanisten:
Tillagt 2014-11-28 23:17:
Ska försöka köpa en Macbook Air när jag har råd också.

Usch köp en riktig dator istället, och om inte du vill ha en riktig köp en riktig kan du köpa en mac book pro, det e så nära du kan komma med en apple dator ;)

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar over:
Usch köp en riktig dator istället, och om inte du vill ha en riktig köp en riktig kan du köpa en mac book pro, det e så nära du kan komma med en apple dator ;)

Jag vill ha en liten lätt dator med bra batteritid som jag kan arbeta från och samtidigt lära känna OSX med. Air passar in där. Har redan en stationär PC och behöver inte en till Windows-dator.

Självmordsblond
Självmordsblond
Alltså Air är jävligt plastig och tråkig. Mer värt att köpa en Pro isf.

lär dig uppskatta tidelag
over
over
Citerar Humanisten:
Jag vill ha en liten lätt dator med bra batteritid som jag kan arbeta från och samtidigt lära känna OSX med. Air passar in där. Har redan en stationär PC och behöver inte en till Windows-dator.

Pro modellerna är nästan lika tunna och är dubbelt så kraftiga, det e riktigt dumt att köpa en air istället för en pro, iaf enligt mig.

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar Självmordsblond:
Alltså Air är jävligt plastig

Den är gjord av Aluminium. Hur plastig?

Citerar Självmordsblond:
Mer värt att köpa en Pro isf.

Varför ska jag spendera hundratals till tusentals extra kronor för en dator jag ska skriva på?

Tillagt 2014-11-28 23:31:
Citerar over:
Pro modellerna är nästan lika tunna

Njae, mycket större och tyngre.

Citerar over:
och är dubbelt så kraftiga

Ja, för Pages är så jävla tungt.

Citerar over:
det e riktigt dumt att köpa en air istället för en pro, iaf enligt mig.

Okej, svara på detta: Vad ska jag med en Pro till? Spel?

over
over
Citerar Humanisten:
Ja, för Pages är så jävla tungt.

Du skall alltså köpa en 8000 kr dator för att enbart använda pages ?

Citerar Humanisten:
Okej, svara på detta: Vad ska jag med en Pro till? Spel?

HAHAHA SPELA PÅ MAC ? HAHAH, skämt åt sido, nej du skall inte spela spel du skall ha en kraftigare dator som orkar multitaska utan att sagga ihop, som klarar spela upp film och göra andra saker i bakgrunden.
Dessutom kan du om du skulle få långtråkigt spela ett av de 2 spel som finns till mac.

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Citerar over:
Du skall alltså köpa en 8000 kr dator för att enbart använda pages ?

Och surfa. Och lära mig OSX för jobbet. Betalar typ för batteritiden. Eller ska jag köpa en 95% plastig skitlaptop?

Citerar over:
HAHAHA SPELA PÅ MAC ? HAHAH, skämt åt sido, nej du skall inte spela spel du skall ha en kraftigare dator som orkar multitaska utan att sagga ihop, som klarar spela upp film och göra andra saker i bakgrunden.

Ska mest arbeta på den. Har en iPad om jag ska glo på film. Eller Xbox One. Eller en PC. Eller en stor telefon.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy