Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Humanisten:
Då kan du typ glo på en Let's Play ;p


Jo men vill ju inte se en 5 timmars film!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar JooJJe:
Jo men vill ju inte se en 5 timmars film!


Se det som en miniserie istället då

Jag är glad att jag slapp betala för det i alla fall.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • over
  • over
OVER 5000 !!!!
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
OVER 5000 !!!!


Bara 4000 kvar...

Tillagt 2015-02-24 23:40:
20 minuter till cash money!
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Se det som en miniserie istället då


Tvekar att storyn är värd det.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
  • over
  • over
Citerar Humanisten:
Citerar over VER 5000 !!!!

Bara 4000 kvar...

jUPP till år 2040 lyckas vi nog ^^
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar Humanisten:
20 minuter till cash money!


Hell yeah ska köpa vårskor och flanellskjort.

Btw har du titanfall till pc?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar JooJJe:
Tvekar att storyn är värd det.


Korrekt!

Tillagt 2015-02-24 23:44:
Citerar JooJJe:
Hell yeah ska köpa vårskor och flanellskjort.


Jag ska beställa MacBook Air direkt vid midnatt

Citerar JooJJe:
Btw har du titanfall till pc?


Yupp, det har jag (inte installerat just nu dock). hurså?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Yupp, det har jag (inte installerat just nu dock). hurså?


Minns att jag hade dig på skype och vi lirade Betan, tänkte om du var sugen på en liten kvällsmatch.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar JooJJe:
Minns att jag hade dig på skype och vi lirade Betan, tänkte om du var sugen på en liten kvällsmatch.


Om jag hade haft det installerat kanske jag hade varit på. Men jag kan köra igån nedladdningen från Origin så kan vi lira en annan kväll?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
. Men jag kan köra igån nedladdningen från Origin så kan vi lira en annan kväll?


Lär ju vara borta i en vecka nu, men om du har Dota2 eller awesomenauts är jag gärna på ikväll!

Don't waste ypur 50 gig för en kanske en annan kväll bara ;)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
  • over
  • over
Jaden smith måste vara sämsta skådisen någonsin
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Jaden smith måste vara sämsta skådisen någonsin


Sicken originell tanke.

Snart kommer du kanske påstå att Michael Bay suger?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar JooJJe:
Lär ju vara borta i en vecka nu, men om du har Dota2 eller awesomenauts är jag gärna på ikväll!

Don't waste ypur 50 gig för en kanske en annan kväll bara ;)


Haha, har inget av dessa spel installerat.. Installerade nyligen Win8 så jag har inte fått ner mitt bibliotek än..
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Haha, har inget av dessa spel installerat.. Installerade nyligen Win8 så jag har inte fått ner mitt bibliotek än..


Synd var sugen på något Co-op lir eller liknande!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
  • over
  • over
Citerar JooJJe:
Snart kommer du kanske påstå att Michael Bay suger?

Nej, vill inte uppröra Humanisten då han älskar Bay.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar JooJJe:
Synd var sugen på något Co-op lir eller liknande!


Skaffa Xbone/Ps4 och en massa spel

Tillagt 2015-02-24 23:57:
Citerar over:
Nej, vill inte uppröra Humanisten då han älskar Bay.


I will end you. Someday!
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Skaffa Xbone/Ps4 och en massa spel


Haha nej är nog över konsoler för min del. För kostsamt samt att jag måste spara lite pengar till möbler för sambolivet som inträffar snart.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar JooJJe:
Haha nej är nog över konsoler för min del. För kostsamt


Jag funderar på att köpa grafikkort snart för 10-12k... kostsamt säger du? >:C
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag funderar på att köpa grafikkort snart för 10-12k... kostsamt säger du? >:C


Skulle påstå att även det är kostsamt. Jag spelar ändå mindre och mindre nuförtiden.

Intresset har börjat avta.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Så, Air är nu beställd.

Citerar JooJJe:
Skulle påstå att även det är kostsamt. Jag spelar ändå mindre och mindre nuförtiden.


You used to be cool.. D':
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
You used to be cool.. D':


Livet har kommit emellan, umgås mer med vänner och pluggar mer nuförtiden så tiden blir svårt och ofta är jag lite utsliten efter en hel dag och då är en serie eller något mycket enklare att bara slappna av framför.

Spel kräver ibland för mycket av min tid och fokus.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Läste ikapp om det här med Godus. Jag kan förstå ifall folk är arga och frustrerade över att Molyneux än en gång inte hållit allt han lovat, men samtidigt kan de ju inte bara bränna iväg pengar för sakens skull. Bättre att försöka hålla studion levande. Skönt att han åtminstone kan se och erkänna misstag som gjorts. Jag älskar Molyneux för hans passion och visioner, men det är samtidigt det som gör honom livsfarlig att lyssna på. Han skulle behöva hitta en stark samarbetspartner som kan bromsa och styra när det behövs. Ibland får man intryck av att han är spelvärldens George Lucas.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar JooJJe:
umgås mer med vänner


Pff.. vänner är överskattat >: 3

Citerar zwqase:
Bättre att försöka hålla studion levande. Skönt att han åtminstone kan se och erkänna misstag som gjorts.


Du menar det han i princip alltid gör efter ett misstag eller spel som inte levererar?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Pff.. vänner är överskattat >: 3


Nej de finns för de värre stunderna man kan råka ut för
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00