Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Humanisten:
Ribleh är det som hjälper mig.. :'3


Vafan, jag är helt säker på att jag hade snackat med Reqo om någon hemsida i flera timmar. Väldigt skum Skype-natt insåg jag på efterhand.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Vafan, jag är helt säker på att jag hade snackat med Reqo om någon hemsida i flera timmar. Väldigt skum Skype-natt insåg jag på efterhand.


Har typ aldrig någonsin pratat med Reqo :'3
Och varför pratar ni om mig? >:0
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Ribleh är det som hjälper mig.. :'3

"Hjälper", jag bara petade runt lite. Men yeah. ;3


Citerar Humanisten:
Yeh.. priset som får mig att rysa.. :c

Speciellt om man inte kan öva privat också, jag körde mycket med mamma och pappa för att få lite vana gratis. Blev hyfsat dyrt ändå. :'3 Och alla lär ju sig olika snabbt förstås.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Humanisten:
Har typ aldrig någonsin pratat med Reqo :'3
Och varför pratar ni om mig? >:0


Vi pratade nog inte om din hemsida. ;3

Jag pratar ju om dig med flera GR-leftovers, common knowledge ju.

Tillagt 2016-03-29 00:03:
Citerar Ridley:
"Hjälper", jag bara petade runt lite. Men yeah. ;3


Du är rätt bäst på att peta egentligen.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Ridley:
"Hjälper", jag bara petade runt lite. Men yeah. ;3


Hur gåre med logotyper and stuff? ;3

Citerar Ridley:
Speciellt om man inte kan öva privat också, jag körde mycket med mamma och pappa för att få lite vana gratis. Blev hyfsat dyrt ändå. :'3 Och alla lär ju sig olika snabbt förstås.


Jag ska försöka gå på handledarkurs med farsan. Ska bara se om vi båda har tid att gå den där kursen och skicka in en ansökan.

Tillagt 2016-03-29 00:04:
Citerar Mr Clint:
Jag pratar ju om dig med flera GR-leftovers, common knowledge ju.


:''c
Ni pratar bara om snälla saker hoppas jag!

Citerar Mr Clint:
Vi pratade nog inte om din hemsida. ;3


Vad pratade ni om då?! D':
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Mr Clint:
Vafan, jag är helt säker på att jag hade snackat med Reqo om någon hemsida i flera timmar.

Hur kan man snacka om en hemsida i flera timmar? :'3

Och hur kan man sen inte minnas vilken hemsida det var? Måste ju ha varit en extremt viktig hemsida. x'3


Citerar Humanisten:
Har typ aldrig någonsin pratat med Reqo :'3

I have. ;'3 Good stuff. Fast nu var det längesen. :'0
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
I have. ;'3 Good stuff.


Man kan säga att han är.. reko! :'D
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Mr Clint:
Du är rätt bäst på att peta egentligen.

That's what she said... B'3

Tack. :''3


Citerar Humanisten:
Hur gåre med logotyper and stuff? ;3

Ehhhehum. Var var vi? Jag gjorde en textlogga lite snabbt som var hyfsat fin minns jag. Men får kanske snickra på nån symbol.


Citerar Humanisten:
Jag ska försöka gå på handledarkurs med farsan. Ska bara se om vi båda har tid att gå den där kursen och skicka in en ansökan.

Mmm, det skulle jag rekommendera!


Citerar Humanisten:
Man kan säga att han är.. reko! :'D

>;3 Yeah.

Saknar hans porrodier och allt. :0 Good times.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Humanisten:
Ni pratar bara om snälla saker hoppas jag!


Så snäll som jag kan vara iaf.


Citerar Humanisten:
Vad pratade ni om då?! D':


Jag kommer ju inte ihåg!


Citerar Ridley:
Hur kan man snacka om en hemsida i flera timmar? :'3


Vi var höga på gröt, l guess. :<


Citerar Ridley:
Och hur kan man sen inte minnas vilken hemsida det var? Måste ju ha varit en extremt viktig hemsida. x'3




Pr0nhub maybe?

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar kraz:
Åh nej, vad jobbigt. Vad har du tenta i? Låter ju toppen annars
Jag flyttar till Sydkorea i augusti, så även om det är mycket skolångest och annat så har jag något att dagdrömma om precis varje dag.


Sydkorea, nice! Är det i samband med plugget? Hur länge ska du leva där?

Citerar Humanisten:
Jag arbetar typ på en form av bloggsida för mig själv och potentiella gäster för videor och texter.


"Uncharted 3 - varför Humanisten har fel"
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Ridley:
Ehhhehum. Var var vi? Jag gjorde en textlogga lite snabbt som var hyfsat fin minns jag. Men får kanske snickra på nån symbol.


En logotyp/ikon för webläsaren också ;3

Citerar Ridley:
>;3 Yeah.

Saknar hans porrodier och allt. :0 Good times.


Those were the days...

Citerar Mr Clint:
Jag kommer ju inte ihåg!


Jag måste veta varför ni nämnde mig! JAG MÅSTE!!! :'0
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Ridley:
Hade du inte nåt filmprojekt på gång, hur går det med det?


Det ligger lite på is dessvärre, budgetproblem och så. Men ska försöka ta igen det.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
"Uncharted 3 - varför Humanisten har fel"


Humanisten har aldrig del...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Ridley:
I have. ;'3 Good stuff. Fast nu var det längesen. :'0


Han är för cool för att snacka numera. ;I


Citerar Ridley:
Tack. :''3


*petar*

;*
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Ridley:
Du hade ju bra grejer.


Ah, du läste? Tänkte annars korta ner det jag skrev och försöka hitta en "mindre" scope på det hela. Take it down a notch, om det går.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Telltale Games har förstört mitt liv, då The Wolf Among Us Season 2 aldrig kommer hända.

Ska tamefan bussa Rom The Vacuous Spider på dom om det så krävs...
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Telltale Games har förstört mitt liv, då The Wolf Among Us Season 2 aldrig kommer hända.


Så länge en andra säsong av TftB planeras, blir jag nöjd...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
Så länge...


https://www.youtube.com/watch?v=6WxqughaJQM
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar moviefreak:
Ah, du läste? Tänkte annars korta ner det jag skrev och försöka hitta en "mindre" scope på det hela. Take it down a notch, om det går.

Jag läste ja! Tyckte stämningen och idéerna var bra, men att vissa moment kan bli svåra att få till rent tekniskt. Du kan ju tänka på att rent gameplaymässigt så får det ligga på samma nivå som Day of the Tentacle och liknande, så att interaktioner med objekt kan falla under några få kommandon (take/use/look at och liknande) och att det är bra om det oftast räcker med någon standardanimation av karaktären och lite dialog när man gör något. Sen kan man ju ha vissa unika animationer för viktiga grejer och förstås cutscenes när man ska visa nåt komplicerat skeende. Det mesta går ju att göra, men det är nog bra att vara kreativ inom begränsningarna och jobba med formatets styrkor. Action är svårt så man får spara det till "when it counts".


Citerar moviefreak:
Det ligger lite på is dessvärre, budgetproblem och så. Men ska försöka ta igen det.

Ah! Sånt är ju alltid svårt förstås, hoppas det blir av.


Citerar Mr Clint:
Han är för cool för att snacka numera. ;I

Kanske. :'3 Bristen på mäkiska projekt spelar ju in i bristen på prat också.


Citerar Humanisten:
En logotyp/ikon för webläsaren också ;3

Mm, justja. Men det blir ju samma som logo-symbolen fast mindre. Tänker mig nåt dödskallebaserat.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Du kan ju tänka på att rent gameplaymässigt


Jo precis, det jag skrev var mer för att lufta av huvudet lite på idéer. Tänkte vässa ner på allt intensivt, så att det blir mer i stil med tilltänkta genre.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Ridley:
take/use/look at och liknande


Moooonkeeey Islaaaand :3

har du spelat några LucasArts-klassiker? ;3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar moviefreak:
Jo precis, det jag skrev var mer för att lufta av huvudet lite på idéer. Tänkte vässa ner på allt intensivt, så att det blir mer i stil med tilltänkta genre.

Tjoho. :3 Du kanske redan har idéer till övergripande story också, vore bra att ha nån slags synopsis över helheten.


Citerar Mr Clint:
Moooonkeeey Islaaaand :3

har du spelat några LucasArts-klassiker? ;3

Monkey Island 1-2, Day of the Tentacle, Sam & Max. De äger. :'3 Skaffade precis Grim Fandango också, ska bli kul. Har bara testat det lite förut.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Monkey Island 1-2, Day of the Tentacle, Sam & Max. De äger. :'3 Skaffade precis Grim Fandango också, ska bli kul. Har bara testat det lite förut.


wihu-wihu :3

nu sova dock

godnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt ;*
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
jag tycker inte
Garçon means boy.
  • 0
Citerar Ridley:
Tjoho. :3 Du kanske redan har idéer till övergripande story också, vore bra att ha nån slags synopsis över helheten.


På ett... ungefär. :3 Kan skicka iväg något under veckan.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!