Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar zwqase:
Givet att Thor är bästa Marvel-hjälten!

Spider-Man är bäst. Thor är bra, men hans filmer är bland de sämre i Marvel-universumet. Ragnarok ser ut att ändra på det, då ska vi se vad han går för.

Bästa hjältarna i Marvel-filmerna (på ett ungefär):
• Spider-Man
• Iron Man
• Yondu
• Captain America
• Thor

Om jag vore en Marvel-hjälte skulle jag vara en mix av Spider-Man och Captain America. Captain-Man. Så det är Cap' fast med låg budget, om han aldrig hade blivit stark och fått en cool dräkt.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Spider-Man är bäst. Thor är bra, men hans filmer är bland de sämre i Marvel-universumet. Ragnarok ser ut att ändra på det, då ska vi se vad han går för.


Även om jag tyckte både första och andra Thor-filmen hade sina stunder, så måste jag hålla med om att det är hans svaga punkt. Däremot är Hemsworth så jäkla charmig och allmänt perfekt i rollen så det går inte att ogilla honom.

Citerar Ridley:
Om jag vore en Marvel-hjälte skulle jag vara en mix av Spider-Man och Captain America. Captain-Man. Så det är Cap' fast med låg budget, om han aldrig hade blivit stark och fått en cool dräkt.


Spider-Man är nog den man hade velat vara, ja. Cap är en väldigt tragisk historia egentligen, med tanke på att han blir nedfryst och mister sin kärlek. Oerhört bra scen i Winter Soldier dock.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
<-- kolla, wow


Jag ska minsann se Bladerunner jag också! Men det var så länge sedan jag såg föregångaren att jag nästan borde se om den innan jag spanar in den nya tror jag.

Citerar zwqase:
Däremot är Hemsworth så jäkla charmig och allmänt perfekt i rollen så det går inte att ogilla honom.


Håller med!
hånobing
Citerar zwqase:
han blir nedfryst och mister sin kärlek.

Story of my life. :3


Citerar Valerin:
<-- kolla, wow

Tjohe! :3


Citerar zwqase:
Däremot är Hemsworth så jäkla charmig och allmänt perfekt i rollen så det går inte att ogilla honom.

Mmmm. :3
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Nya Blade Runner är bra grejer.


Bra.

Annars hade det resulterat i stryk.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Något annat som är väldigt bra är låt den rätte komma in.

Vet inte varför jag inte tittat på den tidigare.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Lustig gjorde sig Lustig, bokstavligt talat.

Kollar visserligen inte Sverige så mycket under mästerskapen, men seriöst. Sådant amatör-misstag gör man ju inte när man spelat mer än de flesta svenska storspelare.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Nya Blade Runner är bra grejer.

Ja.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Sideshow95:
Något annat som är väldigt bra är låt den rätte komma in.

Vet inte varför jag inte tittat på den tidigare.

Hantering av odöda var också riktigt bra.
  • 0
Om vi ska snacka bra svenska thrillers placerar jag Solstorm högt upp. Underskattad film.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Sideshow95:
Något annat som är väldigt bra är låt den rätte komma in.

Ett mästerverk.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Citerar Jönåker:
Hantering av odöda var också riktigt bra.


Den borde man kanske läsa.

Citerar Henric Pettersson:
Ett mästerverk.


Skulle man nästan kunna säga, ja!
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Skulle man nästan kunna säga, ja!

Boken är ännu obehagligare...
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Citerar Henric Pettersson:
Boken är ännu obehagligare...


Tyckte filmen var mer gullig än obehaglig egentligen. En riktig liten kärlekshistoria.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Trancerave
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Citerar Andre Lamartine:
Bra.
Citerar Ridley:
Ja.

Då är vi överens.
Indecent exposure is fun.
Gerald's Game

Ish va obehaglig.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
bichis ( ͡°ω ͡°)
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
lets get nakid ( ͡°ω ͡°)
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Hello, someone....
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
( ͡° ͜ʖ ͡°)

( ͡° ͜ʖ ͡°)/ hai
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
:3
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Citerar Ridley:
:3


ヽ° ~͜ʖ~ °ノ
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Am bee

What are chu? ^^
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00