Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Första jag läste var nog den här tror jag.

https://i.imgur.com/ylK41XG.jpg
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Citerar Ridley:
spoiler


aa, läste det på ign, men:

Spoiler:har över 300 men tar mig fortfarande inte längre än till kyrkan med bröllopet? börjar fundera på om spelat buggat
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
men tar mig fortfarande inte längre än till
Spoiler: Du kan inte gå till "the dark side" från vanliga månen, du måste åka dit med skeppet. Det ska dyka upp på världskartan när du lagt in alla månar i skeppet. Och först måste du klara slutbossen och efter eftertexterna åka till Mushroom Kingdom och prata med Toad vid slottet.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
https://www.gamereactor.se/tidningen/36

min första. "sagan om lara" artiklen var och är kul och intressant att läsa. (-:
bra nummer faktiskt.
Normal is overrated
Citerar Zack strife:
https://www.gamereactor.se/tidningen/36

min första

Det har jag liggande någonstans! Började samla där kring 2005-2006 tror jag. Har aldrig prenumererat, men har tre tidskriftssamlare med tidningar.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Citerar Zack strife:https://www.gamereactor.se/tidningen/36

min första
Det har jag liggande någonstans! Började samla där kring 2005-2006 tror jag. Har aldrig prenumererat, men har ett par pärmar med tidningar.


ta fram dem och skumma iaf igenom dem. alltid roligt när det var ett tag sen tycker jag sjä lv (-:
Normal is overrated
  • 0
Citerar Ridley:
spoilers


Spoiler:det märkliga är att jag gjort allt detta men närjag återvänder till månen så möter jag ändå samma bossar återigen som jag redan har besegrat, detta även fast jag tar skeppet och åker ifrån mushroom kingdom till månen.



jädra trist om man måste spela om allt då jag sett fram emot att samla nya månar.

Citerar Zack strife:
wohoo 4_1 till penguins. hoppas det hâller i sig och dem nâr playoffs.


burn
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar Zack strife:
ta fram dem och skumma iaf igenom dem. alltid roligt när det var ett tag sen tycker jag sjä lv (-:

Jag får göra det!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
Citerar Ridley:spoilers


Citerar Zack strife:wohoo 4_1 till penguins. hoppas det hâller i sig och dem nâr playoffs.

burn


du höll pâ detroit?
Normal is overrated
  • 0
Citerar Zack strife:
du höll pâ detroit?


håller på flyers i metro, vilket gör pens till auto-hate.
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
när jag återvänder till månen

Då har du inte låst upp det än (av någon anledning), det ska vara en ny punkt på kartan och inte att man åker tillbaka till samma punkt som förut.

Spoiler:Har du låst upp andra extrasaker?
Exempelvis achievement-månar (baserat på hur många gånger man gjort vissa saker), Peach på semester, nya månar som kommer ut ur kuberna?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
the cathedral delen i darksiders (1) är fan bara jobbig. det kommer en stund där det inte ens är underhâllning längre, bara... jobbigt.

ok rage rant över.

rätt bra spel annars. har en "missade ps3 spel" frenzy med ca 8 spel pâ lut , innan jag uppgraderar. ska bland annat spela mgs 4 till slut, sâ där lagom sen till festen. ( nära 20 oklarade men en bunte är mindre viktiga mediokra rea fynd)
Normal is overrated
  • 0
Intensiva ryggsmärtor, helvete. Blir inte klok på hur mycket smärta en behöver uthärda för ett misstag på träningen. Kommer bli förbannat svårt att sova...
It Can't Rain All the Time
  • 0
Skitungen var kanon!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Citerar AG Jati:
Skitungen var kanon!


hmm?
Normal is overrated
Att byta kuddar på ett par hörlurar kan nog vara det mest frustrerande jag gjort någonsin.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Citerar Sideshow95:
Att byta kuddar på ett par hörlurar kan nog vara det mest frustrerande jag gjort någonsin.


små snäckor? in ear grejer brukar inte vara så svårt, och stora kan väl inte bytas. (eller?)
Normal is overrated
  • 0
Citerar Zack strife:
små snäckor? in ear grejer brukar inte vara så svårt, och stora kan väl inte bytas. (eller?)


Nej alltså vanliga hörlurar, inte snäckor. Det går att byta men är väldigt pilligt, visade det sig.

Tillagt 2018-01-18 07:41:
Känns lite märkligt att midnightcluba på jobb.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
goaftons
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Citerar AG Jati:
goaftons


go'er natt.
Normal is overrated
  • 0
spelar elitserien me nåra, en klassiker

dricker lite rockstar kokosnöt me
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Förra året var väl rätt så sparsamt med spelköp från min sida. Vet inte direkt om det blir så många köp det här året. Den nya versionen av Age of Empires och Shadow of The Colossus ser däremot trevligt ut. Blir kanske köp?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
jag kommer ihâg när klubben kunde fâ tvâ tre nya sidor pâ en natt. vad hände med det?
Normal is overrated
  • 0
Citerar Zack strife:
jag kommer ihâg när klubben kunde fâ tvâ tre nya sidor pâ en natt. vad hände med det?

Mja, jag vet inte. Det var skojigt. Forumet är ju mindre aktivt i allmänhet så det har väl hänt nåt med medlemmarna.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!