Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

Sideshow95
Sideshow95
Citerar Anakin1337:
asså de verkar inte va ngn aktivitet här på sidan så fort jag lämnar. de e ok att ha saker i verkliga livet som gör att man inte kan sitta på forumet dagarna i enda men att gå in på forumet på gr brukade alltid få mig lite eksalterad att gå in o se va alla har skrivit. nu känns det lika passé som my space.

Ja visst är det tråkigt!

Jag ska försöka vara lite mer aktiv nu till veckan.

"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Siegfried
Siegfried
Är i Spanien och skaffar färg :/\:

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
AG Jati
AG Jati
Blood+ > Death Note

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Sideshow95
Sideshow95
Stängs tråden bara automatiskt så fort någon gör ett inlägg efter 09:00?

Tillagt 2017-09-10 09:26:
Tydligen inte.

Ridley
Ridley
Citerar Sideshow95:
Tydligen inte.

10:00. Men det är hemligt.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
AG Jati
AG Jati
Bara jag som lagt märke att nya NOCCO har en tvåa?

Asså

2!

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Sideshow95
Sideshow95
Citerar Ridley:
10:00. Men det är hemligt.

Ahh! Det förklarar saken. Lovar att jag inte ska berätta det för någon.

Mr Clint
Mr Clint
am gurl :'3

real human bean
AG Jati
AG Jati
Då har man skaffat tre av världens bästa animes.

Spoiler: Android

xX C0d lover 4 l1fe II Xx
xX C0d lover 4 l1fe II Xx
Citerar Ridley:
Brukar nästan aldrig spela spel med något annat än originalmusiken, men det låter trevligt!

Med vissa spel är det helt gudomligt! Spelar för närvarande lite Breath of the Wild med psykedelisk musik i bakgrunden, vilket fungerar förvånansvärt bra.

Scoreacek scores again
AG Jati
AG Jati

Ridley
Ridley
Visst är det Nintendo Direct om en timme nu? Vem ska se?

Sideshow95
Sideshow95
Citerar Ridley:

inte jag, måste sova.

Om det är någon som har lust så får man gärna komma med lite tips på spel för någon som inte har spelat spel på väldigt länge, men gärna vill börja igen.

Tillagt 2017-09-13 23:30:
Half-Life 2 kanske, det spelade jag aldrig klart.

Ridley
Ridley
Citerar Sideshow95:
inte jag, måste sova.

:C

Fast sova är skönt också.

Citerar Sideshow95:
Om det är någon som har lust så får man gärna komma med lite tips på spel för någon som inte har spelat spel på väldigt länge, men gärna vill börja igen.

Knepig fråga. Nu har du kanske ingen konsol till det, men jag skulle säga Breath of the Wild. Just för att det är stort och bra och fantastiskt, men också för att det är väldigt lättsamt. Man kan leka i spelet. Springa runt i naturen, klättra, leta insekter, flyga, segla, laga mat, osv. Det är kravlöst, samtidigt som man också mer traditionellt kan göra uppdrag och slåss och komma framåt. Det har lite av allt.

Köp en Switch vetja, så kan du njuta av det "fria" spelandet. Om du kommit av dig i ditt spelande kan det ju vara skönt att inte vara fastlåst vid TVn eller datorn, utan kunna spela lite då och då varsomhelst och närsomhelst det passar i din vardag. Och så kan du skaffa Mario Odyssey när du är klar med Zelda.

Mr Clint
Mr Clint
Citerar Ridley:

wish l was there /;w;/

real human bean
Sideshow95
Sideshow95
Citerar Ridley:
Knepig fråga. Nu har du kanske ingen konsol till det, men jag skulle säga Breath of the Wild. Just för att det är stort och bra och fantastiskt, men också för att det är väldigt lättsamt. Man kan leka i spelet. Springa runt i naturen, klättra, leta insekter, flyga, segla, laga mat, osv. Det är kravlöst, samtidigt som man också mer traditionellt kan göra uppdrag och slåss och komma framåt. Det har lite av allt.

Köp en Switch vetja, så kan du njuta av det "fria" spelandet. Om du kommit av dig i ditt spelande kan det ju vara skönt att inte vara fastlåst vid TVn eller datorn, utan kunna spela lite då och då varsomhelst och närsomhelst det passar i din vardag. Och så kan du skaffa Mario Odyssey när du är klar med Zelda.

Zelda spelet till Switch ser faktiskt väldigt mysigt ut, måste jag säga. Frågan är om det inte kanske är lite för omfattande för mig just nu. Det ser nästan ut som ett riktigt rollspel. Tror jag skulle behöva något lite mer hjärndött och lättillgängligt att komma igång med. Det senaste spelet jag försökte spela var Fallout 4 när det var nytt för ett par år sedan, men det gick inte mer än typ 40 minuter innan jag tröttnade. Har inte rört det sen dess.

Gillar dock idén med att inte behöva sätta sig framför datorn då det är så mycket annat som distraherar då, så något portabelt kanske vore bra. Tack för tipset iallafall.

AG Jati
AG Jati
Undrar om R&C2-rebooten kommer innan PS5.

Sideshow95
Sideshow95
Citerar AG Jati:
Undrar om R&C2-rebooten kommer innan PS5.

Ska det göras remasters av Ratchet & Clank?

Ridley
Ridley
Citerar Sideshow95:
Tror jag skulle behöva något lite mer hjärndött och lättillgängligt att komma igång med.

Skulle säga att det är väldigt lättillgängligt, man mjukstartar och tar en liten bit i taget. Men du får väl fundera. Jag säger till om jag kommer på nåt annat.

Nu är det Direct!

Sideshow95
Sideshow95
Citerar Ridley:
Skulle säga att det är väldigt lättillgängligt, man mjukstartar och tar en liten bit i taget. Men du får väl fundera. Jag säger till om jag kommer på nåt annat.

Ja, jag ska ta mig en funderare! Har testat en del gamla favoriter också, men det är liksom ingenting som lyckas fånga mig på samma sätt som förr. Ganska tråkigt faktiskt, saknar känslan jag brukade få av att verkligen leva mig in i ett spel.

Tillagt 2017-09-14 00:10:
Nåja, godnatt!

Ridley
Ridley
Mario Odyssey ser så galet bra ut.

Le Grand Blonde
Le Grand Blonde
Ja, Wow!! vilken trailer det var.
Nu har man sovit bort hela dagen igen, blir nu svårt att välja uppesittarnattsmaterial med Hearts of Iron eller Civilization.

Ridley
Ridley
Hupp.

Mr Smiley
Mr Smiley
Man skulle haft en bra bok.

Fuck it, dude. Let's go bowling.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!