Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

Ridley
Ridley
Citerar Mr Smiley:
Man skulle haft en bra bok.

Jag har en bra bok. Men nu har jag också Metroid. Då blir det Metroid.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
AG Jati
AG Jati
Dricker öl

Lyssnar på tysk techno

E bitter

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Le Grand Blonde
Le Grand Blonde
Wow!!
Just färdig med 7 timmars onlinematch i Hoi4. Slutade med att fascist-Sverige gick under för tredje gången genom invasion från UK och USSR. Jag kör alltid exakt samma taktik och tydligen så tänker visst folk inte lika linjärt som jag och AI:n gör.

AG Jati
AG Jati
Sådan här typen av dansmusik är så himla bra. Sjukt rikt med atmosfär och ett fåtal men kraftfulla synth-tabs. Finner ett mysterium att Dark House/Trance fortfarande är en genre som är i skuggan av det hela. Kanske för att tonen på den typen av musik kanske bara hör hemma i "mörka och trånga klubblokaler".

https://www.youtube.com/watch?v=HV2CJT03ldg

Gillade bilden också, gav mig lite nier-vibbar. x)

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Mr Clint
Mr Clint
killin' natzes

real human bean ( ͡°ω ͡°)
Sideshow95
Sideshow95
Det är ju inte klokt vad trött man är på kvällarna nu för tiden.

Är det någon som har några dokumentärtips? Det får gärna handla om lite knasiga människor, alternativt djungler eller vad som döljer sig på havsbotten. Sånt där spännande ni vet.

"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Ridley
Ridley
Citerar Sideshow95:
Det är ju inte klokt vad trött man är på kvällarna nu för tiden.

Men det är lite skönt samtidigt.

Citerar Sideshow95:
Det får gärna handla om lite knasiga människor

King of Kong, Finders Keepers, Jiro Dreams of Sushi, The Invention of Dr. Nakamats, Searching for Sugar Man, Being Elmo, Svetlana och Kurt

Citerar Sideshow95:
alternativt djungler eller vad som döljer sig på havsbotten

Planet Earth II

Sideshow95
Sideshow95
Citerar Ridley:
Men det är lite skönt samtidigt.

Faktiskt.

Citerar Ridley:
King of Kong, Finders Keepers, Jiro Dreams of Sushi, The Invention of Dr. Nakamats, Searching for Sugar Man, Being Elmo, Svetlana och Kurt

Åhå, dig kan man minsann alltid lita på när det kommer till tips!

Citerar Ridley:
Planet Earth II

Ettan är en riktig favorit, förmodligen något av det bästa jag har sett. Tyvärr fick jag höra att tvåan inte alls var lika bra, och har därför skjutit upp att kolla på den. Men jag vet inte, det kanske är skitsnack?

Ridley
Ridley
Citerar Sideshow95:
Åhå, dig kan man minsann alltid lita på när det kommer till tips!

Alltid? Mhm, kanske.

Citerar Sideshow95:
Tyvärr fick jag höra att tvåan inte alls var lika bra, och har därför skjutit upp att kolla på den.

Vaaaa? Tvåan är bästa naturprogrammet jag sett. Ettan var bäst för sin tid (har inte sett det sen det var nytt dock), men tvåan tar allt ett steg längre rent filmtekniskt. Otroligt välgjort.

Sideshow95
Sideshow95
Citerar Ridley:
Vaaaa? Tvåan är bästa naturprogrammet jag sett. Ettan var bäst för sin tid (har inte sett det sen det var nytt dock), men tvåan tar allt ett steg längre rent filmtekniskt. Otroligt välgjort.

Var det inte något snack om att det fuskats med specialeffekter också? Fast skitsamma egentligen, jag ska se den. Har nog tittat igenom ettan tre-fyra gånger nu.

AG Jati
AG Jati
https://m.youtube.com/watch?v=gEMAxCAt2eQ

Sånt här hår är smexigt eller vad tyckeru riddlan. Vit som snö.

Ridley
Ridley
Citerar Sideshow95:
Var det inte något snack om att det fuskats med specialeffekter också?

Vissa tricks använder de ju. Du får kolla bakom kulisserna också.

Citerar Sideshow95:
Fast skitsamma egentligen, jag ska se den. Har nog tittat igenom ettan tre-fyra gånger nu.

AG Jati
AG Jati
Eller lite vit och mest mörkt.

Ridley
Ridley
Citerar AG Jati:
Sånt här hår är smexigt eller vad tyckeru riddlan

Mnja, tycker inte han passar.

AG Jati
AG Jati
En robothjälm vore nog bättre.

Ridley
Ridley
Citerar AG Jati:
En robothjälm vore nog bättre.

Alltid.

AG Jati
AG Jati
Glad överraskning, Daft Punks små ungar Bloody Beetroots släpper nytt album.

Tillagt 2017-09-21 03:15:
Eller juste, han är ju bara en. Glömde nästan.

Ridley
Ridley
Citerar AG Jati:
Eller juste, han är ju bara en. Glömde nästan.

Ser ut som två.
https://i.ytimg.com/vi/ltxZWZzFKt0/hqdefault.jpg

Citerar AG Jati:
Daft Punks små ungar

Mnjaaaa... Beetroots är väl okej, men har aldrig riktigt fastnat för dem.

AG Jati
AG Jati
Det trodde jag också runt 2006 men det visade sig att den andra medlemmen Tommy Tea var bara med honom inom Bloody Beetroots DJ Set. Han skötte lite grann med de tekniska aspekten men annars så är han inte en del av BB. Kollar man på de senaste live-framträdanden kör han antingen solo eller med sitt live-band.

Jag tror att Bob är rätt så trött på BB i dagsläget med tanke på att fanbasen hamnar något av en Tiesto-hybris. De vill helt enkelt att han ska enbart producera låtar som Warp, Escape och Butter. Märkte också att när han ändrade sin stil lite smått med sin collab med Greta så blev många fans lite butthurt att han drog in lite mer house-influerat sound.

Har sett snubben live och diggar hans stil, men det märks att kvaliteten har dalat något. SBCR var inge vidare men det var typ mer fokus på dj:andet med Steve Aoki och company. Så ja, alltid trevligt när en artist återvänder till sina "rötter" men det hela känns bara som fanservice.

Ridley
Ridley
Citerar AG Jati:
annars så är han inte en del av BB

Aha.

Citerar AG Jati:
Så ja, alltid trevligt när en artist återvänder till sina "rötter" men det hela känns bara som fanservice.

Mhmm. Hoppas nya albumet blir bra då.

Ridley
Ridley
Angenäm afton!

Mr Clint
Mr Clint
*letar efter ridli* ;w;

real human bean ( ͡°ω ͡°)
Ridley
Ridley