Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

Ridley
Ridley
Citerar TB the gr8 n3rd:
Min plan är att lära mig det nån annan dag, o göra det i ett mer avancerat program... Men skjuter på det tills vidare, alla saker har simpla färger/texturer som finns med i Sketchup...

Mhm, ja man kan ju ta en sak i taget.

Citerar TB the gr8 n3rd:
Går väldigt simpelt o importera sketchup-modeller rakt in i Unity och därifrån kan man animera dem, så om man skiter i bumpmapp o komplicerade texturer kan man få resultat rätt snabbt.

Aha, sweet. Är ju ganska populärt med low poly-looken också om man vill fokusera på gameplay över avancerad grafik.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Citerar Ridley:
Aha, sweet. Är ju ganska populärt med low poly-looken också om man vill fokusera på gameplay över avancerad grafik.

Jo, första jag tänker på är Super Hot men även Minecraft är ju typ-exempel.
Och massa moderna spel som försöker efterlikna 90-tals spel som tex. STRAFE.

Sen är jag väl rätt medveten om att saker kommer se väldigt B ut, men om jag kan få ihop en shooter med de saker jag har planerat så är det lite skitsamma hur det ser ut, blir bara glad att man lyckats med vad man satte ut att göra.
Då kommer det vara något skitepiskt, iaf i mina ögon.

Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
Ridley
Ridley
Citerar TB the gr8 n3rd:
Då kommer det vara något skitepiskt, iaf i mina ögon.

Helt klart!

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Hoi

Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Black Ops 4 betan var skittråkig, vilket är lite tråkigt.
Treyarch har alltid levererat med World At War och Black Ops 1-3.

AG Jati
AG Jati
Tror det behövs lite gulliga soundtrack. :3
https://m.youtube.com/watch?v=N3lgLqVwC6A

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd

AG Jati
AG Jati
Blir en smula deprimerad kring aktiviteten på forumet just nu. Folk skriver knappt bloggar. I vanliga lägen brukade jag vänta två-tre dagar tills fem användarbloggar dök upp. Nu väntar jag typ fyra dagar eller mer.

Kan inte någon bara gör så det blir mer...sting?

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!