Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Jag menar alltihop, medan det forfarande fanns ett community, när man brydde sig när redaktionsmedlemmar slutade och började, osv osv. Allt är fan dött nu. Känns tbh sajten bara är en inramning för Petters blogg. Man kan säga att hjärtat fullkomligt sugits ur sajten. Det skulle inte ens spela någon roll om sajten blev bra över natten, hela varumärket är så solkat att jag skulle se på nytt bra innehåll med samma hånfullhet som jag ser på det befintliga.

Sen förstår jag att inget är beständigt. Men tappet är ju ändå helt sjukt.

Tillagt 2021-04-16 01:01:
Egentligen borde man lämna det här sjunkande skeppet men 10 års surfvanor verkar lämna vissa spår.

Sjukt förresten att jag aldrig blivit varnad. Jag har skrivit så mycket skit genom åren att det säkert varit berättigat åtskilliga ggr. Dock så måste man kanske bråka för att få en varning, eller prata om knark (kommer ni ihåg det?), det har jag kanske inte gjort.
Att du fortfarande lurkar runt här i forumen är en gåta i sig.
Touché
Hemmajobb o tjejen är utomlands. Det förstärker sådana ovanor. Surfar knappt på nätet när jag är med tjejen. Det är najz. Men ja vad fan gör jag här.
BUT IM NOT BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖKEN
https://www.youtube.com/watch?v=JKlMOblghiQ
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Gamereactor's in trouble, and it's all because of my pizza.
Garçon means boy.
cool story hoe
Touché
  • 0
fantasia klår verkligen allt än idag.

fantasia 2000 är världens bästa tribute med.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Tittade på en serie där 2 personer bråkade med 2 leksaksdinousarier när en unge i rummet, och kallade dom dramaticosaurus och hystericalsaurus, men kan inte hitta det, tror det var paradise PD, någon som vet? skrattade sjukt mycket.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
Paradise PD... juste. Mest kollat på Disney+ nu så jag har inte hunnit med vad man visar nu på Netflix.

Kom ihåg för övrigt hur överhatad den var under sin första säsong. Andra säsongen tyckte jag var betydligt mindre minnesvärd än den förra. Kändes mer som same old same old.

Blir väl för mycket chockhumor framför substans som får en del att undvika serien. Kul iallafall att någon fortfarande håller på med komedi som är i samma kategori som Drawn Together.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Sjukt hur onanismen tar över när man bor ensam.
  • 0
Vilket ypperligt ämne du valde att inleda kvällens klubbsnack med.
Touché
Det blir ju ofta mkt snackat här!
Avgångstidelag
visst, det är sant

kvällens fråga
avskyr ni era föräldrar?
eller inte
eller bara den ena
vilken av dem

och bonusfrågan
har ni stora händer eller små?
eller medium
vilket av dem
Garçon means boy.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Y: avskyr ingen av dem. Har rätt små händer. Större än Trump dock. Skrev ut en A4 med en 1:1-avbildning av en av hans händer. Helt sjukt att mina var större när gubben väl typ är 2 m och jag 180
Sol.

Du är saknad.
Touché
  • 0
okej, följdfrågor

oroar du dig för att din flickvän kommer vara otrogen med någon som har större händer

och ramade du in Trumps händer och hängde upp dem i köket till exempel

och vad händer
hehe bara lite humor
händer heh
Garçon means boy.
oroar du dig för att din flickvän kommer vara otrogen med någon som har större händer

Inte när jag är mannen med stora händer.

den du
Touché
  • 0
Varför gör man inte bara ett teaterstycke baserat på Night on Bald Mountain istället för blä...live action?

Den är ju klippt och skuren för sånt.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
det finns alltid större händer

big hands, I know you're the one
Garçon means boy.
kvällens fråga
avskyr ni era föräldrar?
eller inte
eller bara den ena
vilken av dem


nej, ingen
har ingen släkting som jag avskyr, faktiskt
good people all around



har ni stora händer eller små?
eller medium


fick googla hur stora händer är
jag är medium, as it turns out
är nöjd med mina händer, de är fina och lagom stora med mjuk och bra hud som inte blir torr
nackdelen är att de är lite för mjuka när man ska göra grovarbete, de är inte så tåliga när man ska lyfta tunga stenar eller vad man nu vill lyfta
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
mike tyson

vtubers biggest crush
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
in other news, Morrissey är fortfarande en tönt. I like The Smiths as much as the next person, but yeesh

anyway


är nöjd med mina händer, de är fina och lagom stora med mjuk och bra hud som inte blir torr
nackdelen är att de är lite för mjuka när man ska göra grovarbete, de är inte så tåliga när man ska lyfta tunga stenar eller vad man nu vill lyfta


"and should we crush his sweet hands?"

jag vet att jag frågade, men
du är lite för nöjd med dina händer

det är inte rättvist, så jag har beslutat att du bara får behålla en av dem. choose and choose wisely
Garçon means boy.
  • 0
Excited for Nier????
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!