Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

AG Jati
AG Jati
Häpp synd om den är så dålig som alla säger.

Sen så suktar jag mer efter en film med Carnage.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Zack strife
Zack strife
Citerar AG Jati:
Häpp synd om den är så dålig som alla säger.

Sen så suktar jag mer efter en film med Carnage.

Är den inte. Inte toppenbra eller så men inte 35/100...
Ger den 6 eller 7/10 nånting tror jag så säg 6,5 kanske.

Hang in there...

Tillagt 2018-10-07 08:01:
Citerar Andre Lamartine:
Någon som ska Venom imorgon, då? Kritikerna har inte direkt varit jättenådiga...

https://www.metacritic.com/movie/venom-2018?ref=hp

Såg den,ja. Bättre än så men inte toppen. Skulle säga att imdb betyget stämmer bättre.

Normal is overrated
AG Jati
AG Jati

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Siegfried
Siegfried
Ingen aktivitet på 6 dagar?

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
ZchmeKko
ZchmeKko
It's dead.

"Who the hell do you think I am?"
Ridley
Ridley
Inte riktigt, nu sprattlar den lite.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
-Ogge-
-Ogge-
Citerar Sideshow95:
Bannad på grund av flera varningar samt dåligt beteende. Tydligen.

Tråkigt att höra. Hoppas att han kommer tillbaka i ny skepnad.

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
AG Jati
AG Jati
Tog Petter bort sin blogg om Stralle? Går ej att hitta.

För övrigt verkar han ha bannat mig som vän på fejsburken med.

Märklig liten filur hur som helst.

Sideshow95
Sideshow95
Citerar -Ogge-:
Tråkigt att höra. Hoppas att han kommer tillbaka i ny skepnad.

Det får vi verkligen hoppas.

Upptäckte förövrigt precis att det är tioårsjubileum för mig här idag. Hurra!

Tillagt 2018-10-14 22:13:
Jag tänker dock minsann inte skriva någon blogg om det eller så.

"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Ridley
Ridley
Citerar AG Jati:
För övrigt verkar han ha bannat mig som vän
Citerar AG Jati:
Märklig liten filur

Petter eller Stralle?

AG Jati
AG Jati
Stralle obv.

Petter tja...gift, hus, bil, apple, barn. Han är nog bra.

yonobi
yonobi
concave face

Garçon means boy.
Ridley
Ridley
Citerar AG Jati:
Stralle obv.

Skulle bara kolla.

Citerar AG Jati:
Petter tja...gift, hus, bil, apple, barn. Han är nog bra.

Mmm. Apple, haha.

AG Jati
AG Jati
https://m.youtube.com/watch?v=T19j0UWEg8M

Skulle funka bra som ledmotiv för Cyberpunk-liret.

Zack strife
Zack strife
20 minuter in i live action bleach och tycker den är rätt bra.

Får se om den blir sämre eller om det faktiskt är en hygglig anime netflix film.

Känns mycket bättre än death note så långt iaf...

Normal is overrated
AG Jati
AG Jati
letherette är sådär sjukt romantisk elektronisk music. Rekommenderar för er som diggar disco med en stark house knytnäve. Ger ju en del värme nu till vintern.

AG Jati
AG Jati
Känns som det enda som håller sidan till liv i dagsläget är ett fåtal redax-bloggar och eventuellt om en recension får många kommentarer.

Inte ens nu när RDR2 har släppts verkar det skrivas mycket i RDR-tråden. Förväntade mig att ett tjugotal inlägg men den är rätt död.

Allt bara känns...dött.

grodahn
grodahn
Citerar AG Jati:
Allt bara känns...dött.

Just. Tagit bort GR som genväg, och min aktivitet sen dess har minst sagt blivit sporadisk. Finns inget större syfte med att söka sig till sidan - många bland de medlemmar som ändå hängt kvar länge verkar ha avlägsnat sig alt. blivit bannade.

The more I learn, the smaller I become.
Swedssman
Swedssman
Citerar AG Jati:
Känns som det enda som håller sidan till liv i dagsläget är ett fåtal redax-bloggar och eventuellt om en recension får många kommentarer.

Segt minst sagt. Minns tillbaka några år då Midnight Club var höjdpunkten på dagen! Vi hade bredband i en usb stick som jag delade med två bröder. 1.5timme var, såna var reglerna!. Jag minns hur jag brukade spara dessa timmar så jag kunde ha stickan hela nätterna och sitta här tills inpå småtimmarna, där snakar vi nostalgi

A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
-Ogge-
-Ogge-
Tycker att aktiviteterna rent allmänt på GR har varit ungefär densamma sedan många år tillbaka. Det som däremot har hänt nu är väl att många "veteraner" och stammisar inte syns till på samma sätt som förr. Det där drivet och engagemanget hos många bloggare och forumiter har minskats enormt mycket.

Annars tycker jag att det är ungefär lika mycket aktivitet, bara det att man inte känner samma dragningskraft till sidan längre som för 5-10 år sedan. Kanske är så att vi är lite för upplysta idag. Vi blir allt mindre beroende av varandra när vi börjar följa diverse individer (mentorer/influencer), kanaler, poddar och andra trådar här och var.

Vi är ständigt fullbokade med en massa annat. Jag har i princip aldrig tråkigt längre. Vad fasiken är tråkigt för något? Jag önska nästan att jag kunde säga, "Fan vad uttråkad jag är.". Men jag har aldrig tid med det. Jag slukas av jobb, underhållning, tankar och en rad olika grejer. Inte för att det behöver vara bra heller. Därför kan det vara skönt att stanna upp här på GR.

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
MovieGame Fan
MovieGame Fan
Citerar -Ogge-:
Vi är ständigt fullbokade med en massa annat. Jag har i princip aldrig tråkigt längre. Vad fasiken är tråkigt för något? Jag önska nästan att jag kunde säga, "Fan vad uttråkad jag är.". Men jag har aldrig tid med det. Jag slukas av jobb, underhållning, tankar och en rad olika grejer. Inte för att det behöver vara bra heller. Därför kan det vara skönt att stanna upp här på GR.

Kan relatera till 100%! Livet rullar nu och i princip varje dag har jag inbokat något efter jobbet. Men på GR rör sig vågorna långsammare och man kan verkligen tagga ner här och skriva av sig.

I'm one of the greatest to ever do it
Ridley
Ridley
Citerar yonobi:
things are easy when you're big in Japan

day five

Valerin har fortfarande inte gillat inlägget

starting to lose hope

AG Jati
AG Jati
festade tre gånger under veckan bara för att uppleva det hela.

mår nu som skit.

hur orkar folk festa varje dag?

Ridley
Ridley
Citerar AG Jati:
hur orkar folk festa varje dag?

Är väl inte så många som festar varje dag? Är nog inget man orkar i längden. Inte hälsosamt.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!