Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


IRL! känner inte mig bekväm med mitt namn längre. eller jag har väl aldrig gjort det, I guess
men sen är ju en del strul med att byta namn, so that's a whole thing


Jag bytte mitt förnamn under hösten 2019 via Skatteverkets hemsida. Det var superenkelt, gick relativt fort också, samt kostade drygt 100kr. Rekommenderas!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Ridley >:3

Sluta ghost'a mig :'3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Sluta ghost'a mig :'3

kanske imorgon ;3
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
replicant has boobiez baws :3

got to luv yoko taro
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
that's not my name
Touché
Hoppas folket bakom "Sparkshorts" får chansen att göra en långfilm. Finns så mycket kärlek bakom snuttarna. Älskade Loop.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
tungviktare
Touché
  • 0
ey, hmu if you need that Flowery Painting™ tho


Jag bytte mitt förnamn under hösten 2019 via Skatteverkets hemsida. Det var superenkelt, gick relativt fort också, samt kostade drygt 100kr. Rekommenderas

ah, nice! hoppas du är nöjd

jo, just den biten verkar rätt enkel. sen måste man väl ersätta körkort osv, vilket är lite drygt

fast värsta är att behöva berätta för alla man känner att man bytt namn och försöka förklara varför, så det känns lite som ett hinder

anyway
some day
probably
Garçon means boy.
byta namn vet jag inte
efternamn kanske

rätt nöjd med mitt efternamn
gill is close to jill
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
oh yeah I finally watched rise of trainwreck
... skywalker? this was neither good or bad. bleh.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
dumpar mina gamla JonTron-tröjor hos Erikshjälpen. någon kanske blir glad åt dem, eller åtminstone lite förbryllad när de dyker upp där

att jag någonsin brydde mig om youtubers och köpte deras merchandise känns bisarrt nu. och just JonTron, that's a big oof these days



oh yeah I finally watched rise of trainwreck
... skywalker? this was neither good or bad. bleh


truuuue
minns knappt vad som hände, tbh

men hoppas de lyckas bättre framöver
a Star War is a terrible thing to waste
Garçon means boy.
jo, just den biten verkar rätt enkel. sen måste man väl ersätta körkort osv, vilket är lite drygt

Körkort vet jag inget om, men jag behövde i vilket fall inte uppdatera mitt ID efter att jag hade bytt förnamn. Skatteverket låter en nämligen skriva ut ett registerutdrag (ett A4) som kan användas för att styrka ens namnuppgifter.

Givetvis står det då ens gamla namn på registerutdraget. Jag tänkte att det kan vara värt att nämna det utifall du, eller någon annan för den delen, inte skulle vara bekväm med det.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
livat upp här va
Touché
Jag tänkte att det kan vara värt att nämna det utifall du, eller någon annan för den delen, inte skulle vara bekväm med det.

these are good wisdoms
tack för tipsen, uppskattar det verkligen


livat upp här va

ja, vad ska vi göra

antingen hitta Brandon eller spöa Ridley
det är mina förslag

eller
inte
det är ett till
Garçon means boy.
the bad butch is here
im excited
thrilled even
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
  • Räv
  • Räv
Vinny, Brad och Alex slutar på Giant Bomb.

Jag tror detta är slutet på mitt spelintresse.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
punked out
Touché
  • 0
så jag drömde att jag var Jeff Goldblum. synd att man måste vakna, jag blir lika besviken varje gång


so anyway
vad drömmer ni om
på natten eller dagen
either or
Garçon means boy.
  • 0
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
sova över va
Touché
  • 0
så jag drömde att jag var Jeff Goldblum. synd att man måste vakna, jag blir lika besviken varje gång

that's some dream, undrar hur det känns att vara Jeff


so anyway
vad drömmer ni om
på natten eller dagen


tror att jag mest har konstiga oklara drömmar med ganska enkla men oförklarliga koncept, och oftast glömmer jag dem när jag vaknar

men vissa minns jag från länge sedan, till exempel en gång så simmade jag i ett stort akvarium, fast vattnet var luft så jag kunde andas, pretty neat

och en gång så skulle jag slänga ett videoband (?) i en väldigt stor och ca 10 meter hög soptunna (man fick gå upp för en stege tror jag) men råkade trilla i, fast pappa fångade mig

sen minns jag inga fler just nu
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
clone wars har inte åldrats så väl. en del grafiska buggar i första säsongen och grevious...är ju mestadels en fegis. man kunde ju lätt göra honom till en badass som i lore:n.

vi pratar ju om en cyborg som dödat jedis. han borde vara ett riktigt hot i serien.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
that's some dream, undrar hur det känns att vara Jeff

well, jag var på en scen och skulle spela D&D inför publik. and you know, jag kände mig väldigt trygg och självsäker och tänkte "det här blir kul och spännande" istället för "hjälp mig jag kommer dö"

och så hade jag på mig Jeffs läderjacka™ som var rätt skön. that's about what I remember


sen minns jag inga fler just nu

I love 'em :0

vad var det för hemligt videoband, det kan man undra
Garçon means boy.
  • 0
jag var på en scen och skulle spela D&D inför publik

oh no


jag kände mig väldigt trygg och självsäker

oh right, 'cause you're Jeff


och så hade jag på mig Jeffs läderjacka™

nice
bra dröm


I love 'em :0

har några fler:

tror en dröm var att jag åkte runt i en våningssäng på en motorväg på natten

och en gång hade jag en hund, men jag visste att det var en dröm och min tanke var att om jag håller i den medan jag vaknar så tar jag med den ur drömmen
men det funkade inte :c

och ett vanligt tema som jag haft olika drömmar om är att jag är på eller ska till en skola, högstadiet oftast, men jag går runt runt och hittar inte vart jag ska (och det ser inte riktigt ut som i verkligheten), och när jag kollar på schemat så har jag missat alla lektioner och inte pluggat till prov eller nåt
att vakna då är den bästa känslan
I don't have school anymore
take that, dream
got em


vad var det för hemligt videoband, det kan man undra

känslan är att det var tomt och utan fodral, på ett konstigt sätt är det mer rimligt att slänga ett tomt band än ett man har spelat in nåt bra på

well,
ska sova nu och drömma nåt nytt, kan skriva om jag kommer ihåg och det inte är nåt pinsamt ;3

also, tack för kotten

g'natt :3
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
asch.
Touché
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!