Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Nya filmer jag sett 2021:

Dune 9/10

Spider-Man 3 8/10

No Time To Die 8/10

The Green Knight 8/10

Justice League (Snyder) 8/10

The Power of the Dog 8/10

Tick Tick Boom 8/10

Familjen Mitchell 8/10

The Harder They Fall 7/10

Don't Look Up 7/10

Shang-Chi 7/10

In The Heights 7/10

The Suicide Squad 7/10

Raya and the Last Dragon 6/10

The Dig 6/10

Nya serier jag sett 2021:

Mare of Easttown 9/10

Loki 8/10

WandaVision 8/10

The Book of Boba Fett (hittills) 8/10

Tunna Blå Linjen 7/10

Only Murders in the Building 7/10

Hawkeye 7/10

Lupin 7/10

The Falcon and the Winter Soldier 6/10

What If 6/10

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

are you saying Hawkeye or hot guy

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

are you saying Hawkeye or hot guy

hot guy 7/10 worth a look

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

hehe made you gay

Garçon means boy.

keep it pg +3 guys

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @Aaandy

Citerar V2rus:Varför heter den Midnight Club X och inte Midnight Club 10? Kan detta vara den sista tråden som skapas? Vem vet... vem vet.

Kan någon veteran utförligt beskriva GRs historia från 2012 till nutid? Vad hände, vem är inne och vem är ute osv. Blev det flera GR-meets osv Varför känns det som att vandra i en övergiven kyrkogård? Vill minnas att forumet var fylld av aktivitet dygnets alla timmar. Var det någon särskild händelse som föranledde undergången eller blev forumet långsamt utkonkurrerat av andra mer aktiva sådana?

In reply to: @Herrkrabba

Var det någon särskild händelse som föranledde undergången eller blev forumet långsamt utkonkurrerat av andra mer aktiva sådana?

Sociala medier, tvister om 3.0, tidningens nedläggning, att sidan saknar en viss emil bland servrarna. Alla har sin egna version kring hur sidan dog ut.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

att äta färsk kallrökt lax är min nya dagliga kostritual

Touché

In reply to: @AG Jati

Gamereactor 2.0 - Mobiltema! - Ridleys blogg - Gamereactor

nostalgi 🕹

Touché

In reply to: @AG Jati

Gamereactor 2.0 - Mobiltema! - Ridleys blogg - Gamereactor

Haha, det minns jag! Tänk att det fanns mobiler med 176x220-skärm.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

what is this?

Touché

video games

Garçon means boy.

In reply to: @MovieGame Fan

what is this?

Från dina två senaste listor har jag sett Thief, Schindler's List, Seven, Memento, The Dark Knight och Gudfadern II. Mycket bra allihop. Fun fact: Daft Punks logotyp är hopsnickrad av bitar ur Thiefs logotyp. Det är inte bara musik de samplar!

In reply to: @yonobi

video games

Känner igen det där, visst är det det där med katter och fotografering? Har glömt vad det heter. Verkar lite spännande. Nu spelar jag Horizon: Zero Dawn, it's cool. Påminner om Breath of the Wild fast med snyggare grafik och huvudperson.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

what the f$#ck is this

Touché

Man måste ju älska hur många som gnäller på Sony för "bristen" gällande PS5:or. Krävdes bara ett par klick för att jag skulle hitta min. Använder folk inte internet eller bara kollar första Googlesökning-sidan?

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

💟 – twilight cigaretteBeskrivning saknas.

Touché

In reply to: @MovieGame Fan

💟 – twilight cigarette

har herrn vin i kalken?

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

In reply to: @Ridley

Känner igen det där, visst är det det där med katter och fotografering?

yeh boi, The Good Life. man kan springa runt och fotografera, bli katt eller hund och klättra på väggar eller pissa på gatan, bråka med alla kufar i byn eller rida runt på ett får. till exempel va. det känns rätt unikt, gillar det hittills *tummen upp*

In reply to: @Ridley

Nu spelar jag Horizon: Zero Dawn, it's cool.

ah nice, har tänkt spela det [eventually]. tänk om huvudkaraktären är en robot, and that's the twist ending. you ever consider that

In reply to: @Ridley

snyggare huvudperson

how dare you

I år kommer BOTW 2 [hopefully]. the hype is real. :] skaffade nytt Switch idag så jag kan spela det ordentligt. inte OLED though, I'm not made of money

side note: varför är OLED-varianten så mycket dyrare här? är det nån sån där EU-grej som jag är för liten för att förstå

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

yeh boi, The Good Life. man kan springa runt och fotografera, bli katt eller hund och klättra på väggar eller pissa på gatan, bråka med alla kufar i byn eller rida runt på ett får. till exempel va. det känns rätt unikt, gillar det hittills *tummen upp*

wahe, låter konstigt och bra!

det kommer nåt annat spel (Stray) där man är en katt i framtiden med robotar, I want it.

In reply to: @yonobi

ah nice, har tänkt spela det [eventually]. tänk om huvudkaraktären är en robot, and that's the twist ending. you ever consider that

hon har armar och ben och pratar normalt, så det vore oväntat

In reply to: @yonobi

how dare you

de är båda finingar, fast hon kan inte klättra överallt som Link, climby boi wins this round

men det är ganska neat hur lika spelen är

besides att båda är open world action rpgs med crafting och dräkter och pilbåge och sånt

så är båda spelen i en gammaldags värld som egentligen är framtiden, med gamla ruiner och teknik och farliga robotar från förr, och båda kom 2017

anyhow, would recommend

In reply to: @yonobi

skaffade nytt Switch idag så jag kan spela det ordentligt

sweet :3

In reply to: @yonobi

I'm not made of money

tänk om man var det, och så ska man köpa OLED men då måste man ta lite av ena benet eller kanske örat för att få loss pengar, vore det verkligen så bra va

In reply to: @yonobi

är det nån sån där EU-grej som jag är för liten för att förstå

mjo, this is true for many things

varje gång det händer något konstigt, oavsett om det har med EU att göra och oavsett hur stor man är, så är det en EU-grej och man är för liten

it's a big conspiracy

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

wut

hitta en dansk snubbe i en random lokal. Tog med han hem å han glor på Louis C.K. på min dator nu medan jag duschar 🚿🤯

Touché

In reply to: @MovieGame Fan

hitta en dansk snubbe i en random lokal. Tog med han hem

Är det verkligen fritt fram att ta hem hittedanskar bara sådär? Låter kul i alla fall!

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

In reply to: @MovieGame Fan

wut hitta en dansk snubbe i en random lokal. Tog med han hem å han glor på Louis C.K. på min dator nu medan jag duschar 🚿🤯

ck, blev inte han lite... inställd?

trevligt med sällskap förresten, känner isländska brudar men inga danska snyggingar.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

rip Brockhampton

In reply to: @Ridley

det kommer nåt annat spel (Stray) där man är en katt i framtiden med robotar, I want it.

oh yeeeeaaah, det håller jag ögonen på också. tänk om det är bra

In reply to: @Ridley

så är båda spelen i en gammaldags värld som egentligen är framtiden, med gamla ruiner och teknik och farliga robotar från förr, och båda kom 2017

mhmhm, so you're saying Miyamoto stole the idea. probably threw some Pikmin out to do corporate espionage, smh. Pikmin are real CONFIRMED 2022

In reply to: @Ridley

tänk om man var det, och så ska man köpa OLED men då måste man ta lite av ena benet eller kanske örat för att få loss pengar, vore det verkligen så bra va

I meeeeaaaan... nej, det vore det inte. but it would be funny if it happened to someone else eheheh

In reply to: @Ridley

it's a big conspiracy

always has been

Tillagt 2022-01-14 21:44:

In reply to: @MovieGame Fan

hitta en dansk snubbe i en random lokal. Tog med han hem å han glor på Louis C.K. på min dator nu medan jag duschar 🚿🤯

va

vad hände sen

Garçon means boy.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!