Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

Final_Fantasy
Final_Fantasy
Fan 11 år här på sajten. Längtar tillbaka till den tiden, när spelen var mer fokuserade på single player istället för massa GaaS och Looter-shooter.

yonobi
yonobi
Citerar Ridley:
you know what I mean

yeah, usually

Citerar Ridley:
yeah

you'd probably like Jack too

you know cause you're gay haha got em no but seriously Jack's a woman

Citerar Ridley:
to the moon, right? see ya there

bet you won't

I dare to you see me on the moon

Garçon means boy.
Siegfried
Siegfried
Kör Gears of War 4 på PC, tar minst 5 min att hitta en match :/

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
Siegfried
Siegfried
käpp och hoj

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
Ridley
Ridley
Citerar yonobi:
yeah, usually

men ibland är det som att vi pratar olika språk

it's weird like that

Citerar yonobi:
you'd probably like Jack too

*googel*

oooh

Citerar yonobi:
bet you won't

I dare to you see me on the moon

well I might
but it's so far away
so it'll be hard to see you
from down here
maybe you can wave or something

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
AG Jati
AG Jati
Jahopp vad händer här då?

Lyssnar på MJ.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
AG Jati
AG Jati
Om nu Taj Jacksons kommande dokumentär där han intervjuar MJ's offer kommer bevisa att Michael är oskyldig...då ligger HBO risigt till. Verkar väldigt överambitiös men man får väl se hur det blir.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Knaan
Knaan
Vad jag har för mig har det aldrig funnits något bevis för detta, bara konstiga påståenden. I det jag tidigare sett så verkade det som falskt och att han mer var ett barn och tyckte om andra barn mycket. Att han kände sig som en jätte pappa.
Fast med så mycket skit i världen så kan detta bara vara önske tänkande från min sida då jag gillar hans musik.

Tillagt 2019-03-17 22:02:
När jag tänker på det så har jag bara sett några få interjuver och aldrig fördjupat mig i detta. Ska bli intressant att se den filmen.

Du är full av liv. Jag är bara full.
AG Jati
AG Jati
Då har man sett i alla fall Leaving Neverland. Gjorde den mig äcklade? Japp, synd bara att mycket är falskt.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!