Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


In reply to: @MovieGame Fan

Tror att David Beckham och Noel Gallagher var lite dyrare, faktiskt.

Beckham...stackars Wayne Rooney som alltid var tvåan.

Tillagt 2022-02-01 00:45:

In reply to: @Profeten

In reply to: @AG Jati ostreactor Korvfest

korv å ost

hör ihop som röv och könsorgan

hihi ;3

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

på tal om Per Gessle så har jag en viktig fråga... varför uttalar han choklad som "choklarrr" i låten Kvar i min bil?

det är bisarrt

Garçon means boy.

låter shadow the hedgehog som ett bra första sonic spel?

kollade introt och det ser väldigt maskulint och högt testeron värde.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @Profeten

In reply to: @AG Jati låter shadow the hedgehog som ett bra första sonic spel? kollade introt och det ser väldigt maskulint och högt testeron värde. Absolut, var ju mycket testo redan i pojkrummet på SNES-tiden när man spelade Sonic. Fräckt, ballt och med en skärpa som östrogen-feta Mario helt enkelt inte hade en suck på.

Kan tänka mig det. Sista bra Sonic spelet sägs det även vara.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

lmao lul g3kt r3kt trooolz fuuuuu

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

såg precis om weekend at bernies för säkert 56:e gången, denna flummiga film förtjänar sin plats bland min mest sedda film någonsin. 

IMCDb.org: E-Z-Go Marathon in "Weekend at Bernie's, 1989"

Touché

gillar att kanal 5 tog bort klippet från boston tea party där duon är smått onyktra på jobbet men har inte flaggat detta:

https://youtu.be/edEoo2OPR58

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

In reply to: @MovieGame Fan

stäng ögonlocken och dröm om hawaii

inte dumt, här kommer en om rio:

Janeiro

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

Hey hey bois, hälsningar från Albanien!

Länge leve Gjergj Kastriot Skenderbegu och mitt kära land Albanien!

In reply to: @Illyrien

Hey hey bois, hälsningar från Albanien!

underbart 

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

hot shots 1: klart underhållande

hot shots 2: världens bästa tvåa!

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Garçon means boy.

vad tänker ni på när ni hör följande ord:

inbjudande

lurig

adopterad

krokodil

låg vattennivå

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

vad tänker ni på när ni hör följande ord:

dunno, kanske han här

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

mmm bacon?

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

hm, yeeeeessss

Garçon means boy.

har för övrigt sett den här modellen lite överallt bland furry-konsten. hon verkar vara rätt hipp?

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @yonobi

adopterad krokodil

hey that's cheating

det skulle ju vara en liten vessla

någon adopterad krokodil vet jag inget om

In reply to: @Profeten

Fläskpannkaka

Underskattat!

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

it can't be nothing

gotta be something

Tillagt 2022-02-05 00:04:

In reply to: @Ridley

någon adopterad krokodil vet jag inget om

come down so I can hug you

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

come down so I can eat you

but I don't wanna

du får äta chips istället

mmm, chips

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

I'm chips

Tillagt 2022-02-05 00:18:

what are chips

Garçon means boy.

chips...ice cream...

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

In reply to: @yonobi

what are chips

http://youtu.be/yuH1PhzOVR4

en gång hade jag sparat ett chips som såg ut som en dödskalle men jag tror jag åt upp det till slut

oh and look at this, en av de första videorna jag favoritade på YouTube

http://youtu.be/eG69fV3nBGI

and that guy's name? Jon Watts, regissör av Spider-Man

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

trevligt det här min allra första favorit:

https://youtu.be/gRqsMbMR1hY

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!