Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

Ridley
Ridley
Det "avklippta" hörnet visar vilket håll kortet ska vara på. Men ja, störigt med otydliga manualer.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
AG Jati
AG Jati
Varför blir man utloggad efter ett par sekunder nu?

Control, 7/10

Ett ambitöst och väldigt konstigt spel är det. Huvudkaraktären är snygg. Sättet man byter vapen på är sexigt. Banorna ger väldigt mycket klaustrofobi, men kartan kunde gjorts bättre. Man spenderar det mesta av tiden att försöka hitta rätt väg eller fiendevågen man ska besegra. Sen finns det tyvärr ingen riktig boss. Visst, man stöter på en av de som "förut vara goda men fick hiss i sig" som har en större hälsobar men eftersom de sedan blir fienderna man möter blir de rätt så betydelslösa. Tommasi var lite cool dock. Hade det funnits mer finsk skönsång hade betyget blir en åtta men enbart en som spelar dygnet runt i olika radios drar betyget ner något. Det ligger mycket i det alla säger att Remedy förlorat sin identitet den senaste tiden.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
yonobi
yonobi
hold up, I got a hot take for you

Mass Effect: Andromeda? it's alright. inte så horribelt som det påstås. på rea, för mindre peng än vad en pizza kostar - worth checking out

alright, I'm gonna let you guys go on with whatever the fuck this is. seriously, what is this place

Garçon means boy.
Ridley
Ridley
Huvudkaraktären är snygg.

Nice

på rea, för mindre peng än vad en pizza kostar

men är huvudkaraktären snygg? man kanske hellre vill ha en pizza

yonobi
yonobi
yeah, I made her a cutie. when she's not speaking

uh... because of the facial animations, you see

Garçon means boy.
Ridley
Ridley
yeah, I made her a cutie

tjoho

because of the facial animations

ah, that's the one
hade glömt bort vad Andromeda var för ett spel

yonobi
yonobi
on the other hand så finns det mycket att klaga på

dålig AI, Peebee, konstanta buggar, Peebee, knasiga animationer, PEEBEE, fetch quests överallt och JÄVLA PEEBEE

she's the Jar Jar of Mass Effect, I hate

also, remember that dumb fucking droid in Solo
that was the Jar Jar of Solo

also, jag är the Jar Jar of Midnight Club
takes one to know one

Garçon means boy.
AG Jati
AG Jati
elektrisk café

fan han dog ju nu

slut på 3d-turneringar då

https://youtu.be/MBjhHq6qp-k

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
AG Jati
AG Jati
då klockade man in platinan för control.

knappast det svåraste man gjort, dock var endgame-bossen lite irriterande.

man får ju en guldig kostym så det är värt besväret.

bling bling.

TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
I really hate pollen och andra små partiklar som irriterar min näsa...

Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
AG Jati
AG Jati
nämen har man sett. yohio förenades med ett av sina äldre akter och kör nu fyra för fullt.

2020 är inte alls så pjåkigt ändå.

AG Jati
AG Jati
*gura

TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Been walkin' a lot lately
Försöker gå 1mil snabbt o effektivt, e uppe i avg speed på 6.44km/h men bör kunna slå 6.5 nästa gång...

Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
AG Jati
AG Jati
en smula avkopplande att komma tillbaka till nfs heat och plöjsa en femtiolapp för två bilar i spelet.

må vara priset för en riktigt go burgare.

men i slutändan väljer jag bilarna.

TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Att sänka öppningstiden från 23:00 till 21:00... Hur mycket gjorde det för denna tråds överlevnad anyway?

Ridley
Ridley
Hur mycket gjorde det för denna tråds överlevnad anyway?

Lite iaf, tycker det är trevligt att kunna skriva här utan att det behöver bli så sent.

TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
Säger du 23:18, senare än 21:00 !!!

Siegfried
Siegfried
Jag vill ladda ner GTA V på Epic Store, men skiten är nere

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
AG Jati
AG Jati
vänta här nu lite, man kan ju låsa upp två klassiska bilar när man är klar med kampanjen i heat?

femtio kronor för fyra bilar är väl inte så farligt? finns ju deluxe versioner av spel idag som kör med samma sak.

AG Jati
AG Jati
jag spelar re3 remake och hittills tycker jag det är inget vidare. varför har kniven nästan ingen nytta(bortsett från hundarna) och varför tar man ingen skada när nemesis slungar en mot marken? spindlarna är dock största skämtet, de gör ju fan knappt något.

Siegfried
Siegfried
Klarade ut FF7 på PS4 idag, sista Bosse var fett dryg

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
AG Jati
AG Jati
jag blir förbannad så in i helvete att re3 ska vara så självspelande. ibland så undrar jag ens om jag styr jill när nemesis jagar en. sjukhuset har väl varit bästa biten hittills.

AG Jati
AG Jati
kooom igen nu skriv något. jag ser att en del är online. ????

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!