Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

zwqase
zwqase
Citera går alldeles utmärkt, men man får skriva allt för hand, ungefär som om man ska ha en smiley nu för tiden så får man minnas vad man ska skriva utan någon fin meny.

<*quote author="FÖRFATTARE">TEXT</quote> utan * blir

Citerar FÖRFATTARE:
TEXT

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
Mr Clint
Mr Clint
Citerar zwqase:
Citera går alldeles utmärkt, men man får skriva allt för hand, ungefär som om man ska ha en smiley nu för tiden så får man minnas vad man ska skriva utan någon fin meny.

Gamereactor, nu med Hardcore difficulty mode.

Tillagt 2020-06-28 04:07:
Citerar Ridley:
Är uppvuxen med varma mackor

Ridley är the Chris Stuckmann av mackor.

real human bean ( ͡°ω ͡°)
AG Jati
AG Jati
Kan vi inte köra GR Meet i Alnö? Finns en fin strand. Jag kan ta med salta pinnar.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Ridley
Ridley
Ridley är the Chris Stuckmann av mackor.

Kan vi inte köra GR Meet i Alnö? Finns en fin strand. Jag kan ta med salta pinnar.

Om man visste var Alnö ligger och inte var så blyg så.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
zwqase
zwqase
Är det bara jag som blivit överkänslig av tiderna vi lever i eller känns blobben för Family Guy-nyheten hysteriskt okänslig?

https://i.imgur.com/eD2VOpe.png

Jag menar, jag måste säga att det krävs riktig fingertoppskänsla för att skriva ut "RASISM" som krigsrubrik för en nyhet på en spelsida.

Tillagt 2020-06-29 00:30:
Citerar Mr Clint:
Gamereactor, nu med Hardcore difficulty mode.

Veteran mode

Tillagt 2020-06-29 01:13:
Jisses, länge sedan man skummade igenom sin imgur-sida.

https://i.imgur.com/54pcTYv.jpg

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
Mr Clint
Mr Clint
Jag menar, jag måste säga att det krävs riktig fingertoppskänsla för att skriva ut "RASISM" som krigsrubrik för en nyhet på en spelsida.

Det är definitivt designat i syfte att vålla starka känslor från bägge sidorna, ja.

och inte var så blyg så.

Tänk om det finns en snygg tjej där då. \:3/

AG Jati
AG Jati
Alnö är en ö utanför Sundsvall. Någon person begick självmord på bron som blev en stor rubrik länge sen.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
yonobi
yonobi
Kippers for breakfast?

Tillagt 2020-06-29 23:04:
handlar Talking Heads-låten Wild Life om livet som en furry? svaret kan förvåna dig

anyway, fuck

video games, am I right

Garçon means boy.
AG Jati
AG Jati
iphone 12

ingen laddare eller hörlurar ingår

allt blir en exklusivitet nuförtiden.

Sideshow95
Sideshow95
<quote author=zwqase>Citera går alldeles utmärkt, men man får skriva allt för hand, ungefär som om man ska ha en smiley nu för tiden så får man minnas vad man ska skriva utan någon fin meny.

<*quote author="FÖRFATTARE">TEXT</quote> utan * blir</quote>

Nice!

Tillagt 2020-06-30 08:42:
Nej det gick ju åt helvete

"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
yonobi
yonobi
damn! he ain't gon be in Last of Us 3

anyway

sluta ringa mig
alla i MNC just nu
ringer mig hela tiden

jag svarar inte

Garçon means boy.
AG Jati
AG Jati
Intressant att se att TLOU2 går back med 80% i antalet intäkter till skillnad från sin första vecka.

Undrar hur detta kommer påverka ND finansiellt.

AG Jati
AG Jati
är will smith sociopat? bara det faktum att han uppmuntrar sin fru till otrohet låter rätt så sjukt.

visserligen bara ett rykte men skulle inte förvåna mig om det är sant med tanke på hur hollywood suger åt sig alla skådisars själ.

Mr Clint
Mr Clint
Citerar AG Jati:
är will smith sociopat? bara det faktum att han uppmuntrar sin fru till otrohet låter rätt så sjukt.

Att leva i ett ömsesidigt öppet förhållande med sin partner är inte ett kännetecken beträffande en sociopat.

AG Jati
AG Jati
Någon som ser framemot Knull?

Mr Clint
Mr Clint
Ridley är en lurker.

Lurkeridley.

AG Jati
AG Jati
jag gillar RE men lurkers är enda stor ripoff av venom från spiderman.

de har ju lång tunga och går på samma vis.

yonobi
yonobi
och de har armar och ben och pratar normalt

Garçon means boy.
AG Jati
AG Jati
gick ut med polarna över ett glas vin.

vad det trängs dock även i dessa tider.

TB the gr8 n3rd
TB the gr8 n3rd
yoyoyo is therea lot of action in here??

Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
AG Jati
AG Jati
Nämen kolla vad man hittar från GR 50, ett citat av ingen mindre än Ribcage, två gånger dessutom! En dubblett.

Kanske något litet spel på en Amiga eller något.

Kanske något litet spel på en Amiga eller något.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!