Offline AG Jati den 21 februari 2021 kl 00:47. i think all vtubers want their identity to kept secret. sweden is missing a vtuber, why can't we have one like denmark & finland? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline AG Jati den 21 februari 2021 kl 21:32. ett lgr maraton med jordnötsringar? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 22 februari 2021 kl 22:39. before I knew it, this dream was all gone Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 22 februari 2021 kl 23:07. eeeeeemotion Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 22 februari 2021 kl 23:32. they're blowing up right now ...anyway vilken bisarr och oväntad grej Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 23 februari 2021 kl 00:39. they're blowing up right now så, har du sett Electroma? vilken bisarr och oväntad grej mjo, truly jag undrar varför well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 23 februari 2021 kl 01:10. så, har du sett Electroma? nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe mjo, truly jag undrar varför yeah känns lite plötsligt och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe. do a big thing. Idk well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt oh yeah, true someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 07:25. synd på daft punk var väl förväntat men tråkigt Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 21:24. nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga Interstella 5555 är ett mer lättsmält och weebigt ('cause anime) alternativ förstås och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe mjo, men om de hade kunnat göra något coolt och teatraliskt hade de kanske inte behövt sluta I suppose kanske de inte kan motsvara sina egna förväntningar på sig själva eller nåt annat grubbleri, de kanske vill chilla istället man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here om man inte var så lat men ja, på något konstigt sätt känns det som att tomheten inombords på något sätt inbjuder till att bli kreativ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:23. Ridley :3 https://youtu.be/AtNgOveeFmk Banano :3/ Tillagt 2021-02-23 22:23: Eller vänta :3 https://youtu.be/nxDWAGFe2lQ?t=53 Här säger han "Bananos" :3/ Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline AG Jati den 21 februari 2021 kl 21:32. ett lgr maraton med jordnötsringar? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 22 februari 2021 kl 22:39. before I knew it, this dream was all gone Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 22 februari 2021 kl 23:07. eeeeeemotion Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 22 februari 2021 kl 23:32. they're blowing up right now ...anyway vilken bisarr och oväntad grej Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 23 februari 2021 kl 00:39. they're blowing up right now så, har du sett Electroma? vilken bisarr och oväntad grej mjo, truly jag undrar varför well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 23 februari 2021 kl 01:10. så, har du sett Electroma? nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe mjo, truly jag undrar varför yeah känns lite plötsligt och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe. do a big thing. Idk well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt oh yeah, true someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 07:25. synd på daft punk var väl förväntat men tråkigt Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 21:24. nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga Interstella 5555 är ett mer lättsmält och weebigt ('cause anime) alternativ förstås och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe mjo, men om de hade kunnat göra något coolt och teatraliskt hade de kanske inte behövt sluta I suppose kanske de inte kan motsvara sina egna förväntningar på sig själva eller nåt annat grubbleri, de kanske vill chilla istället man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here om man inte var så lat men ja, på något konstigt sätt känns det som att tomheten inombords på något sätt inbjuder till att bli kreativ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:23. Ridley :3 https://youtu.be/AtNgOveeFmk Banano :3/ Tillagt 2021-02-23 22:23: Eller vänta :3 https://youtu.be/nxDWAGFe2lQ?t=53 Här säger han "Bananos" :3/ Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online yonobi den 22 februari 2021 kl 22:39. before I knew it, this dream was all gone Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 22 februari 2021 kl 23:07. eeeeeemotion Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 22 februari 2021 kl 23:32. they're blowing up right now ...anyway vilken bisarr och oväntad grej Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 23 februari 2021 kl 00:39. they're blowing up right now så, har du sett Electroma? vilken bisarr och oväntad grej mjo, truly jag undrar varför well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 23 februari 2021 kl 01:10. så, har du sett Electroma? nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe mjo, truly jag undrar varför yeah känns lite plötsligt och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe. do a big thing. Idk well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt oh yeah, true someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 07:25. synd på daft punk var väl förväntat men tråkigt Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 21:24. nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga Interstella 5555 är ett mer lättsmält och weebigt ('cause anime) alternativ förstås och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe mjo, men om de hade kunnat göra något coolt och teatraliskt hade de kanske inte behövt sluta I suppose kanske de inte kan motsvara sina egna förväntningar på sig själva eller nåt annat grubbleri, de kanske vill chilla istället man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here om man inte var så lat men ja, på något konstigt sätt känns det som att tomheten inombords på något sätt inbjuder till att bli kreativ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:23. Ridley :3 https://youtu.be/AtNgOveeFmk Banano :3/ Tillagt 2021-02-23 22:23: Eller vänta :3 https://youtu.be/nxDWAGFe2lQ?t=53 Här säger han "Bananos" :3/ Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Ridley den 22 februari 2021 kl 23:07. eeeeeemotion Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 22 februari 2021 kl 23:32. they're blowing up right now ...anyway vilken bisarr och oväntad grej Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 23 februari 2021 kl 00:39. they're blowing up right now så, har du sett Electroma? vilken bisarr och oväntad grej mjo, truly jag undrar varför well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 23 februari 2021 kl 01:10. så, har du sett Electroma? nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe mjo, truly jag undrar varför yeah känns lite plötsligt och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe. do a big thing. Idk well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt oh yeah, true someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 07:25. synd på daft punk var väl förväntat men tråkigt Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 21:24. nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga Interstella 5555 är ett mer lättsmält och weebigt ('cause anime) alternativ förstås och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe mjo, men om de hade kunnat göra något coolt och teatraliskt hade de kanske inte behövt sluta I suppose kanske de inte kan motsvara sina egna förväntningar på sig själva eller nåt annat grubbleri, de kanske vill chilla istället man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here om man inte var så lat men ja, på något konstigt sätt känns det som att tomheten inombords på något sätt inbjuder till att bli kreativ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:23. Ridley :3 https://youtu.be/AtNgOveeFmk Banano :3/ Tillagt 2021-02-23 22:23: Eller vänta :3 https://youtu.be/nxDWAGFe2lQ?t=53 Här säger han "Bananos" :3/ Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online yonobi den 22 februari 2021 kl 23:32. they're blowing up right now ...anyway vilken bisarr och oväntad grej Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 23 februari 2021 kl 00:39. they're blowing up right now så, har du sett Electroma? vilken bisarr och oväntad grej mjo, truly jag undrar varför well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 23 februari 2021 kl 01:10. så, har du sett Electroma? nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe mjo, truly jag undrar varför yeah känns lite plötsligt och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe. do a big thing. Idk well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt oh yeah, true someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 07:25. synd på daft punk var väl förväntat men tråkigt Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 21:24. nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga Interstella 5555 är ett mer lättsmält och weebigt ('cause anime) alternativ förstås och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe mjo, men om de hade kunnat göra något coolt och teatraliskt hade de kanske inte behövt sluta I suppose kanske de inte kan motsvara sina egna förväntningar på sig själva eller nåt annat grubbleri, de kanske vill chilla istället man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here om man inte var så lat men ja, på något konstigt sätt känns det som att tomheten inombords på något sätt inbjuder till att bli kreativ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:23. Ridley :3 https://youtu.be/AtNgOveeFmk Banano :3/ Tillagt 2021-02-23 22:23: Eller vänta :3 https://youtu.be/nxDWAGFe2lQ?t=53 Här säger han "Bananos" :3/ Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Ridley den 23 februari 2021 kl 00:39. they're blowing up right now så, har du sett Electroma? vilken bisarr och oväntad grej mjo, truly jag undrar varför well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 23 februari 2021 kl 01:10. så, har du sett Electroma? nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe mjo, truly jag undrar varför yeah känns lite plötsligt och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe. do a big thing. Idk well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt oh yeah, true someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 07:25. synd på daft punk var väl förväntat men tråkigt Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 21:24. nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga Interstella 5555 är ett mer lättsmält och weebigt ('cause anime) alternativ förstås och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe mjo, men om de hade kunnat göra något coolt och teatraliskt hade de kanske inte behövt sluta I suppose kanske de inte kan motsvara sina egna förväntningar på sig själva eller nåt annat grubbleri, de kanske vill chilla istället man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here om man inte var så lat men ja, på något konstigt sätt känns det som att tomheten inombords på något sätt inbjuder till att bli kreativ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:23. Ridley :3 https://youtu.be/AtNgOveeFmk Banano :3/ Tillagt 2021-02-23 22:23: Eller vänta :3 https://youtu.be/nxDWAGFe2lQ?t=53 Här säger han "Bananos" :3/ Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online yonobi den 23 februari 2021 kl 01:10. så, har du sett Electroma? nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe mjo, truly jag undrar varför yeah känns lite plötsligt och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe. do a big thing. Idk well, nu får man göra musik själv istället om det ska bli nåt oh yeah, true someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 07:25. synd på daft punk var väl förväntat men tråkigt Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 21:24. nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga Interstella 5555 är ett mer lättsmält och weebigt ('cause anime) alternativ förstås och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe mjo, men om de hade kunnat göra något coolt och teatraliskt hade de kanske inte behövt sluta I suppose kanske de inte kan motsvara sina egna förväntningar på sig själva eller nåt annat grubbleri, de kanske vill chilla istället man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here om man inte var så lat men ja, på något konstigt sätt känns det som att tomheten inombords på något sätt inbjuder till att bli kreativ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:23. Ridley :3 https://youtu.be/AtNgOveeFmk Banano :3/ Tillagt 2021-02-23 22:23: Eller vänta :3 https://youtu.be/nxDWAGFe2lQ?t=53 Här säger han "Bananos" :3/ Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 07:25. synd på daft punk var väl förväntat men tråkigt Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 21:24. nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga Interstella 5555 är ett mer lättsmält och weebigt ('cause anime) alternativ förstås och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe mjo, men om de hade kunnat göra något coolt och teatraliskt hade de kanske inte behövt sluta I suppose kanske de inte kan motsvara sina egna förväntningar på sig själva eller nåt annat grubbleri, de kanske vill chilla istället man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here om man inte var så lat men ja, på något konstigt sätt känns det som att tomheten inombords på något sätt inbjuder till att bli kreativ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:23. Ridley :3 https://youtu.be/AtNgOveeFmk Banano :3/ Tillagt 2021-02-23 22:23: Eller vänta :3 https://youtu.be/nxDWAGFe2lQ?t=53 Här säger han "Bananos" :3/ Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 21:24. nnnnoooot yet men jag har sett en gif eller två, wehe du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga Interstella 5555 är ett mer lättsmält och weebigt ('cause anime) alternativ förstås och varför bara ladda upp en video på youtube, I thought they'd be more uh... theatrical, maybe mjo, men om de hade kunnat göra något coolt och teatraliskt hade de kanske inte behövt sluta I suppose kanske de inte kan motsvara sina egna förväntningar på sig själva eller nåt annat grubbleri, de kanske vill chilla istället man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda someone's gotta fill the gap, go do it go on now, get outta here om man inte var så lat men ja, på något konstigt sätt känns det som att tomheten inombords på något sätt inbjuder till att bli kreativ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:23. Ridley :3 https://youtu.be/AtNgOveeFmk Banano :3/ Tillagt 2021-02-23 22:23: Eller vänta :3 https://youtu.be/nxDWAGFe2lQ?t=53 Här säger han "Bananos" :3/ Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Mr Clint Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:23. Ridley :3 https://youtu.be/AtNgOveeFmk Banano :3/ Tillagt 2021-02-23 22:23: Eller vänta :3 https://youtu.be/nxDWAGFe2lQ?t=53 Här säger han "Bananos" :3/ Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline AG Jati den 23 februari 2021 kl 22:23. one more time...but it's actually good. :3 https://www.youtube.com/watch?v=_bpYn7c2szE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Ridley Ändrat den 23 februari 2021 kl 22:30. Banano :3/ "yeh teek a bededo!!" nu vill man skala saker :0 Här säger han "Bananos" :3/ x'''3 Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Mr Clint den 23 februari 2021 kl 22:56. Ridley :3 https://youtu.be/kuEWIMBf40g They funny :3/ Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat real human bean ( ͡°ω ͡°) Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline AG Jati Ändrat den 24 februari 2021 kl 21:29. Coolt sound. Påminner lite grann om handpukorna Blue Man Group brukar köra med live. https://www.youtube.com/watch?v=zy90kVU3bwM Tillagt 2021-02-24 21:29: And i got sad https://youtu.be/FCic0ENzyyE Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline MisterBurke den 24 februari 2021 kl 23:36. Jag minns en gång i tiden när man inte kunde posta ett inlägg i denna tråden för det var sån aktivitet, inläggen försvann Why do all good things come to an end Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 00:04. @MisterBurke vad hette du förut på GR? Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:15. alright, let's do best of 2020 Bästa spel: Yakuza: Like a Dragon ANIMAL CROSSING! jag ångrade mig, okej Bästa film: The Lighthouse! ...den kom ut 2019? satan jag tror att de enda nya filmerna jag såg var Birds of Prey och The Old Guard, så... The Lighthouse it is! Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie (ok, det är det enda nya albumet jag lyssnade på, but it's really good) Bästa bok: Just Ignore Him - Alan Davies (ok, det är den enda nya boken jag läste, but it's really good) vad säger ni come come du får spana in om du hittar den, den är speciell, konstig och bra som jag brukar säga will do låter som att den uppfyller mina kriterier speciell, check konstig, check bra, det är en bonus man får hoppas att de kan slappna av och vara nöjda very true och Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline AG Jati den 25 februari 2021 kl 22:28. En till som uppskattar Raleigh, hurra. Årets album dröjer till slutet av 2021, då Chicane släpper nytt. Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online yonobi den 25 februari 2021 kl 22:46. älskar honom, yeh! försöker hitta liknande musik at the moment, men jag vet inte ens vad man skulle kalla genren, peh Chicane känner jag inte till, men får spana [insert the eye emoji, you know the one] Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 00:10. alright, let's do best of 2020 yes yes, jag provar spel: Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh film: I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ (har sett 15 filmer från 2020) musik: vet inte, har inte hört så många bok: hum hum, vet inte om jag läst nåt från 2020 ... det var min lista Bästa album: Andy - Raleigh Ritchie never heard of får spana in med öronen Random Access Memories som sista album är inte illa. going out on a high note, for sure true har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online yonobi den 27 februari 2021 kl 01:06. Animal Crossing har nästan inte spelat nåt annat, heh it's a good one och det är fortfarande kul, även om det bara blir en liten spelstund om dagen I'm Thinking of Ending Things konstig och bra™ OH YEAH varför har jag inte spanat måste never heard of får spana in med öronen yeh, do lyssna in nej, lyssna av? hm lyssna på, men det är för uppenbart lyssna... upp lyssna ner lyssna ut idk har inte gjort någon ordentlig Daft-lyssning sedan the sad news men man kanske borde lyssna igenom hela den eller hela allt från början, don't know sounds like a plan tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. can you just stop making music once you've started. is it possible Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Ridley den 27 februari 2021 kl 01:38. och det är fortfarande kul lite tjatigt vid det här laget och inte så mycket nytt varje dag (till skillnad från i början) men jag är hooked ändå gotta inreda mitt hus slightly better och skaffa typ två fiskar och whatnot tenadaten tror du de kommer fortsätta solo eller är de helt färdiga, det undrar jag. den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably vet inte om han blir soloartist dock, han har bara gjort samarbeten, vi får se can you just stop making music once you've started. is it possible nah, you gotta Like0Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline AG Jati Ändrat den 27 februari 2021 kl 09:19. Önskar man kunde sälja Monster Ultra Black(lätt den bästa Monstern i mitt tycke) i vanliga butiker. Bara sett den en gång under de senaste fem åren. Hade typ en körsbärssmak. Tillagt 2021-02-27 09:19: Isn't it time to shut the doors here? Or are living in an alternate reality? Is this still 2001? Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Online yonobi den 28 februari 2021 kl 00:31. tenadaten truuuuueeee and the museum quest goes on jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me den ena sprängdes, not so sure about him but maybe men Guy-Man, surely, probably blir spännande att se [eyemoji] side note, Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Garçon means boy. Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK
Offline Ridley den 28 februari 2021 kl 09:34. and the museum quest goes on mjo, och giant robot quest jag har en Scary Painting om du behöver btw too spooky for me ahh, yes yes, this one I need, thanks blir spännande att se [eyemoji] mjo, very Guy-Man låter som ett namn en robot som låtsas vara människa skulle välja. "yes, I am Guy-Man Real-Human, nice to meet you" hohohe, ja, det har jag inte tänkt på, tss it's a good name och lättare att skriva än... *googlar to be sure* Guillaume Emmanuel aka Gui-Emman Like1Anmäl missbruk Sexuellt innehållVåldsamt innehålloSpamBryter mot mitt copyrightAnnat Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: Öppen 21.00 - 9.00 1...6270627162726273 Cookie Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy OK