Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

MovieGame Fan
MovieGame Fan
that's not my name

"Life consists of two days. One for you, one against you. So when it's for you don't be proud or reckless, and when it's against you, be patient. For both days are test for you." - Random Youtube Kommentar
AG Jati
AG Jati
Hoppas folket bakom "Sparkshorts" får chansen att göra en långfilm. Finns så mycket kärlek bakom snuttarna. Älskade Loop.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
MovieGame Fan
MovieGame Fan
tungviktare

"Life consists of two days. One for you, one against you. So when it's for you don't be proud or reckless, and when it's against you, be patient. For both days are test for you." - Random Youtube Kommentar
yonobi
yonobi
ey, hmu if you need that Flowery Painting™ tho

Jag bytte mitt förnamn under hösten 2019 via Skatteverkets hemsida. Det var superenkelt, gick relativt fort också, samt kostade drygt 100kr. Rekommenderas

ah, nice! hoppas du är nöjd

jo, just den biten verkar rätt enkel. sen måste man väl ersätta körkort osv, vilket är lite drygt

fast värsta är att behöva berätta för alla man känner att man bytt namn och försöka förklara varför, så det känns lite som ett hinder

anyway
some day
probably

Garçon means boy.
AG Jati
AG Jati
byta namn vet jag inte
efternamn kanske

rätt nöjd med mitt efternamn
gill is close to jill

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
AG Jati
AG Jati
oh yeah I finally watched rise of trainwreck
... skywalker? this was neither good or bad. bleh.

yonobi
yonobi
dumpar mina gamla JonTron-tröjor hos Erikshjälpen. någon kanske blir glad åt dem, eller åtminstone lite förbryllad när de dyker upp där

att jag någonsin brydde mig om youtubers och köpte deras merchandise känns bisarrt nu. och just JonTron, that's a big oof these days

oh yeah I finally watched rise of trainwreck
... skywalker? this was neither good or bad. bleh

truuuue
minns knappt vad som hände, tbh

men hoppas de lyckas bättre framöver
a Star War is a terrible thing to waste

Garçon means boy.
Mr Clint
Mr Clint
jo, just den biten verkar rätt enkel. sen måste man väl ersätta körkort osv, vilket är lite drygt

Körkort vet jag inget om, men jag behövde i vilket fall inte uppdatera mitt ID efter att jag hade bytt förnamn. Skatteverket låter en nämligen skriva ut ett registerutdrag (ett A4) som kan användas för att styrka ens namnuppgifter.

Givetvis står det då ens gamla namn på registerutdraget. Jag tänkte att det kan vara värt att nämna det utifall du, eller någon annan för den delen, inte skulle vara bekväm med det.

real human bean ( ͡°ω ͡°)
MovieGame Fan
MovieGame Fan
livat upp här va

yonobi
yonobi
Jag tänkte att det kan vara värt att nämna det utifall du, eller någon annan för den delen, inte skulle vara bekväm med det.

these are good wisdoms
tack för tipsen, uppskattar det verkligen

livat upp här va

ja, vad ska vi göra

antingen hitta Brandon eller spöa Ridley
det är mina förslag

eller
inte
det är ett till

Garçon means boy.
AG Jati
AG Jati
the bad butch is here
im excited
thrilled even

Räv
Räv
Vinny, Brad och Alex slutar på Giant Bomb.

Jag tror detta är slutet på mitt spelintresse.

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
MovieGame Fan
MovieGame Fan
punked out

yonobi
yonobi
så jag drömde att jag var Jeff Goldblum. synd att man måste vakna, jag blir lika besviken varje gång

so anyway
vad drömmer ni om
på natten eller dagen
either or

Garçon means boy.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy