Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

absolute whack job over here

Garçon means boy.
  • 0

här kommer en till. 

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

gonna tell my kids this was Ben Shapiro

Garçon means boy.

it's so hot time

Tillagt 2021-06-06 23:54:

brain fry no word do

Tillagt 2021-06-06 23:54:

sizzle sizzle yum yum brain like egg time

Garçon means boy.
  • 0

saw raya, pretty good

saw star wars resistance, pretty good too

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

squeelpad

"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0

no stop

Garçon means boy.
  • 0

listen here punk i think its funny u talk shit about zwqase he only eats the bestest food, wears the freshest clothes, gets into the hippest clubs and is friends with everybody

"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0

och han luktar gott också

Garçon means boy.
  • 0

well i manage to secure a ps5.

and in time for rift apart.

• 0

gimme, I need

Garçon means boy.
  • 0

handcoversbruise.flac

så vad tänker ni hitta på i sommar

Garçon means boy.
  • 0

dejt med moviegamefan

probably

;3

• 0

Ridley är försvunnen igen.

Jag borde sätta ett koppel på honom. 😤

real human bean ( ͡°ω ͡°)
  • 0

Rift Apart is soon here.

May contain an Arnöld handshake!

• 0

STOP being QUEER

Garçon means boy.
  • 0

ok now go

Garçon means boy.
  • 0

rift apart is some good shit

the euro cup is some weird shit, so many surprises

• 0

blev precis stoppad av polisen, i min nya lilla bil. visade sig att ägarbytet inte hade gått igenom och bilen var avställd. förra ägaren GARANTERADE att allt var klart, men klantigt av mig att inte kolla, peh

och de undrade vart jag var på väg

"näe, skulle bara ut och köra lite"

"klockan fyra på natten?"

"aa alltså, har lite svårt att sova"

bra svar va

den ena öppnade min baklucka, vilket känns rätt suspekt. men de släppte mig utan böter så DET FÅR VÄL GÅ FÖR DEN HÄR GÅNGEN, POLISEN

nejmeneh, vilken dum grej

Garçon means boy.

vad har folk fått för sig att rift apart är kort...? ungefär spelat totalt 12h och skrapat blyga 40%.

trött på att folk ska vara så ivriga att klara ut spelen så fort som möjligt när rift apart har många hemligheter.

"Life consists of two days. One for you, one against you. So when it's for you don't be proud or reckless, and when it's against you, be patient. For both days are test for you." - Random Youtube Kommentar
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy