Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

gimme chocolate 💀

Garçon means boy.
  • 0

american horror stories är förmodligen årets sämsta serie.

jag vill inte veta hur dåligt SISTA avsnittet är.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

sett mitchells vs. the machines

snygg? absolut, förmodligen en av årets bästa filmer rent tekniskt.

allt annat? katastrofalt. alla effekter som spyr ut jämnt blir irriterande. familjen är bitvis en klon av "superhjältarna"...pöjken låter dessutom för vuxen? bortsett från farsan fanns det inte många minnesvärda karaktärer heller. sen att man bara slänger in "detta-var-personens-sexualitet"-frasen precis innan eftertexterna gör det ju tydligt att filmskaparna var fega att nämna det tidigare.

ger den 5/10, alldeles för överhypad

Tillagt 2021-09-16 01:08:

nezha, däremot den är årets animerade film. wish dragon e inte dum heller.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

en torr bit choklarrr

,ni vet inte ens vad ni gör,

Garçon means boy.
  • 0

om psychonauts hade svensk dubb

då fan vill ja se lennart jähkel som milkman 

"JA Ä MJÖLKMANNEN"

• 0

In reply to: @Ribcage

20 timmar på två dejter. Låter inte helt vanligt

Meanwhile har jag 0 timmar och 0 dejter med Ridley. :<

real human bean ( ͡°ω ͡°)

count what you have, now

don't count what you don't have

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

count what you have, now don't count what you don't have

Hmm, jag köpte iofs 30 stycken satsumas idag. \:3/

I'm here live, I'm not a cat

In reply to: @Mr Clint

Hmm, jag köpte iofs 30 stycken satsumas idag. \:3/

alldeles för många vitaminer, alldeles för hälsosamt

Garçon means boy.

vilken jävligt tröttsam människa man är ändå. om man får skryta

Garçon means boy.

Psychonauts är verkligen ett långt spel.

• 0

Ey, 21 september = cake day! 13 år sen man reggade. Det värsta med år som passerar är ändå tanken att sista chansen till att spara ut håret ligger runt hörnet. Gammal och skröplig i all ära, men förpassad till en ickekalufs som inte går att style:a känns lagom trist ändå. 

Tillagt 2021-09-22 00:39:

Hur lär man sig att rocka flinten egentligen? Vissa lyckas verkligen... känns som en del av tricket är att rycka bandaget helt när det väl närmar sig och inte spara på tuvorna.

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa

Vet ni vad som vore fränt? Ha en funktion liknande Reddits. "Visit Old Gamereactor".

• 0

In reply to: @zwqase

Det värsta med år som passerar är ändå tanken att sista chansen till att spara ut håret ligger runt hörnet. Gammal och skröplig i all ära, men förpassad till en ickekalufs som inte går att style:a känns lagom trist ändå.

Jag har haft mitt hår hänga ner till svanskotan sedan typ 2015. :3

x

Garçon means boy.

x

Garçon means boy.

Kul att vara nykär ändå. Bra tjej.

Gamertag: Ribcage se

In reply to: @Mr Clint

Jag har haft mitt hår hänga ner till svanskotan sedan typ 2015. :3

Vet inte om jag kommer orka spara så långt. :3 Jag har det längre nu än jag någonsin haft det tidigare i alla fall. Några veckor till och det vilar mot axlarna. Hur många år höll du i? 

Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa

In reply to: @yonobi

om man får skryta

nej det är tröttsamt

just kidding, skryt away

Ey, 21 september = cake day! 13 år sen man reggade.

Jag har samma! Mystiskt. Fast är 15 år för mig. Tiden går, läskigt.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

Själv är jag ny på sidan. Kom hit för bloggar om ryggvärk och växellådor. 

Gamertag: Ribcage se

Hur många år höll du i?

Menar du hur många år det tog att spara till min längd? Ungefär 3 år tror jag. 

• 0

jag begriper verkligen inte storheten med cruella

eller jag är kanske bara dum

• 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00
Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy