Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

In reply to: @MovieGame Fan

wut hitta en dansk snubbe i en random lokal. Tog med han hem å han glor på Louis C.K. på min dator nu medan jag duschar 🚿🤯

ck, blev inte han lite... inställd?

trevligt med sällskap förresten, känner isländska brudar men inga danska snyggingar.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

rip Brockhampton

In reply to: @Ridley

det kommer nåt annat spel (Stray) där man är en katt i framtiden med robotar, I want it.

oh yeeeeaaah, det håller jag ögonen på också. tänk om det är bra

så är båda spelen i en gammaldags värld som egentligen är framtiden, med gamla ruiner och teknik och farliga robotar från förr, och båda kom 2017

mhmhm, so you're saying Miyamoto stole the idea. probably threw some Pikmin out to do corporate espionage, smh. Pikmin are real CONFIRMED 2022

tänk om man var det, och så ska man köpa OLED men då måste man ta lite av ena benet eller kanske örat för att få loss pengar, vore det verkligen så bra va

I meeeeaaaan... nej, det vore det inte. but it would be funny if it happened to someone else eheheh

it's a big conspiracy

always has been

Tillagt 2022-01-14 21:44:

hitta en dansk snubbe i en random lokal. Tog med han hem å han glor på Louis C.K. på min dator nu medan jag duschar 🚿🤯

va

vad hände sen

Garçon means boy.

Djangoooo~

In reply to: @yonobi

Pikmin are real CONFIRMED 2022

'fraid so

vad hände sen

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

clint när ridley är närvarande:

im horny

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

ddd

va vad hände sen

han somna här och sen stack iväg i misär på morgonkvisten för att hinna med en buss. Vad kan man säga, jag kan bara playa

Touché

är ni inte rädda?

Garçon means boy.

Vad kan man säga, jag kan bara playa

är ni inte rädda?

ibland

för farliga grejer

som att köra bil eller vara social

... fuck

Har spelat DKC och SM64, fast inte hela. DKC är svårt så har inte klarat det, och jag har inte riktigt fastnat för SM64, det har inte riktigt rätt känsla i kontrollerna tycker jag. Har också länge velat ha RE4, men tänker alltid att det verkar så brunt och deprimerande så det har inte blivit än.

Har spelat DKC och SM64, fast inte hela. DKC är svårt så har inte klarat det, och jag har inte riktigt fastnat för SM64, det har inte riktigt rätt känsla i kontrollerna tycker jag. Har också länge velat ha RE4, men tänker alltid att det verkar så brunt och deprimerande så det har inte blivit än.

DKC har jag varvat 2 ggr, Super Mario 64 likaså typ. RE4 är en fängslande resa bland de levande döda, dystert kanske men du skulle nog gilla söta, oskyldiga karaktären Ashley din lilla weeboo. 😘

Touché

DKC har jag varvat 2 ggr, Super Mario 64 likaså typ.

Nice.

RE4 är en fängslande resa bland de levande döda, dystert kanske men du skulle nog gilla söta, oskyldiga karaktären Ashley

Aha, kanske... Vi får se, det brukar vara rätt billigt till Switch.

black velvet är otrolig. ibland så är de bästa cocktail-dryckerna de enklaste.

ja det blev en irländsk kväll med hänget.

Tillagt 2022-01-16 09:22:

*insert fluffy creature with a long drink*

• 0

​​​​​​true or falsediscuss

Tillagt 2022-01-16 23:11:

som att köra bil eller vara social

yeah, true. hey, we should be friends!

also, körde nästan på en räv igår

"en ljusglimt framöver ...som rör på sig? nej! inte ett ljus, ett litet öga! sakta ner, ta det varligt... ah, en räv dansar på vägen. tur att jag inte tog livet av den" - jag irl

Garçon means boy.

discuss

se till att ha god hygien

• 0

that chick Julie, she's truly dazzling

In reply to: @AG Jati

se till att ha god hygien

solid advice

... och plötsligt blev jag nyfiken på hur man tvättar en fursuit

Garçon means boy.

jazå

Touché

på tal om hygien alltså

Tillagt 2022-01-17 23:04:

tro inget

Garçon means boy.

yeah, true. hey, we should be friends!

hello friend

"en ljusglimt framöver ...som rör på sig? nej! inte ett ljus, ett litet öga! sakta ner, ta det varligt... ah, en räv dansar på vägen. tur att jag inte tog livet av den" - jag irl

whoa, tur, ja

det är nästan en haiku

lysande ögon

dansande över vägen

framför mig, en räv

- Basho irl

på tal om hygien alltså Tillagt 2022-01-17 23:04: tro inget

tro inget

alternativ haiku:

där, framför min bil

det såg ut som en räv, men

det är en furry

In reply to: @Herrkrabba

Kan någon veteran utförligt beskriva GRs historia från 2012 till nutid? Vad hände, vem är inne och vem är ute osv. Blev det flera GR-meets osv Varför känns det som att vandra i en övergiven kyrkogård? Vill minnas att forumet var fylld av aktivitet dygnets alla timmar. Var det någon särskild händelse som föranledde undergången eller blev forumet långsamt utkonkurrerat av andra mer aktiva sådana?

Finns inga aktiva forum på internet längre, så vitt jag vet? Iofs. reddit, men det är för internationellt, för stort för att ens kunna överblicka på ett ungefär vilka medlemmar som hänger där. Det hände något där omkring 2012 eller så, i alla fall svenska internet gick in i dvala. Minns förr, man var på Loadingträffar, DS-träffar etc. Men iofs. fanns Switch-träffar på facebook ett tag, men jag känner mig personligen inte bekväm med att använda facebook, jag tar väldigt lång tid på mig för att vänja mig vid nya sedvänjor och just då jag äntligen börjat använda facebook så har alla slutat med det och gått över till diverse såna där appar på telefon. Känner mig minst 100 år gammal, men snapchat känns som ett stort mysterium och tik-tok som ett ännu större mysterium, typ som sådana där hemliga ravefester man hör talas om men aldrig skulle bjudas in till. Det var trevligare förr med communities på internet alltid i anonymiserad form där man kan slappna av och inte behöver socialt prestera 🤔

• 0

det är en furry

insvept i månljus

en låga antänds i mig

"kör på den jäveln"

jk jk, man får vara så lurvig man vill... bara man tvättar sin fursuit, det är min enda regel. men hur?

Garçon means boy.

men hur?

*googlar wash fursuit*

well, there it is

"In most cases, simply putting your fursuit in the washing machine is the best & most effective way to clean it."

tsk tsk

okay, fair enough... till och med det stora huvudet?

bonus question: are teletubbies furries? discuss

Garçon means boy.

vad du behöver

https://youtu.be/yXZH7k6Tuog

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!