Gamereactor Sverige. Dagsfärska nyheter, tunga artiklar, intervjuer, personliga bloggar, intressanta forumdiskussioner och rättvisa recensioner. Gamereactor är Sveriges största speltidning- och spelcommunity Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

In reply to: @yonobi

4404, it's addictive ngl

damnit, nåja, I'll be back en gång till

motstatsen är när man ser en bil och tänker "aha, 60-talet" och så är det 90-talet. just some guy with an old car smh

sant, det är alltid some guy som måste förstöra

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

damnit, nåja, I'll be back en gång till

the race to 5000 is on 👀

Garçon means boy.
  • 0

BLO SSA

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

>:[

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

what do you call a fish with no eyes?

Spoiler:creepy

Garçon means boy.
  • 0

creepy

den här är min favorit, den har ögon men ändå

• 0

den här är min favorit, den har ögon men ändå

damn! boy's got head lights. I love him

also, Oarfish. that's a cool boy too

it's Like a Dragon of the sea

Garçon means boy.
  • 0

also, Oarfish. that's a cool boy too

sant, 10/10

(vi kan bara fiskar från Animal Crossing, tror jag)

coelacanth, arapaima, vad finns det mer

Tillagt 2023-05-06 23:57:

ribbon eel :0

stringfish, very rare

Garçon means boy.

Spelar ni något nu för tiden då?

Eller sitter alla bara och väntar på the big Z.

Indecent exposure is fun.
  • 0

In reply to: @Mr Smiley

Växlar mest mellan Hitman 3, RE4 Remake, och Age of Empires 2: Definitive Edition. :3

*googlar på "big Z"*

"Žydrūnas Savickas. Lithuanian powerlifter. Nickname(s): Big Z."

... :3

Yes. :3

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

spelade nyligen Ghostwire: Tokyo, det var helt okej. atmosfären var en höjdpunkt, it really made me feel like I was a ghost in Tokyo

pretty much

Garçon means boy.
  • 0

In reply to: @Mr Clint

*googlar på "big Z"* "Žydrūnas Savickas. Lithuanian powerlifter. Nickname(s): Big Z."

Exakt. Vi väntar på Žydrūnas Savickas. 🙏

spelade nyligen Ghostwire: Tokyo, det var helt okej. atmosfären var en höjdpunkt, it really made me feel like I was a ghost in Tokyo

Ah I remember that. Ser lite coolt ut. Definitvt ett av spelen som släpptes förra året.

• 0

Definitvt ett av spelen som släpptes förra året.

yeh, sums it up. spelade genom Playstation Plus Games Catalogue Extra Tier 2 eller vad I HELVETE det heter. it's one of those games 

vad spelar du 

Garçon means boy.
  • 0

Min sambo letar efter ett spel, man spelade som en asiat och spelet kom i Frosties paketen det är allt hon vet 😅

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11

*brer kaviar på Ridley*

yum :9

• 0

Majora's Mask 3D, spelar med walkthrough för att kunna ta allt så smidigt som möjligt. Gillar inte tidsresegrejen, jag föredrar att ta saker lite som de kommer men här måste man följa scheman och planera för att hinna med. Så jag följer en guide för att klara spelet en gång för alla. Ändå kul. Ser fram emot att chilla runt fritt i TotK sen.

Det också. Bara fem dagar till Žydrūnas nu, sjukt.

• 0

ribbis :3

har du hbo max? :3

• 0

har du hbo max? :3

Maybe, why? >B3

• 0

vad spelar du

Har petat lite på Persona 5: Strikers. Helt okej hittills, och det är kul att återvända till P5-gänget. Men jag är inte jätteförtjust i Dynasty Warriors-formulan så vettefan om det blir nåt.

Majora's Mask 3D, spelar med walkthrough för att kunna ta allt så smidigt som möjligt. Gillar inte tidsresegrejen, jag föredrar att ta saker lite som de kommer men här måste man följa scheman och planera för att hinna med.

That's fair. Gillade hur det fungerade med sidequests och sånt, att saker händer på specifika klockslag en specifik dag/natt. Men jag gillade definitivt inte tidspressen när det kom till tempel och utforskning. Att veta att jag kommer behöva döda samma boss igen om jag inte blir färdig med området var ganska irriterande.

Maybe, why? >B3

The Void finns på hbo max just nu :3

is good :3

typ lite The Thing fast på ett sjukhus :3

• 0

That's fair. Gillade hur det fungerade med sidequests och sånt, att saker händer på specifika klockslag en specifik dag/natt. Men jag gillade definitivt inte tidspressen när det kom till tempel och utforskning. Att veta att jag kommer behöva döda samma boss igen om jag inte blir färdig med området var ganska irriterande.

Precis, jag gillar konceptet i teorin, lite Måndag hela veckan. Men det funkar inte riktigt med min spelstil tycker jag. Blir nervös att man ska missa något och behöva göra om saker.

The Void finns på hbo max just nu :3

Har sparat den i min lista. B3/

Har sparat den i min lista. B3/

^0^

tydligen hade filmen en budget på 90,000$ :3

rätt coolt :3

• 0

actually cursed

Garçon means boy.
  • 0

tydligen hade filmen en budget på 90,000$ :3

Billigt :3

actually cursed

hmm... 1907?

• 0