Gamereactor Sverige. Dagsfärska nyheter, tunga artiklar, intervjuer, personliga bloggar, intressanta forumdiskussioner och rättvisa recensioner. Gamereactor är Sveriges största speltidning- och spelcommunity Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

Jag avskyr Switch styrkors, föredrar att spela på min switch Lite.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

https://www.spelbutiken.se/produkt/hori-nintendo-switch-split-pad-pro-pikachu-black-gold-edition/2386X9/?ref=prisjakt

Beställde denna idag, riktigt styrkors och spakarna ser mer ut som de på Xbox. Knappar för styrkors måste vara den dummaste iden på länge

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11

In reply to: @yonobi

nån karaktär som liknar dig

the heck

jo, ja

inte alls likt men ändå väldigt likt

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

inte alls likt men ändå väldigt likt

essence of composing music

hade tänkt välja den cool fiolspelaren, men sen såg jag den roliga lilla mannen istället 

idk I'll keep looking 👀 

Garçon means boy.
  • 0

essence of composing music hade tänkt välja den cool fiolspelaren, men sen såg jag den roliga lilla mannen istället

nice, har bara hittat en musiker än så länge, gotta catch em all

rolig liten musikman är bra ändå, fairly accurate

• 0

Indecent exposure is fun.

In reply to: @Siegfried

Jag avskyr Switch styrkors, föredrar att spela på min switch Lite.

Jag är trött och läste "jag avskyr Switchs styrkor."

Liksom ok lugna ner lite grann nu.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

I need to reach my friend!

You have my support!

Tillagt 2023-05-23 23:20:

In reply to: @Mr Smiley

Mulle Meck

Mästergrunkan

that's all I got

Garçon means boy.

Ridley >:[

Sluta vara så ICA Basic >:[

[bild]

varför t-pose'ar han? >:[

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

det ligger något i luften ikväll

bilar kryper långsamt fram på gatorna, det osar fasligt från ett vägarbete, skratt ekar ut från en tom restaurang

och det är onsdag

Garçon means boy.

Where did you come from, where did you go?

Where did you come from, Cotton-Eye Joe?

• 0

det ligger något i luften ikväll bilar kryper långsamt fram på gatorna, det osar fasligt från ett vägarbete, skratt ekar ut från en tom restaurang och det är onsdag

Skriver du en Kent låt?

Skriver du en Kent låt?

yes, jag kallar den "Kvavt"

alternativt "I Am the God of Hell Fire"

Garçon means boy.

Jag är i level 24 hos webhallen 😬

• 0

*dropkickar Ridley i fejset*

OvO

alright, MAN! what's some good night time driving music

gimme some songs, gimme some albums

also, det är fredag

Garçon means boy.

Funderar på om jag ska köpa en laptop för 25000kr med rtx 4070, ips 18 tum 240hz qhd+ 16hb ram gsync. Eller en dator för 13000kr med rtx 3060 med adaptive sync 300hz 15,6 tum.

• 0

gimme some songs

• 0

Apocalypse 

that's the stuff

har hört ett par av deras låtar (Cry och Sweet), men inte denna 

Garçon means boy.
  • 0

https://www.komplett.se/product/1223654/demovaror/datorer/demo-barbara-datorer/asus-rog-strix-g15-g513qr-156-fhd-300-hz-300-nits-demo

Beställde denna precis

börjat spana Twilight Zone, love it

https://streamable.com/m08y0v

vad gör ni, vad säljer ni

Garçon means boy.
  • 0

börjat spana Twilight Zone, love it https://streamable.com/m08y0v vad gör ni, vad säljer ni

oo har du ngt favoritavsnitt?

rekommenderar filmen i färg, vissa segment är bra, andra mindre. Spielberg har regisserat ett avsnitt i filmen men den är närmast sentimental än obehaglig. 

Touché
  • 0

vad gör ni, vad säljer ni

byggde en båt och åkte till eventide island

nu ska jag sälja lite stryk till invånarna

In reply to: @Siegfried

Beställde denna precis

Ser bra ut!

• 0

In reply to: @MovieGame Fan

oo har du ngt favoritavsnitt?

har bara sett sex stycken hittills, men jag gillade de två första skarpt

In reply to: @MovieGame Fan

rekommenderar filmen i färg, vissa segment är bra, andra mindre. Spielberg har regisserat ett avsnitt i filmen men den är närmast sentimental än obehaglig.

oh yeah, den borde jag också spana. kom väl en ny version med Jordan Peele, undrar om den är något att ha

byggde en båt och åkte till eventide island nu ska jag sälja lite stryk till invånarna

nice, do it

har du fått tag i Svärdet™

Garçon means boy.

byggde en båt och åkte till eventide island nu ska jag sälja lite stryk till invånarna

varför spela zelda när man kan spela gollum?

• 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00