LIVE
HQ
logo hd live | Phantom Fury
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

(klicka inte om ni inte vill ha FFVII Rebirth-spoilers)

påminner om första gången jag och Ridley träffades :3/

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

Midnatts klubben untz untz untz UNTZ

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
      • 0

Liknar väldigt mycket min första genomspelning av RE4R. :3

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
      • 0

försöker verkligen att tycka om Dragon's Dogma 2, men det är svårt. no fun times are being had

vad gör ni 

Garçon means boy.
      • 0

In reply to: @yonobi

försöker verkligen att tycka om Dragon's Dogma 2, men det är svårt. no fun times are being had

Karaktär-skaparen var rätt kul.

vad gör ni

Spelar Frostpunk.

Har klarat A New Home, The Arks, och The Refugees.

Spelet är lite EZ, iaf på medium svårighetsgrad.

• 0

köpte detta idag 😎

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
      • 0

Bestämde mig att återbesöka Fallout: New Vegas för ett par dagar sedan, då jag har inte lirat det sedan 2015. Denna gång har jag dock moddat spelet (med hjälp av guider på YouTube, såklart) tills det känns som en "unofficial official remaster." Jag tycker det är en bra regel att hålla sig till när det gäller moddar, annars kan det spåra ut rätt snabbt.

Det blev 217 moddar totalt. Hoho, hihi. Jag är förvånad att spelet flyter på väldigt bra ändå.

In reply to: @Siegfried

köpte detta idag 😎

Coolt fynd. :3

vad tråkig man är, som har övergett MNC 

funderar på att spela Fallout (the one, the first one)

that's it, that's all

Garçon means boy.
      • 0

Jag prövade det för ungefär en vecka sedan. Mus-kontrollen i det spelet gjorde mig helt vansinnig. Du använder vänster musklick för att interagera med miljön (prata med folk eller plocka upp saker) eller för att flytta på din karaktär (beroende på i vilket av två lägen vänster musklick är i), och du använder höger musklick för att byta läge på vänster musklick (dvs mellan "prata med folk-läget" och "flytta på din karaktär-läget").

Varför inte bara låta vänster musklick vara "prata med folk och plocka upp saker" och höger musklick vara "flytta på din karaktär"????! 😂

vad tråkig man är, som har övergett MNC

ibland överger man MNC, sen kommer man tillbaka

its the circle of life

jag fick Fallout 3 på Epic Games, så installerade det (med en massa mods) men fastnade inte riktigt för det

har också skaffat Persona 4 på Switch och inte riktigt fastnat för det, men får kanske komma in i det lite till

spelar mest Animal Crossing istället, tsk tsk

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 0

In reply to: @Mr Clint

Varför inte bara låta vänster musklick vara "prata med folk och plocka upp saker" och höger musklick vara "flytta på din karaktär"????!

truuuuuue, väldigt underligt val. det är rätt kul hittills, men det testar ju tålamodet att spela uråldriga spel

In reply to: @Ridley

ibland överger man MNC, sen kommer man tillbaka

that's a good wisdom 

jag fick Fallout 3 på Epic Games, så installerade det (med en massa mods) men fastnade inte riktigt för det

spelade Fallout 4 i en evighet när det kom ut. härlig värld att springa runt, men det blir lätt tradigt efter ett tag. massa springande och pangande, over and over

tänkte jag skulle sätta mig in lite mer i The Lore™ innan jag spanar in serien, får se hur det går 

spelar mest Animal Crossing istället, tsk tsk

det borde man!

hur gick det med Mad Max, klarade du det or WHAT

Garçon means boy.

men det blir lätt tradigt efter ett tag. massa springande och pangande, over and over

egentligen är väl alla spel samma sak over and over, gäller bara att man gillar the vibes *trött visdom på natten*

i teorin gillar jag Fallout, det är lite Mad Maxish och robotdräkter och monster, nån dag får jag försöka igen

tänkte jag skulle sätta mig in lite mer i The Lore™ innan jag spanar in serien, får se hur det går

meanwhile så kollar jag spoilerklipp från serien på YouTube, smh, I've seen everything

looks good, ska se den när/om jag skaffar Prime

hur gick det med Mad Max, klarade du det or WHAT

*nickar med skägg och läderjacka* I did, I enjoy, good vibes

så nu har jag bara kvar att köra runt och klara sidouppdrag (om jag vill, och det vill jag kanske)

har samtidigt lite Mad Max-hype-period inför Furiosa, läser alla nyheter om filmen, gör Mad Max-grejer i Animal Crossing, bygger Mad Max-Lego digitalt, osv.

Nu är jag inne på 6e dagen med hög feber 😑

• 0

In reply to: @Siegfried

Nu är jag inne på 6e dagen med hög feber 😑

Är inne på typ 4e dagen med förkylning, inte så mycket feber som tur är.

looks good, ska se den när/om jag skaffar Prime

oh yeah

me too, same 🏴‍☠️

*nickar med skägg och läderjacka* I did, I enjoy, good vibes

chill post apocalypse vibes to punch and drive to

har samtidigt lite Mad Max-hype-period inför Furiosa, läser alla nyheter om filmen, gör Mad Max-grejer i Animal Crossing, bygger Mad Max-Lego digitalt, osv.

såg att de visar Fury Road på bio nu, tror jag ska spana 👀 it's been a while 

Garçon means boy.
      • 0

såg att de visar Fury Road på bio nu, tror jag ska spana 👀 it's been a while

nice, skulle också spanat/bevittnat om den visades här

men tror jag ska gå kronologiskt och kolla 1-3 innan Furiosa och Fury Road efteråt

• 0

Fallout 3 har nog det sämsta introt bland alla Fallouts tbh. 3 timmar bebissimulator innan spelet startar på riktigt.

New Vegas däremot. :3

https://youtu.be/l-x-1fm2cq8?si=Djk4w9Q8y47SJVY6&t=50

Tillagt 2024-04-21 01:25:

I GOT SPURS

THAT JINGLE JANGLE JINGLE

• 0

Look at my horse, my horse is amazing

• 0

New Vegas däremot. :3

Har läst att det är bättre, men det var inte gratis B'3

Edit: Fast jag har New Vegas ser jag...? Det var kanske det jag spelade.

Edit 2: Om 28 inlägg har jag gjort 60000 inlägg.

• 0

men tror jag ska gå kronologiskt och kolla 1-3 innan Furiosa och Fury Road efteråt

what about Babe: Pig in the City

where does that fit in to your chronologicism

Garçon means boy.
      • 0

Edit: Fast jag har New Vegas ser jag...? Det var kanske det jag spelade.

Ganska lätt att skilja på dem. Fallout 3 = Startar i ett valv. New Vegas = Startar inte i ett valv.

Har läst att det är bättre, men det var inte gratis B'3

The Gigachad New Vegas enjoyer vs the virgin Bethesda Bugfesta Fallout apologist be like: 

• 0

what about Babe: Pig in the City where does that fit in to your chronologicism

den kommer innan Happy Feet

Ganska lätt att skilja på dem. Fallout 3 = Startar i ett valv. New Vegas = Startar inte i ett valv.

Då var det NV jag spelade. B'3 Får prova igen nån gång.

• 0
      Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
      Öppen 21.00 - 9.00