Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

In reply to: @Ridley

Och mina playthroughs be like:

:3

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

Letar efter ett program. Kommer inte ihåg vad det var. Men "Carl bildt" satt i bastun och talade.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Jag när New Vegas vann omröstningen:

In reply to: @Siegfried

Letar efter ett program. Kommer inte ihåg vad det var. Men "Carl bildt" satt i bastun och talade.

Vet inte, men tack vare dig har jag nu Googlat på "Carl Bildt i en bastu," så nu kommer jag säkert få en massa material med halvnakna äldre män rekommenderat till mig av Google.

Nåja, jokes' on them, bilder på halvnakna män gör mig bara starkare.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

dropped my cell phone down below

Tillagt 2027-09-09 02:11:

vad händer

Garçon means boy.

In reply to: @yonobi

vad händer

Jag spelar Old World Blues-expansionen till New Vegas.

Expansionen är... en unik upplevelse.

En brödrost skällde på mig.

In reply to: @Mr Clint

En brödrost skällde på mig.

Garçon means boy.

Godkväll de fåtal som diskuterar än i forumet.

Hur länge har inläggs buggarna pågått? Känns som varje gång man postar blir man dirigerad till att logga in på nytt. Någon gång borde det väl fixas...

Låter Ryan Dunn beskriva hur man ibland känner sig av att posta ett inlägg:

https://youtu.be/ScQ84RVbWXg?si=fjkL-JxhZ8sfmN-i

• 0

the only good bug is a dead bug *nodders*

har inte upplevt den buggen själv, låter jävligt

Garçon means boy.
  • 0

Har klarat Old World Blues nu.

6/10.

Plus: Kul dialoger, mycket innehåll, och intressanta uppgraderingar att låsa upp.

Minus: Designen i den öppna världen i Big MT känns väldigt gammal, fiender spawnar in ibland tio meter framför dig, spawnar in ibland precis bakom dig när du plockar upp viktiga quest items, samt väntar ibland på dig utanför byggnader osv. Ibland känns det som att Old World Blues är en helt ok mod från Nexus Mods snarare än en faktisk expansion från Obsidian. Den öppna världen i Big MT känns tillika ibland som om den vore designad av ett fan, dvs ett fan som är 15 år gammal och väldigt bra på att modda Fallout: New Vegas.

Ska starta Dead Money-expansionen nu. Har hört att detta ska vara den "sämsta" expansionen till New Vegas, men utifrån vad jag har hört om Dead Money så låter det som att jag lär gilla den mer än Old World Blues iaf.

• 0

Älskar att reklamen får spelet att se ut som en skräckfilm där demoner tar över bilar:

https://youtu.be/gyOhZbqjhEk?si=p1xd7HWrgyqr0Q-O

För att jämföra med denna som var mer likt spelet:

https://youtu.be/vmPDEojmxqg?si=5JhJhbvz1Ap8rXrg

Tillagt 2024-05-13 02:04:

Älskar att reklamen får spelet att se ut som en skräckfilm där demoner tar över bilar:

https://youtu.be/gyOhZbqjhEk?si=p1xd7HWrgyqr0Q-O

För att jämföra med denna som var mer likt spelet:

https://youtu.be/vmPDEojmxqg?si=5JhJhbvz1Ap8rXrg

• 0

Furiosa reviews good, en vecka kvar, hype big 🦾

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

Furiosa reviews good, en vecka kvar, hype big 🦾

När ska du bjuda ut mig då? :3

• 0

När

2024/05/18 vad ska ni göra i år?

yonobi skrev detta 2023-01-02 04:10

dagens datum

så jag ställde ett larm (ja) för att se vad han hittar på nu

MYSTISKT

2024/05/18

Spoiler:men det hade varit hype om något hade hänt

Garçon means boy.

2024/05/18

lmao, så du har teasat detta datum sen 2016 (jag ställde in en påminnelse 2022, you got me good) utan någon plan

that's a very yonobi thing to do, I like it

tänk om något hade hänt, då hade du varit Nostradamumsmusm

• 0

tänk om något hade hänt, då hade du varit Nostradamumsmusm

precis! tänk om Furiosa hade släppts idag, I would have claimed it 

Tillagt 2024-05-19 00:27:

borde ha gjort något skitepiskt smh

Garçon means boy.
  • 0

precis! tänk om Furiosa hade släppts idag, I would have claimed it

nästan rätt iaf, du får en halv poäng

du får hitta på ett nytt datum att vänta på, så vi vet när nästa Mad Max kommer (approximately)

Tillagt 2024-05-19 00:46:

borde ha gjort något skitepiskt smh

om man inte var så lat smh

• 0

du får hitta på ett nytt datum att vänta på, så vi vet när nästa Mad Max kommer (approximately)

that's gonna have to be...

2030/03/03

om man inte var så lat smh

HUR har det gått med din bok förresten?

har en massa bokliga idéer, måste bara sätta mig ner och faktiskt börja skriva... snart kanske

Garçon means boy.
  • 0

no

• 0

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

2030/03/03

nice *skriver upp*

HUR har det gått med din bok förresten?

har glömt den lite, heh, bra att du frågar

har skrivit en bit, och jag samlar då och då små idéer och repliker jag kan använda eventually

till exempel:

"Nu blev du blöt. Vill du ha torra strumpor?"
"jag har inga strumpor alls, men ja"

man vet aldrig, could be useful

har en massa bokliga idéer, måste bara sätta mig ner och faktiskt börja skriva... snart kanske

doit

jag har lagt in det jag har i Google Docs, så kan jag skriva från mobilen eller datorn när jag känner för det

:'3

• 0

ridis :3

when skype? :3

• 0

https://streamable.com/slx13v

have ever I told you about how unfunny I am

"Nu blev du blöt. Vill du ha torra strumpor?" "jag har inga strumpor alls, men ja"

a wisdom for the ages

https://streamable.com/rrln10

påminde lite om detta, fast... typ omvänt... right?

doit jag har lagt in det jag har i Google Docs, så kan jag skriva från mobilen eller datorn när jag känner för det

aaaah, very clever

gör små anteckningar lite titt som tätt, måste sortera dem och se vad för nonsens som faktiskt är användbart *nodders*

Garçon means boy.
  • 0

En randomizer-mod släpps snart till Resident Evil 4 Remake.

Denna stream var sjukt underhållande. Modden verkar fräsig som fan. :3

• 0

no

okey-dokey *tar fram mini-såg* :3

Tillagt 2024-05-21 00:42:

typ 8 timmar kvar tills Dune: Fart 2 dyker upp på hobomax

hype?

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!