Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

In reply to: @Mr Clint

when skype? :3

In reply to: @yonobi

påminde lite om detta, fast... typ omvänt... right?

if rain wet, but there's no pants

yes, maybe

gör små anteckningar lite titt som tätt

har du sagt vad det blir för bok? I forgot maybe

okey-dokey *tar fram mini-såg* :3

>:0 v-varför är den mini :'3

typ 8 timmar kvar tills Dune: Fart 2 dyker upp på hobomax hype?

mmm, ska kolla :3

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

>:0 v-varför är den mini :'3

passar dig perfekt ;*

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

In reply to: @Siegfried

[bild]

It's Midnight Club, baby.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

Nämen ser man på, Act Man hade exakt samma åsikter/idéer som jag själv kommenterade i GRs artikel om usla speltrender.

Klippet kort sammanfattat: För mycket kortsiktigt tänkande just nu i spelindustrin, och för lite långsiktigt tänkande.

• 0

Furiosa överträffade mina förväntningar på samma sätt som Fury Road gjorde, älskade den

har du sagt vad det blir för bok? I forgot maybe

har lite vaga tankar om en filur som reser runt i en galax (långt, långt borta) och besöker olika planeter 

kanske söker hen efter sin familj, kanske bara reser runt för sakens skull, kanske är en liten smugglare (to be determined, patent pending)

Garçon means boy.

Furiosa överträffade mina förväntningar på samma sätt som Fury Road gjorde, älskade den

weho! :3 jag skulle ge 8-9/10, really really good med några svagheter, need to see again. for reference: Fury Road 10/10 perfect in every way

har lite vaga tankar om en filur som reser runt i en galax (långt, långt borta) och besöker olika planeter

you know, this sounds a lot like en liten katt som reser runt och besöker olika ställen, but in space

kanske söker hen efter sin familj, kanske bara reser runt för sakens skull, kanske är en liten smugglare (to be determined, patent pending)

hmm, nice nice, många bra möjligheter, speciellt small spacesmugl

min katt vill egentligen stanna hemma (he is me) men dras ut på äventyr ändå och hittar vänner på vägen

har räknat ut hur det ska börja, så nu är bara allt annat kvar

• 0

weho! :3 jag skulle ge 8-9/10, really really good med några svagheter, need to see again. for reference: Fury Road 10/10 perfect in every way

same same same *nodders*

det lönar sig att sänka förväntningarna lite, gotta say. tänkte mig att den mycket väl kunde vara mediocre, but no! very hype actually 

you know, this sounds a lot like en liten katt som reser runt och besöker olika ställen, but in space

patent pending!

om vi inte kan gå på (stora) äventyr in real life, så får vi skriva några istället (true)

har räknat ut hur det ska börja, så nu är bara allt annat kvar

In a hole in the ground...

Garçon means boy.
  • 0

Jag såg Dune: Part 2.

was good :3 

9.5 / 10

• 0

om vi inte kan gå på (stora) äventyr in real life, så får vi skriva några istället (true)

precisprecsi

In a hole in the ground...

nästan iaf, nån slags Hobbit-ripoff/homage är det

fast med en katt (patent pending don't sue me)

was good :3  9.5 / 10

lisanalgaib!/10

anal

typiskt dig att alltid vara på humör för sånt när jag inte har tid, Sony State of Play startar ju om 7 minuter :3

• 0

klockan är tre

spelar Hardspace: Shipbreaker

lyssnar på Low Roar

det är okej 

Garçon means boy.
  • 0
Härligt att se att MNC fortfarande hänger kvar

In reply to: @naiesano

Härligt att se att MNC fortfarande hänger kvar

Välkommen tillbaka härskarinnan.

• 0

you've heard of Ryū ga Gotoku (Like a Dragon)

you've heard of Yakuza

you've even heard of Yakuza: Like a Dragon 

now get ready for... Like a Dragon: Yakuza

Tillagt 2024-06-05 00:35:

they truly seized the opportunity to do the funniest thing imaginable 

Tillagt 2024-06-05 00:36:

ALSO HYPE

Garçon means boy.

ALSO HYPE

Huh, jag hade ingen aning att en Yakuza-serie var på gång.

live action Goromi 🙏

also, om det blir en säsong 2 – live action Ryuji Goda

the hype is unreal

Garçon means boy.

the hype is unreal

Jag vet typ ingenting om Yakuza (förutom att det är Yakuzararararars som slåss mot varandra och ibland sjunger karaoke och spelar air hockey), men jag kommer definitivt kolla in det!

summer game fest om 2 minuter!

90tals Corolla, väldigt snygg.

323 från Mazda år 2000, inte så dum heller.

Inte på tok för dyra heller.

• 0

summer game fest om 2 minuter!

where good games?

• 0

Yakuzararararars som slåss mot varandra och ibland sjunger karaoke och spelar air hockey

lägg till en konstant konsumtion av energidrycker så är receptet perfekt 

Tillagt 2024-06-08 00:34:

where good games?

Alan Wake 2 at least 

Garçon means boy.

where good games?

Alan Wake 2 DLC!

Och 20% rabatt på RE4R Gold Edition på Steam just nu. :3

lägg till en konstant konsumtion av energidrycker så är receptet perfekt

Jag såg också att man kan dejta och ha sexo med kvinnan som var modell för Ashley i RE4R.

*instabuy*

• 0

Alan Wake 2 DLC!

Och Civ VII 👍

• 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00