Gamereactor

•   Svenska

Logga in medlem
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

Letar på BOTW

• 0

Switch 2! 🎮2️⃣🧲🐁🙌

In reply to: @Mr Clint

Iväg till horny jail med dig!

Behöver du sällskap där?

Vila i frid, legenden. :<

:<

In reply to: @Cranes

Letar på BOTW

Letar koroks?

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

Switch 2! 🎮2️⃣🧲🐁🙌 In reply to: @Mr Clint Iväg till horny jail med dig! Behöver du sällskap där? In reply to: @Mr Clint Vila i frid, legenden. :< :< In reply to: @Cranes Letar på BOTW Letar koroks?

Bland annat. Men kommer inte in i Lost Woods. Jag letar Shrines.

• 0

Bland annat. Men kommer inte in i Lost Woods. Jag letar Shrines.

Ah, nice. Ja, finns mycket att leta efter.

• 0

Behöver du sällskap där?

Vad menar du? Jag är ju ett helgon.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

In reply to: @Cranes Bland annat. Men kommer inte in i Lost Woods. Jag letar Shrines. Ah, nice. Ja, finns mycket att leta efter.

Ja verkligen det spelet håller 100 tals timmar.

• 0

Jag ska se en film utav David Lynch.

• 0

Jag ska se en film utav David Lynch.

Jag har nog aldrig sett något från honom

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

In reply to: @Siegfried

Jag har nog aldrig sett något från honom

The Elephant Man är en mysig film för hela familjen, jag lovar.

Tillagt 2025-01-17 23:23:

Ah, nice. Ja, finns mycket att leta efter.

Blev du nöjd med S(hitsand)witch 2 då???? >:[

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

Blev du nöjd med S(hitsand)witch 2 då???? >:[

Gillar hur den är exakt som Shitsandwitch 1 fast coolare >B3

• 0

Gillar hur den är exakt som Shitsandwitch 1 fast coolare >B3

vilket blir ditt första spel till Switch 2 då? :3

• 0

Mario Kart 9 blir första switch 2 spelet. Vet vi ens något annat 😅. Hoppas verkligen på super Mario 3d world 2. Bästa Mario spelet sedan 64a.

Sitter på en Switch Oled, Switch V1 och Switch lite. Blir att sälja Oled,  får se vad jag gör med min V1, men Lite kommer jag behålla. Sen har jag 8 joycons, 4 av dom får jag sälja då jag behöver 2 av var till varje enhet. De är ju garanterat inte kompatibla med switch 2

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

vilket blir ditt första spel till Switch 2 då? :3

Mario Kart, sen får vi se vad mer som kommer. ;3

Sen har jag 8 joycons, 4 av dom får jag sälja då jag behöver 2 av var till varje enhet. De är ju garanterat inte kompatibla med switch 2

Är ganska säker på att de kommer vara trådlöst kompatibla med Switch 2, så kan ju vara värt att spara några för multiplayer.

• 0

Mario Kart 9

Mario Kart

såååå, det finns inga andra spel till Switch 2?

• 0

såååå, det finns inga andra spel till Switch 2?

Nej. Inte ens Switch 2 finns. När Switch 2 finns så finns det nog fler spel. Och så finns alla Switch 1-spel till Switch 2.

• 0

Är ganska säker på att de kommer vara trådlöst kompatibla med Switch 2, så kan ju vara värt att spara några för multiplayer.

Releasedagen var första och sista gången alla 8 användes samtidigt. Jag har heller ingen laddare så kan endast ladda joyconsenbpå konsolen. Jag tror inte det går att ladda de gamla i switch 2 😬

• 0

Nej. Inte ens Switch 2 finns. När Switch 2 finns så finns det nog fler spel. Och så finns alla Switch 1-spel till Switch 2.

Låter som en SCAM.

• 0

Har nog spel till hela året, och nästa.

Men switch ska jag köpa även om det bara släpper harpan som releasespel.

• 0

Låter som en SCAM.

De tar mina pengar och ger mig roliga spel. :C

Har nog spel till hela året, och nästa.

Whoa!

• 0

vad gör ni 

Garçon means boy.
  • 0

De tar mina pengar och ger mig roliga spel. :C

kom hem till mig så får du spela helt gratis

• 0

Ridley, såg att du låg på plats 8 på mest aktiva medlem All time :0

• 0

kom hem till mig så får du spela helt gratis

but at what cost? :'3

Ridley, såg att du låg på plats 8 på mest aktiva medlem All time :0

Ajdå, jag trodde jag var på plats 5...

• 0

Det är väll 2 aktiva moderatorer här?

• 0

Det är väll 2 aktiva moderatorer här?

Jo, Imperial Scout ringde nog till dammsugargubben från Breaking Bad.

Tillagt 2025-01-22 03:09:

but at what cost? :'3

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!