Gamereactor

•   Svenska

Logga in medlem
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

In reply to: @Mr Clint

In reply to: @Siegfried Det är väll 2 aktiva moderatorer här? Jo, Imperial Scout ringde nog till dammsugargubben från Breaking Bad

Inte så aktiv, inloggad för snart 2 år sedan 😅

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

In reply to: @Siegfried

Inte så aktiv, inloggad för snart 2 år sedan

Han ghostade oss.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

In reply to: @Siegfried Inte så aktiv, inloggad för snart 2 år sedan Han ghostade oss.

, finns det fler?

Kaleli, angel, ressurected, radiuz, templarpsladin, arcane, vissa är borta men de flesta vanliga medlemmar 😬

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Kaleli, angel, ressurected, radiuz, templarpsladin, arcane, vissa är borta men de flesta vanliga medlemmar 😬

Ibland undrar jag om tidigare medlemmar som AG Jati och Straholic går under andra namn idag med nya konton? Där de även ligger lite lågt om man tillåter sig själv att vara lite konspiratorisk här. Speciellt AG Jati. Han var väldigt aktiv en period vill jag minnas innan han blev bannad.

Tänker att det finns fler såna exempel möjligen.

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0

In reply to: @-Ogge-

In reply to: @Siegfried Kaleli, angel, ressurected, radiuz, templarpsladin, arcane, vissa är borta men de flesta vanliga medlemmar 😬 Ibland undrar jag om tidigare medlemmar som AG Jati och Straholic går under andra namn idag med nya konton? Där de även ligger lite lågt om man tillåter sig själv att vara lite konspiratorisk här. Speciellt AG Jati. Han var väldigt aktiv en period vill jag minnas innan han blev bannad. Tänker att det finns fler såna exempel möjligen.

Straholic blev ju skribent i typ 2 dagar innan han blev bannad. 

• 0

🤣🤣🤣🤣

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

inget

Garçon means boy.
  • 0

Han blev väldigt känd för sin kortvariga stund som skribent här ja och även hur han i efterhand började skapa sin egna hemsida kopplat till spel samt sin egna YouTube-kanal på det. Där han någonstans försökte skapa en persona formen av självutnämnd chefredaktör och på samma gång försöka bli en slags influencer. 

Minns att jag uppfattade det som teatraliskt och ansträngt. Var nästan jobbigt att se.

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0

In reply to: @yonobi

inget

*nickar*

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

ser fram emot Mickey 17, very intriguing 

In reply to: @Ridley

*nickar*

hur mår du, vad har du hittat på på sistone 

Garçon means boy.
  • 0

In reply to: @-Ogge-

In reply to: @Siegfried Straholic blev ju skribent i typ 2 dagar innan han blev bannad. Han blev väldigt känd för sin kortvariga stund som skribent här ja och även hur han i efterhand började skapa sin egna hemsida kopplat till spel samt sin egna YouTube-kanal på det. Där han någonstans försökte skapa en persona formen av självutnämnd chefredaktör och på samma gång försöka bli en slags influencer.  Minns att jag uppfattade det som teatraliskt och ansträngt. Var nästan jobbigt att se.

Kanalen verkar nerlagd sedan 6 år, och hemsidan finns inte längre

• 0

Kanalen verkar nerlagd sedan 6 år, och hemsidan finns inte längre

Hemsidan är historia. Men hans YT-kanal är lite mer som ett museum där kanalen ligger kvar. 

• 0

ser fram emot Mickey 17, very intriguing

same, ser bra ut

hur mår du, vad har du hittat på på sistone

mår nice! häromdagen skrev jag mer på min kattbok, fick till några bra grejer

also:

⬛⬛⬛⬛⬛

⬛⬛⬛🟨⬛

⬛🟩⬛⬛🟩

⬛🟩⬛⬛🟩

⬛🟩🟨⬛🟩

🟩🟩🟩🟩🟩

har börjat spela The Mini och Connections på NYT Games dagligen också, är kul

• 0

ser fram emot Mickey 17

same

same, ser bra ut

sluta härmas

• 0

mår nice! häromdagen skrev jag mer på min kattbok, fick till några bra grejer

nice nice nice

ser fram emot att läsa den nån dag

har börjat spela The Mini och Connections på NYT Games dagligen också, är kul

same 🗣️

Connections är bra klur

same

same, ser bra ut

same tho

Garçon means boy.
  • 0

Har ont i halsen, precis som resten av familjen 😑

• 0

ser fram emot att läsa den nån dag

same

läste nyss en barnbok som heter "Det första fallet" och handlar om en padda som är polis och löser ett fall tillsammans med en liten mus, den var mysig, med liknande vibes som jag vill få till

Connections är bra klur

mmm, ibland fuskar jag och googlar hints, men det är kul när man klurar rätt

och en gång var det bilder istället för ord, mystiskt

• 0

Om en vecka börjar min föräldraledighet 😬

• 0

Om en vecka börjar min föräldraledighet 😬

gaming time?

Tillagt 2025-01-26 02:22:

handlar om en padda som är polis och löser ett fall tillsammans med en liten mus, den var mysig

>:[

Elände och misär ska det vara ju!

• 0

gaming time?

Nope, en 3 åring som är överallt, och den lilla kryper fort nu 😑

• 0

läste nyss en barnbok som heter "Det första fallet" och handlar om en padda som är polis och löser ett fall tillsammans med en liten mus, den var mysig, med liknande vibes som jag vill få till

there's no truth in this art smh

Garçon means boy.
  • 0

there's no truth in this art smh

allt är ljug, men det är underhållande ljug

och i slutändan, är inte det den riktiga sanningen?

svaret... är nej

• 0

Hej allihopa. :3

svaret... är nej

Du säger alltid så när jag kommer in här.

• 0

svaret... är nej

jag tänker filma en dokumentär om dig, cinéma vérité style

så får vi se den sanna sanningen och den sanna lögnen 

Garçon means boy.
  • 0

jag tänker filma en dokumentär om dig, cinéma vérité style så får vi se den sanna sanningen och den sanna lögnen

okej, men isåfall ska jag ha en spegel på huvudet så du också är med i filmen

den sannaste sanningen

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!