Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

funderar på att modda in en Gecko-kompanjon i New Vegas och döpa den till Ridley

han ska få bära på allt skräp jag tänker sälja :3

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

In reply to: @Ridley

den sannaste sanningen

truly never before seen results 

Garçon means boy.
  • 0

In reply to: @Mr Clint

han ska få bära på allt skräp jag tänker sälja :3

do it, jag gillar att samla skräp B3

In reply to: @yonobi

truly never before seen results

I'll try spining, that's a good trick

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

Tillagt 2025-01-31 22:57:

snart kommer nytt Yakuza 

hype

Garçon means boy.
  • 0

snart kommer nytt Yakuza

Hawaii-pirat-Yakuza? verkar extra Yakuzigt

tur att det kommer nya Yakuzas hela tiden så du får hypea, jag har väntat sedan 2007 på ett nytt Metroid Prime (men snart så)

• 0

Jag undrar hur en Yonobi-mod till New Vegas skulle se ut.

Malcom Holmes, men han har glömt bort varför han följer dig, så han tänker följa efter dig tills han kommer ihåg varför han följer dig.

Han har också hyrt en privatdetektiv att följa dig, men det har han tillika glömt bort, så han har hyrt en privatdetektiv för att följa den första privatdetektiven och ta reda på varför han följer efter dig.

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

Hawaii-pirat-Yakuza? verkar extra Yakuzigt

that's the one

Hawaii Yakuza Pirate

tur att det kommer nya Yakuzas hela tiden så du får hypea,

these games are literally keeping me alive

LITERALLY 🫵

jag har väntat sedan 2007 på ett nytt Metroid Prime (men snart så)

galet, jag var inte ens född då. men det är extra hype när man har väntat länge (ancient wisdom)

Jag undrar hur en Yonobi-mod till New Vegas skulle se ut.

what in tarnation

Garçon means boy.
  • 0

Hawaii Yakuza Pirate

LITERALLY 🫵

I'm glad 👊

galet, jag var inte ens född då.

blev förvirrad för ett tag och tänkte att du var mindre än jag trodde, men om du föddes i framtiden och åkte tillbaka till the golden age of Yakuza så kan det stämma, du blev GR-medlem precis efter att första Yakuza kom så allt hänger ihop

• 0

men om du föddes i framtiden och åkte tillbaka till the golden age of Yakuza så kan det stämma, du blev GR-medlem precis efter att första Yakuza kom så allt hänger ihop

oh truuuuuueee

everything is Yakuza

I've been saying this 🗣️

fast tänk om vi hade känt varandra sen jag var typ ett år gammal, hade varit... jag vet inte vad det hade varit, faktiskt. bisarrt mest 

Garçon means boy.
  • 0

fast tänk om vi hade känt varandra sen jag var typ ett år gammal, hade varit... jag vet inte vad det hade varit, faktiskt. bisarrt mest

en ettåring som spelar Yakuza och skriver ganska normalt, om någon skulle lyckas med det så är det du tror jag

• 0

det är en sån där usel kväll igen

ojoj

en ettåring som spelar Yakuza och skriver ganska normalt, om någon skulle lyckas med det så är det du tror jag

undrar om jag var ganska normal när jag var ett

har du spelat några kufiska spel på sistone?

Garçon means boy.
  • 0

jag ska ge Ridley-geckon en liten cowboyhatt också, samt en ryggsäck. :3

• 0

det är en sån där usel kväll igen

https://www.youtube.com/watch?v=Yd-IQmx0GvU

undrar om jag var ganska normal när jag var ett

du hade armar och ben och pratade normalt, ingen kunde ana nåt

har du spelat några kufiska spel på sistone?

Picross 2, det kanske är lite kufiskt

jag ska ge Ridley-geckon en liten cowboyhatt också, samt en ryggsäck. :3

ryggsäck kan man ha skräp i, bra 🤠

• 0

https://www.youtube.com/watch?v=Yd-IQmx0GvU

it is what it is, Luigi

Picross 2, det kanske är lite kufiskt

någorlunda kufiskt

*nickar på ett någorlunda kufiskt vis*

Garçon means boy.
  • 0

Föräldra"ledig"

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Jag började kolla på Six Feet Under. :3

Hade ingen aning att den serien är delvis baserad på mig och Ridley. :3

• 0

Testade airoheart, spelet känns väldigt rörigt och svårare än Zelda. Den hamnar i säljhögen.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Det är illa när man saknar Bush

• 0

In reply to: @Siegfried

Det är illa när man saknar Bush

Nja, fy för honom också. Även om det såklart var hyfsat skönt för oss Européer när USA inte hade en uppmärksamhetshora som president.

• 0

God morgon

• 0
Bada bada bastu
  • 0

Den där jävla Ridley är försvunnen igen.

Jag borde sätta ett koppel på honom.

• 0

Super Fallout Bros: Vegas World.

• 0

he's gay... he's a pirate... he has a special connection to the Yakuza 

there's many things that are interesting about him

Garçon means boy.
  • 0

Jag har telefonröstat idag 

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!