Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Slayer

Misternice
Misternice
Vad är slayer bästa album tycker ni?
För mig är det Show No Mercy.

Chaan
Chaan
Reign in Blood är det ockulta verket. Angel of Death är världens mest omdebatterade thrashlåt eftersom den handlar om judeutrotningen. Det var ju Hanneman's one-hit-wonder. Judeutrotningen är ju det mest orättvisa som någonsin har hänt, även om många judar nog hade något fuffens för sig. Desto mer relevant att sjunga om det. Sen är det en ganska dålig skiva

Seasons in the abyss är ju mycket bättre, jämnare.

Raining Blood - Reign in Blood (själva översättningen faktiskt) hade en roll i att jag och tre gymnasiekompisar repade en första gång.

I mourn the smell of love in the napalm.
Misternice
Misternice
South Of Heaven är ju också ett äkta bra album.

Holmfrid
Holmfrid
Citerar Chaan:
Reign in Blood är det ockulta verket. Angel of Death är världens mest omdebatterade thrashlåt eftersom den handlar om judeutrotningen. Det var ju Hanneman's one-hit-wonder. Judeutrotningen är ju det mest orättvisa som någonsin har hänt, även om många judar nog hade något fuffens för sig. Desto mer relevant att sjunga om det. Sen är det en ganska dålig skiva

Haha ja, men Angel Of Death är ju en riktigt fin pärla!

Särskrivningar är en del av min vardag.
Chaan
Chaan
Ja man glömmer ju den inte om man hört den en gång, alltså är det riktig hitlåt. Många andra av deras låtar är riktigt bra, enligt mig Dead skin mask också en riktig hit.

Jag borde veta, för när jag spelade för 350 personer en gång sjöng dom med i refrängen. En stor del av publiken. Det fanns några som sett mig spela förut, men flertalet hade inte hört låten.

I mourn the smell of love in the napalm.
Misternice
Misternice
Repentless låter så nära deras 80- början på 90 talets album så mycket. Man hör det tydligt.

Repentless är för mig Slayer så de var när de var som bäst.
Dock så ger jag även Diabolus In Musica och Undisputed Attitude chanser. Det låter betydligt punkigare än på deras tidigaste skivor. Det är värt att ge en chans för er som inte har hört den tidens Slayer.

Slayer har alltid varit bra.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!