Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

In Flames


Vad tycker ni om bandet? Själv har jag nyss börjat lyssna på dem men de är redan ett av mina favvoband.
Bästa låten är nog Cloud connected - men som sagt har jag inte hört så mycket med dem.
Om ni aldrig hört något från dem (:shock), så kan ni ladda ner Take this life här. *SIDAN ÄR LAGLIG*

Skriv.
  • 0
Dom är superbra
Livsnjutare!
  • 0
Vet du (Ballelander) om Trigger är ett utplock av någon skiva? Jag har för mig det men är inte helt säker.
  • 0
Trigger är från skivan Reroute To Remain.

In Flames kan vara jävligt sköna, från nämnda Reroute To Remain älskar jag Cloud Connected, Minus och Metaphor.
WAAAGH!!!
  • 0
Citerar Resurrected:
Trigger är från skivan Reroute To Remain.

In Flames kan vara jävligt sköna, från nämnda Reroute To Remain älskar jag Cloud Connected, Minus och Metaphor.


Ok. Måste.. skaffa... Reroute.. To Remain...
  • 0
Alla låtar utom Lunar Strain skivan är bra! Jag har ett album där de sjunger live och på en låt är de i här i sverige. Så efter låten säger han "tack" med asljus röst hahaha låter så jävla fult. Och kort därefter drar han ifrån sig en pikachu-host. Hahah
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
whoracle skivan är den mest brytala och skönaste in flames skivan som finns den och colony är bäst
  • 0
dom äger! men deras senaste skiva är inge vidare tycker jag..
Alla snälla flickor kommer till himlen. Ni andra kan komma hem till mej! Grr
  • 0
In Flames är riktigt bra. Jag tycker Reroute To Remain och Soundtrack To Your Escape är dom två bästa albumen.
  • 0
jag tycker nog att soundtrack to your escape är det bästa albumet av In Flames. Ni måste ju erkänna att the quiet place är en av de bästa låtarna som de har gjort
"Why waste good resources on science and medicine? Spend it on videogames instead!"
  • 0
Citerar Anthrax:
Alla låtar utom Lunar Strain skivan är bra! Jag har ett album där de sjunger live och på en låt är de i här i sverige. Så efter låten säger han "tack" med asljus röst hahaha låter så jävla fult. Och kort därefter drar han ifrån sig en pikachu-host. Hahah


Haha, det måste jag höra nån gång. Vad heter albumet?
  • 0
dom första skivorna är bäst the Jester Race, Whoracle och colony men på senare tid har dom tapat klas, fast Soundtrack To Your Escape är en ricktig bra skiva.jag fatar inte att det är så många som tycker att Reroute To Remain är så bra det är ju en av dom sämre skivorna
  • 0
Citerar TwentyOne:
Haha, det måste jag höra nån gång. Vad heter albumet?


Låten: Evil In A Closet
Album: Used and Abused In Live We Trust

Det finns inget fejkat på internet
  • 0
Come clarity är riktigt bra. The quiet place också!
  • 0
In Flames är ju riktigt bra live också. Jag har sett dom live 2 gånger.
  • 0
Mina favoritlåtar är Trigger och Pinball map, och de låtarna är nog de enda jag lyssnar på av dem. Men In Flames är bra.
  • 0
De äger!
We all got friends but stand alone.
  • 0
Har deras album Soundtrack to your Escape, bästa låtarna är enligt mig The Quiet Place, Evil in a Closet och In search for I. Ja, dem är bra.
  • 0
Citerar Anthrax:
Citerar TwentyOne:
Haha, det måste jag höra nån gång. Vad heter albumet?


Låten: Evil In A Closet
Album: Used and Abused In Live We Trust


Den måste jag skaffa.
  • 0
De var bra förr men sen har de bara blivit sämre..
de gamla albumen är de bästa
Några bra låtar är Moonshield, Bullet ride, Clayman
  • 0
In Flames är grymt bra.
complications of a mastermind
  • 0
Jag tycker de flesta låtar dom har gjort är riktigt bra men Trigger, Pinball Map och Only For The Weak tillhör lätt bland de bättre tycker jag
  • 0
Jag har deras senaste platta Come Clarity, som är ganska bra. Det inledande spåret, Take This Life, är skivans höjdpunkt. Låten har grymma riff och ett skönt tempo, en riktig rökare med andra ord. Titelspåret är också en skön låt som visar upp bandets melankoliska sida. Jag älskar refrängen.

I want you to lead me
Take me somewhere
Don't want to live
In a dream... one more day
It's hard to reach the one you love the most
  • 0
ett måste om man gillar in flames. Dialouge with the stars, clayman och sattelites and astronauts

Tillagt 2007-01-01 15:23:
konstigt att dom spelar lajv i sverige... dom e ju från sverige
The blackest eyes
  • 0
Träffade in flames på en pub i malmö , snackade metal och skägg med dom.
Gasp indeed!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!