Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Samlad betygsättning av medlemmar


  • Missing Avatar
  • Raev
keniros:

Namn: Ingen stor bokstav i början av egennamn är lika med 3/10

Avatar: Törs inte betygsätta.

Signatur: Fyndig, men jag är trött på allt "1337"-snack. 4/10
I emerge in undead rain.
  • 0
Raev:

Namn: Passar mycket bra och låter helt okej när man säger det. 8/10

Avatar: Ser lika sjuk ut som du verkar. 7/10

Signatur: Klcokren! 10/10
  • 0
Raev:

Avatar: Killen med den mest hemmagjorda avateren 7/10

Namn: Låter som danska, vilket är kul. 8/10

Signaturen är däremot klockren! 10/10!

Oj, jag måste lära mig att uppdatera oftare innan jag skriver
Heil
  • 0
vojje:

bild:810

namn:7/10

signatur: 8/10 klockren
The hand of faith is moving and his finger points to you!
  • 0
Citerar KGB:
impy

Namn: Litet i. 4/10

Bild: MC Hammer? 6/10

Signatur: En rätt kass låt. 2/10

Genomsnitt: 2,5/10


den låten är ju bäst och ja det är en hyllning till mchammer
The hand of faith is moving and his finger points to you!
  • 0
Citerar Raev:
keniros:

Namn: Ingen stor bokstav i början av egennamn är lika med 3/10

Avatar: Törs inte betygsätta.

Signatur: Fyndig, men jag är trött på allt "1337"-snack. 4/10


Förstår dig helt och hållet på alla ämnen. Anledningen till att jag inte har stor bokstav i mitt användarnamn är helt enkelt för att när jag gjorde användaren på denna sida så hade jag ingen aning om att det fanns ett forum och ingen aning om att jag skulle vara inne här så ofta så därför slarvade jag bara snabbt. Förresten så är "keniros" så himla fult ändå. Det var bara något jag kom på när jag skulle göra min första hotmail när jag var typ nio

Och signaturen, well jag hade den först;)
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
KGB

Namn: roligt roligt, ligger bra i munnen också. 8/10

Bild: Passande, passande. 8/10

Signatur: Tradigt, tyvärr. 3/10
http://soundcloud.com/august-jakobsson
  • 0
What about me?
Du är långsamt döende, lev med det. Höhöhö
  • 0
Citerar Notorious SEB:
What about me?


Haha de är bra att du är öppen. Tror flera medlemar ställer samma fråga
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Notorious SEB

Antar att ditt namn ska anspela på B.I.G? väldigt konstigt användarnamn i vilket som, men konstig är inte bara av ondo. 6/10.
Har väl inte direkt något minnesvärt här på forumet, vad jag vet i alla fall. har varit medlem ett litet tag, vilket dock gör att de blir ännu mer intressant hur relativt bra du har skött dig, om än så har väl bloggarna varit liiite fjortisaktiga med klagande på banningar t ex. Men men. I överlag en 5/10. Lite mer drama från din sida så ska du se att betyget, i alla fall från mig, blir högre. En svag 6:a t ex

och inlägget i den här tråden var väl allt annat än bra, vilket drar ner helhetsbetyget.
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
Navyseal

Verkar vara en riktigt härlig medlem, mycket aktiv och har varit medlem länge, skriver oftast värlskrivna och inttressanta inlägg. Om jag inte minns fel så skrev du mycket i en tråd om kalle anka/don rosa för flera år sen som jag startade har jag rätt eller fel? På gamla GR det vill säga...

sen så har du ett härligt klingande namn och en medelmåttig avatar. Men allt som allt en trevlig forumit som jag gärna ser mycket av i framtiden. 8/10
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
RobbaSBK
Lagom snygg avatar, skön signatur men jag föredrar Carpe Noctem. Ditt namn är dock inget vidare då det låter som vilken nykomling som helst.

Själv har jag skaffat ny avatar, vad tycks?
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
mygga_med_stil, grym avatar, stor presentation och bra spelsmak 7/10
F-U
  • 0
Myggan: Så du hittade masken till slut?
Heil
  • 0
Egentligen borde siffersystemet bannlysas från foumet... jag höll själv på med det förut; men det är ett rent outhärdligt billigt sätt att bedöma medlemmar på.

Skriftliga betyg är bättre alla gånger.
  • 0
mygga_med_stil:

Presentation:
Mycket bra, speciellt kotor- delen! 8.5/10

Signatur:
Klockren. 9/10

Avatar
Grym, coola färger. 8/10

Overall:
Härlig forumit, som jag verkligen trivs med.
Let's hug it out, bitch.
  • 0
Citerar VojjE:
Myggan: Så du hittade masken till slut?

Tack vare Ridley
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
mygga_med_stil: En medlem som jag tycker håller en hög lägsta-nivå. Men även en låg högsta-nivå.

Jag gillar din presentation som innehåller en del intressant läsning. Tycker du ibland kan skriva lite spammiga inlägg. Lite småkul signatur också.

En bra medlem helt enkelt. 7/10
It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are.
  • 0
stubi733:

En hyffsat aktiv medlem - vad jag har märkt hitills. Dock saknar du både en avatar som lockar eller är särkilt speciellt, och att namnet innehåller siffror är även det en lite krock. Låter bli att kommentera din press.
  • 0
Iqaros - En som alltid har hög klass på sina avatarer. Så mycket mer vet jag faktiskt inte.
  • 0
thording - Skitskönt användarnamn, tycker även det passar speciellt bra med endast gemener. Jag har inte sett dig jättemycket här på forumet, men av det jag har sett dig verkar du vara trevlig och ha rolig humor. Din signatur är väl ingen tio-poängare direkt, men helt klart godkänd. Avataren däremot, den är ganska ful. Som helhet har jag en positiv bild av dig.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Zapi0

Che Givera som avatar, tror jag han heter. Än mindre vad han står för, men den är flummigt skönt på något sätt. Gillar Donnie Darko och Scarface, men vanilla sky drar ner betyget mycket. Skitfilm enligt mig.
En kringresar, som på samma sätt som han inte har en speciell musikgenre, har han heller ingen speciell tråd här på GR som han huserar i. Vilket gör att man inte riktigt Minns dig, och skulle du försvinna skulle det nog, tyvärr(för mig) inte vara särskilt mycket att minnas dig för. Mer aktivitet, men du verkar cool. 7/10!
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
Zapi0:
Avatar: En av världens mest beskurna och uttjatade bilder. Tror knappast att en kommunist som Che gärna sett sig säljas på Gap, men det är ju så kapitalism fungerar. 4/10
Användarnamn: Inte helt fel. 6/10
Signatur: Låter som något nirvana/new age/hippie bullshit. 3/10

Annars har du väl en relativt bra film- och spelsmak och vad du gör tycks fungera. Hyvens prick, skulle jag kunna tro.
The possibility of physical and mental collapse is now very real. No sympathy for the Devil, keep that in mind. Buy the ticket, take the ride.
  • 0
*borta*
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Citerar Sebbeman:
Signatur: Låter som något nirvana/new age/hippie bullshit. 3/10


ok för Hippie och New Age(de gör mig inte så arg), men att ens nämna Nirvana i samma mening som bullshit borde vara lika med spöstraff! Ilska!
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!