Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Apple iPhone


Citerar Pardon:
Inte på iPhone.


Okej, det visste jag inte. Tack!
  • 0
Citerar aroon:
Jag kommer att använda Spotify, och spara ner låtarna till telefonen för att använda offline. Min spellista ligger på 814 låtar men ökar hela tiden. Bibblan på datorn ligger på 5GB, men skulle egentligen vara större om jag orkade ladda ner/köpa musik. Borde jag satsa på 32GB då?


Hur ser man i Spotify (på datorn) hur många låtar som är i ens spellista?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar oskwish:
Hur ser man i Spotify (på datorn) hur många låtar som är i ens spellista?


Finns säkert något enklare sätt, men om du har Spotify anslutet till facebook och har importerat dina vänner, så ser du alla vänner till höger, högst upp där ser du din profil, där kan du se antalet låtar i spellistorna.
42
  • 0
Citerar Linus Ohlsson-99:
Hur ser man i Spotify (på datorn) hur många låtar som är i ens spellista


Som Linus sade, förut stod det överst i hörnet på varje spellista, men av någon jävligt korkad anledning tog de bort det.
  • 0
Antal låtar på spotifylistor..
Ifall ni har den där connect to facebook saken så tryck på erat egna namn och scrolla till listan du vill ha antal låtar på. Under spellistan står t.ex "see all 407 tracks".

Hoppas det hjälper
"When you don't do it, you'll regret it. When you do it you won't regret it"
  • 0
Det har gått tre dagar sedan jag beställde min iPhone, jag är redan otålig
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Har börjat spara till Iphone nu. Kommer få råd i november. :3
Semper fidelis
  • 0
Citerar ExagoN95:
Har börjat spara till Iphone nu. Kommer få råd i november. :3


Samma här, om jag inte tar abonnemang och betalar varje månad istället. Antagligen tar jag nog i månaden, vill ha nuuu.
  • 0
Citerar aroon:
Samma här, om jag inte tar abonnemang och betalar varje månad istället. Antagligen tar jag nog i månaden, vill ha nuuu.


Min mobil gick sönder idag. Så jag måste nog köpa iphonen snart. Kanske kan göra en deal med mamma och pappa. Att jag får en tidig fördelsedagspresent. Eller att jag betalat det jag har sparat och dom betalar resten. :3
Semper fidelis
  • 0
Citerar ExagoN95:
Min mobil gick sönder idag. Så jag måste nog köpa iphonen snart. Kanske kan göra en deal med mamma och pappa. Att jag får en tidig fördelsedagspresent. Eller att jag betalat det jag har sparat och dom betalar resten. :3


Min mobil är också trasig. Inte fan får jag finansiell hjälp för det.
  • 0
Citerar aroon:
Min mobil är också trasig. Inte fan får jag finansiell hjälp för det.


Synd för dig.
Semper fidelis
  • 0
Citerar ExagoN95:
Synd för dig.


Väldigt.
  • 0
Frågar igen: Hur tar man bort jailbreaken? Jag har återställt den flera gånger och ja, alla jailbreak programmen är borta men den är fortfarande lika seg så jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få den att bli som den var innan om det går.
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Citerar zodihax:
Frågar igen: Hur tar man bort jailbreaken? Jag har återställt den flera gånger och ja, alla jailbreak programmen är borta men den är fortfarande lika seg så jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få den att bli som den var innan om det går.


Vet inte mycket om detta men är ganska säker på att det är fullständigt omöjligt.
Pew! Pew! Pew!
  • 0
Citerar buzzbest:
Vet inte mycket om detta men är ganska säker på att det är fullständigt omöjligt.


Rly?:o Alla säger ju typ att det ska funka med en återställning...
Mac, your dad is a thief and a murderer who eats people. So, he's not really trustworthy.
  • 0
Lämnade nyss in min 3GS på lagning. Tydligen hade hörlursuttaget gått loco så man fick bara ljud från den vänstra luren.

Gissa om jag gick bananas när mina nya hörlurar spelade bara i mono
  • 0
snart är det 1 till 3 veckor tills jag får min iPhone
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Har svårt att välja vilket abonnemang jag vill ha. Vill ha fri surf och kunna smsa en hel del.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Har svårt att välja vilket abonnemang jag vill ha. Vill ha fri surf och kunna smsa en hel del.


Om du väljer 3 så har dom massa tilläggstjänster, till exempel: 3Sms Flat, då du får 3000 fria sms varje månad. Som kostar 99kr/mån. Sen har dom 100 resp 50 fria sms per månad, för en mindre summa per månad då. Minns inte den i huvudet.
  • 0
Citerar Chaplin:
Telia har samma sak. Jag har Telia Max 25 med ett surfpaket på 1gb/månad. Blir 110 kr i månaden + telefonkostnaden så har jag 5000 sms, ringa gratis till Telia etc.


de har ett erbjudande på 228 kronor i månaden till årsskiftet, sen 289 eller något, Telia Max25 med surf. det är om man binder sig 24 månader, och tydligen ingen extra kostnad utöver det.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Har svårt att välja vilket abonnemang jag vill ha. Vill ha fri surf och kunna smsa en hel del.


Telia Max 25 + surf utan tvekan. Om du nu fyller kriterierna för att ha Max 25 förstås.
  • 0
Citerar Chaplin:
Telia har samma sak. Jag har Telia Max 25 med ett surfpaket på 1gb/månad. Blir 110 kr i månaden + telefonkostnaden så har jag 5000 sms, ringa gratis till Telia etc.


Är inte 1gb för lite då? Funderar annars på 3's abonnemang för 299 kr månaden och mobilen ingår. Med 10 gb fri surf.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Chaplin:
Helvetes jävla skit. Tappade telefonhelvetet i marken, landade på en sten. Hela vänstersidan av skärmen sprack. Vad gör man nu?


Surt, kolla med hemförsäkringen.
  • 0
Citerar Chaplin:
Ironiskt att man har tappat den i asfalt utan att något händer med skärmen. Men när man tappar den från ca 20 cm ovanför marken när man ska resa sig går den sönder.


Handlar väl mer om hur telefonen landar, är den en fyra eller en trea?
  • 0
Citerar Chaplin:
Jag klarar mig utmärkt på 1 gb. Surfar rätt mycket nu, kollar lite videos ibland. Och om man går över så stryps bara hastigheten.

Men det finns paket med mer surf också.


Anledningen att jag annars är sugen på ett abonnemang med 3 är att jag redan är bunden till ett abonnemang där till december. Så om jag förnyar det kan jag få en iPhone inom en månad. Istället för att vänta till december och beställa med Telia.
Ischlo Pischlo!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!